İNTERNET | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|
4
GB
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- İşTurkcell Online uygulamasından şirket yetkililerin kendi faturalı ses hatlarına ya da şirketin faturalı ses hatlarına tanımladıkları Haftalık 4 GB internet paketidir.
- Yetkiller şirketin tüm faturalı ses hatlarına indirimli fiyat üzerinden paket alabilir.
- Cepten Haftalık İnternet Paketlerinden kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler faydalanabilir.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paket anında aktif edilir, 1 hafta süresince geçerlidir.
- Paket aktiflendikten sonraki fatura kesim tarihinde ücret gün bazlı olarak hesaplanarak Mobil İletişim Faturasına yansıtılır.
- Paket kapsamında verilen fayda 1 haftadan önce biterse bittiği tarihten sonraki ilk Mobil İletişim Faturasına paketin ücreti tek seferde yansıtılır.
- Paket otomatik yenilenmeyecektir.
- Paket aşımı yapan bir hat fatura kesim tarihi öncesinde operatör değiştirir ya da kapatılırsa varsa tamamı kullanılmış 100 MB aşımlar için 5,10 TL ücretlenir, henüz bitirilmemiş 100 MB için ise “(paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) x paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanan bedel faturasına yansıtılacaktır.
- Haftalık İnternet Paketlerinden birini almak istediğiniz zaman paket anında aktiflenecektir ve paket 7 gün süresinde hatta tanımlı olacaktır.
- Haftalık paketin hattınıza tanımlı olduğu 7 gün içerisinde aynı kotadaki paketi yeniden alamazsınız, ancak farklı kotadaki haftalık paketi alabilirsiniz.
- 7 Gün içerisinde kullanılmayan paket kotası bir sonraki döneme devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paket sadece internet erişim noktası kullanılarak yapılan yurt içi bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, BlackBerry cihazları tarafından kullanılan BlackBerry erişim noktaları pakete dâhil değildir.
- 13.12.2015 Tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- Ücretlendirme periyodu 1 Kbps’dir.
- 4.5G kullanan hatlarda internet paketlerinin tümü 600 Mbps'a varan hızlara ulaşacak, Paketler arasında üst hız farklılığı bulunmayacaktır. 3G kullanan hatlar 3G'nin desteklediği hızlarla internete bağlanmaya devam edecekler.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl satın alabilirim?
- Bu paket sadeceİşTurkcell Online’dan Şirket yetkilileri tarafından alınabilir.
- İşTurkcell Online Tarife ve Paketler ekranından seçilen hatta paket tanımlanır.
-
Nasıl İptal ederim?
IPTAL SIRKETIM HAFTALIK 4 GB yazıp 2222’ye ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
SMS ile başvuru alınmamaktadır.
-
Kimler yararlanabilir?
Sadece İşTurkcell Online’dan tüm Kurumsal Faturalı Ses Hatları için bu paketi alınabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Hayır, yenilenmez.
-
Paket ne kadar süre ile kullanılabilir?
1 hafta boyunca geçerlidir.
-
Paketi ne zaman kullanmaya başlayabilirim?
Paketinizin hattınıza tanımlandığıyla ilgili bilgilendirme mesajı geldikten sonra paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz, paketiniz 7 gün boyunca geçerli olur.
-
Paket yurt dışında da geçerli midir?
Paket sadece yurt içinde geçerlidir.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Haftalık paketin hattınıza tanımlı olduğu 7 gün içerisinde aynı kotadaki paketi yeniden alamazsınız, ancak farklı kotadaki haftalık paketi alabilirsiniz
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Turkcell Uygulaması ya da İşTurkcell Online uygulamalarından paketlerinizin KALAN bilgilerine ulaşabilirsiniz. Ya da KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Hayır, devam etmez.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Evet, devam eder.
-
Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Paketinizin kullanımı %80’e ulaştığında ve bittiğinde hatta SMS ile bildirilecektir.