KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
2
GB
İNTERNET
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- 2 GB İnternet Paketinden kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler faydalanabilir.
- Kullanıcılar, kişisel kredi kartları ile turkcell.com.tr üzerinden, Turkcell Uygulaması uygulamasından ve Çağrı Merkezinden ek paketleri satın alabilirler.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paket anında aktif edilir, 2 hafta süresince geçerlidir, tekrar etmez.
- Aylık 250 TL limit dahilinde her paket en fazla 10 kere alınabilir.
- Alınan paketler 3. Kişilere transfer edilemez.
- Kullanıcılar tarafından kişisel kredi kartları ile alınan ek paketler kullanıcı adına faturalandırılır, ücret kullanıcının paket satın alımında kullandığı kişisel kredi kartından tahsil edilir.
- Kişisel kredi kartı ile alınan ek paketler kurum faturasına yansımamaktadır.
- Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 100 MB’a kadar yapacağınız kullanımlar 5,10 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederdeniz her 100 MB / 5,10 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Paket aşım bedeli en fazla 203,98 TL sınırına ulaştığı zaman kullanım hızınız 1 Kbps’ye düşürülecektir.
Paket aşımı yapan bir hat fatura kesim tarihi öncesinde operatör değiştirir ya da kapatılırsa varsa tamamı kullanılmış 100 MB aşımlar için 5,10 TL ücretlenir, henüz bitirilmemiş 100 MB için ise “(paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) x paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanan bedel faturasına yansıtılacaktır. - Kullanılmayan paket kotası bir sonraki döneme devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
- Paket sadece internet erişim noktası kullanılarak yapılan yurt içi bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, BlackBerry cihazları tarafından kullanılan BlackBerry erişim noktaları pakete dahil değildir.
- Özel Şifre Yetkilileri, hat kullanıcılarının mobil tarifelerine ek olarak, şirketleri adına bedelsiz fatura edilen, hat kullanıcısının ödemesini kişisel kredi kartı ile yaptığı paketleri alabilmelerini Çağrı Merkezi ya da Kurumsal Müşteri Temsilcileri aracılığıyla kısıtlayabilir.
- Kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- Diğer internet paketleriyle birlikte alındığında kullanım önceliklendirmesi şu şekilde olacaktır: Günlük 1 GB Paketi > 1 GB İnternet Paketi > 2 GB İnternet Paketi > 5 GB İnternet Paketi > 8 GB İnternet Paketi > 10 GB İnternet Paketi > 20 GB İnternet Paketi. Aynı süreli pakeler için paket bitiş tarihi baz alınır. Bitiş tarihi yakın olan öncelikli olarak kullandırılır.
- Ücretlendirme periyodu 1 KB'dir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Özet Bilgiler
- Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Paket tanımlama yapılmasının ardından gelecek olan aktivasyon sms ile kullanılmaya başlanabilir. Devreye girdiğinde SMS gelir.
- Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
- Paket yenilenmez.
- Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet, yararlanılabilir.
-
Nedir?
Kişisel kredi kartı ile satın alınan tekrarsız internet paketidir.
-
Kimler yararlanabilir?
Kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler yararlanabilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Kullanıcılar, kişisel kredi kartları ile turkcell.com.tr üzerinden, Turkcell Uygulaması uygulamasından ve Çağrı Merkezinden ek paketleri satın alabilirler.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, yapılabilir. Hattınıza yeni paket kapsamındaki internet miktarı da tanımlanarak hem mevcut paket hem de alınan yeni paket kapsamındaki toplam mobil internet miktarından yararlanmanız sağlanacaktır.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Evet, alınabilir. -
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Sadece yurt içi kullanımlarda geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
SMS, Çağrı Merkezi, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla iptal edebilirsiniz.
Abonelik iptali için ”IPTAL KK 2 HAFTALIK 2GB” yazıp 2200'a gönderebilirsiniz. -
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder, Bilgilendirme SMS’i gelir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, yapılacak.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Dijital Operatör uygulamsından ya da KALAN yazıp 2222’ye göndererek kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, edilemez.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Sadece kurumsal faturalı ses hatları yararlanabilir.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet, yararlanılabilir.