skip to content
Yüz Yüze Müşteri Hizmetleri
Yüz Yüze Müşteri Hizmetleri Nedir?

Daha Fazla Bilgi

Turkcell ve Turkcell Superonline tarafından, İşitme Engelli müşterilerimize haftanın her günü 10:00 - 01:45 saatleri arası işaret diliyle görüntülü hizmet sunmak üzere geliştirilmiş bir Turkcell hizmetidir.

Nasıl Kullanırım?

İşitme Engelli Müşterilerimiz Turkcell Dijital Operatör ve BiP uygulamalarından, Turkcell ve Superonline Mağazaları'ndan müşterilerimize Yüz Yüze Müşteri hizmetlerimize ulaşarak, haftanın her günü 10:00 – 01:45 saatleri arası işaret diliyle görüntülü hizmet alabilir. Turkcell ve Turkcell Superonline abonelikleri hakkında bilgi almak ve taleplerini iletmek için BiP uygulamamız üzerinden ulaşabilirsiniz.

Dijital Operatör uygulaması üzerinden yardım menüsü altında bulunan YÜZ YÜZE MÜŞTERİ HİZMETLERİ alanından ulaşabilir. İşitme engelli müşterilerimiz ilgili durumlarını gösterir rapor veya kimlik ile başvurmaları ve bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarını iletmesi halinde geçerlidir. Turkcell için ilgili belge veya raporu Turkcell Mağazaları’na iletmeniz veya “Evde Hizmet” kapsamında Turkcell yetkililerine teslim edip, bu bilginin işlenmesine dair açık rızanızı vermesi yeterli. Kayıt sonrasında Dijital Operatör Uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulama otomatik olarak sizi tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız Hızlı Giriş seçeneği ile telefonunuza gelecek bildirimi onaylayarak giriş yapabilirsiniz.

BiP uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra keşfet bölümünden Turkcell Yüzyüze Müşteri hizmetlerimize mesaj göndererek hizmet alabilirsiniz. Otomatik olarak sizi tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz. İşitme engelli müşterilerimiz ilgili durumlarını gösterir rapor veya kimlik ile başvurmaları ve bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarını iletmesi halinde geçerlidir. Turkcell için ilgili belge veya raporu Turkcell Mağazaları’na iletmeniz veya “Evde Hizmet” kapsamında Turkcell yetkililerine teslim edip, bu bilginin işlenmesine dair açık rızanızı vermesi yeterli. Kayıt sonrasında BiP uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulama otomatik olarak sizi tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz.

Servis Detayları

Eğer 3G/4.5G şebekelerini kullanıyorsanız ve cihazınız görüntülü arama özelliğine sahipse bu servisten yararlanabilirsiniz.

Nasıl İptal Ederim?

Turkcell Yüz Yüze Müşteri Hizmetleri abonelik gerektirmediği için iptal edilen bir servis değildir.

Ücretlendirme

İşitme engelli müşterilerimiz servisten ücretsiz olarak yararlanabilir.

Sık Sorulan Sorular
Turkcell Yüz Yüze Müşteri Hizmetleri nedir?

Turkcell ve Turkcell Superonline tarafından, İşitme Engelli müşterilerimize haftanın her günü 10:00 - 01:45 saatleri arası işaret diliyle görüntülü hizmet sunmak üzere geliştirilmiş bir Turkcell hizmetidir.

Nasıl kullanırım?

İşitme Engelli Müşterilerimiz Turkcell Dijital Operatör ve BiP uygulamalarından, Turkcell ve Superonline Mağazaları'ndan müşterilerimize Yüz Yüze Müşteri hizmetlerimize ulaşarak, haftanın her günü 10:00 – 01:45 saatleri arası işaret diliyle görüntülü hizmet alabilir. Turkcell ve Turkcell Superonline abonelikleri hakkında bilgi almak ve taleplerini iletmek için BiP uygulamamız üzerinden ulaşabilirsiniz.

Dijital Operatör uygulaması üzerinden yardım menüsü altında bulunan YÜZ YÜZE MÜŞTERİ HİZMETLERİ alanından ulaşabilir. İşitme engelli müşterilerimiz ilgili durumlarını gösterir rapor veya kimlik ile başvurmaları ve bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarını iletmesi halinde geçerlidir. Turkcell için ilgili belge veya raporu Turkcell Mağazaları’na iletmeniz veya “Evde Hizmet” kapsamında Turkcell yetkililerine teslim edip, bu bilginin işlenmesine dair açık rızanızı vermesi yeterli. Kayıt sonrasında Dijital Operatör Uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulama otomatik olarak sizi tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız Hızlı Giriş seçeneği ile telefonunuza gelecek bildirimi onaylayarak giriş yapabilirsiniz.

BiP uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra keşfet bölümünden Turkcell Yüzyüze Müşteri hizmetlerimize mesaj göndererek hizmet alabilirsiniz. Otomatik olarak sizi tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz. İşitme engelli müşterilerimiz ilgili durumlarını gösterir rapor veya kimlik ile başvurmaları ve bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarını iletmesi halinde geçerlidir. Turkcell için ilgili belge veya raporu Turkcell Mağazaları’na iletmeniz veya “Evde Hizmet” kapsamında Turkcell yetkililerine teslim edip, bu bilginin işlenmesine dair açık rızanızı vermesi yeterli. Kayıt sonrasında BiP uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulama otomatik olarak sizi tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz.

Ne kadar öderim?

İşitme engelli müşterilerimiz servisten ücretsiz olarak yararlanabilir.

Kimler kullanabilir?

Eğer 3G/4.5G şebekelerini kullanıyorsanız ve cihazınız görüntülü arama özelliğine sahipse bu servisten yararlanabilirsiniz.

Müşteri temsilcisinden yazılı destek alabilir miyim?

Evet. Hafta içi her gün 10:00-17:00 saatleri arasında aşağıdaki link üzerinden taleplerinizi müşteri temsilcimize iletebilirsiniz. Tıklayınız.