KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
100
DK
HER YÖNE
|
200
MB
İNTERNET
|
100
SMS
HER YÖNE
|
―
―
|
AYLIK ABONELİK
|
Asansör Paketi Kampanyası
Kontratlı | Kontratsız |
54,00 TL/Ay | 99,00 TL/Ay |
Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Asansör Paketi
Kontratlı | Kontratsız |
54,00 TL/Ay | 99,00 TL/Ay |
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Yıllık Abonelik
-
Özet Bilgiler
Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
- 100 DK,200 MB, 100 SMS
- Her yöne
- Hemen devreye girer. SMS gelir.
- Yenilenir. SMS gelir.
- 100 DK,200 MB, 100 SMS
-
Nedir?
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının çıkarmış olduğu yeni asansör yönetmeliğine göre sim kart modülüne sahip asansörlere takılacak, acil durumlarda çift yönlü ses iletimi, SMS ve data faydalarının sağlanabildiği bir tarifedir.
-
Kimler yararlanabilir?
Asansör paketinden asansörlerde konumlandırılmak amacı ile kurumsal asansör üretici firmaları, asansör bakım firmaları ve site/apartman yönetimleri faydalanabilir.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
532 ve 0532 757 2 532 numaralarını arayarak, web sitesi üzerinden lead başvurusunda bulunarak, Turkcell Kurumsal satış yöneticilerine veya kurumsal çözüm merkezlerine başvuruda bulunarak kayıt olunabilir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, değiştirilebilir. Pakete Taahhüt verilmesi durumunda kontrat iptali yapılmadan Tarife/Paket değişikliği yapılamaz.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketiniz kampanya kapsamındaysa, başvurusu sonrası kampanyadan hemen faydalanmaya başlayabilirsiniz.
Paketiniz kampanya kapsamında değilse, kampanyaya ve pakete başvurusu sonrası bir sonraki fatura kesim tarihinizden itibaren kampanyadan faydalanmaya başlayabilirsiniz. -
Kampanya ne zamana kadar geçerlidir?
Kampanya süresi 12 fatura dönemidir. Kampanya faydaları başladığı tarihten 12. fatura kesim tarihinde sona erer.
-
12 Ay taahhüt süresi dolmadan hattımı veya paketimi iptal etmek istersem ücretlendirme nasıl olur?
Kampanyada verilen indirim tutarının taahhüt süresinin başlangıç tarihinden iptal ettiğiniz tarihe kadar olan süre (fatura dönemi bazında) ile çarpılması suretiyle bulunacak tutar veya eğer bu tutara göre daha lehinize olacaksa Taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödemeniz gereken KDV, ÖİV dâhil aylık Paket bedelleri toplamının erken iptal bedeli olarak ilgili hattınızın faturasına ilk fatura döneminde bir kerede yansıtılacaktır. Kampanyada verilen indirim tutarının taahhüt süresinin başlangıç tarihinden iptal ettiğiniz tarihe kadar olan süre (fatura dönemi bazında) ile çarpılması suretiyle bulunacak tutar veya eğer bu tutara göre daha lehinize olacaksa Taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödemeniz gereken KDV, ÖİV dâhil aylık Paket bedelleri toplamının erken iptal bedeli olarak ilgili hattınızın faturasına ilk fatura döneminde bir kerede yansıtılacaktır. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Kampanya bittiğinde hattın tarifesi ne olur?
Tarife kontratsız olarak devam eder. Müşterimiz isterse tarifesini değiştirebilir.
-
Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Asansör paketi tüm segmentlere açık bir tarifedir. 100 DK ses, 100 SMS ve 200MB data içerir. Paket teknik anlamda sadece asansör modüllerinde çalışacak şekilde geliştirilmiştir. Dolayısıyla sadece asansörlerde kullanılması gerekmektedir.
Asansör paketinden sadece yeni açılacak hatlar yararlanabilmektedir. Başka Turkcell paket ve opsiyonlarından Asansör paketine geçiş yapılamayacaktır.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Yoktur.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Asansör paketi’ndeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır geçerli olmaz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, paketiniz yurt dışında geçerli değildir.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Müşteri yöneticiniz üzerinden, ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Hayır, devam etmemektedir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla hattın numarasına bilgilendirme yapılır. Bunun yanısıra Özel Şirket yetkilisi iseniz İşTurkcell Onlinendan hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Özel Şirket yetkilisi iseniz İşTurkcell Onlinendan hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapamada faydalar devam eder mi?
Numara değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Yararlanabilirsiniz.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Data hatlarında kullanılamaz.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Kampanyada verilen data paketinin, 3G şebekesinde üst hız limiti 63mbps, 4G Şebekesinde ise üst hız limiti 100 Mbps'dir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Aynı tarife kampanyasız fiyatı ile devam eder. Müşterimiz isterse tarifesini değiştirebilir.
Aylık Abonelik
-
Özet Bilgiler
Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
- 100 DK,200 MB, 100 SMS
- Her yöne
- Hemen devreye girer. SMS gelir.
- Yenilenir. SMS gelir.
- 100 DK,200 MB, 100 SMS
-
Nedir?
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının çıkarmış olduğu yeni asansör yönetmeliğine göre sim kart modülüne sahip asansörlere takılacak, acil durumlarda çift yönlü ses iletimi, SMS ve data faydalarının sağlanabildiği bir tarifedir.
-
Kimler yararlanabilir?
Asansör paketinden asansörlerde konumlandırılmak amacı ile kurumsal asansör üretici firmaları, asansör bakım firmaları ve site/apartman yönetimleri faydalanabilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
532 ve 0532 757 2 532 numaralarını arayarak, web sitesi üzerinden lead başvurusunda bulunarak, Turkcell Kurumsal satış yöneticilerine veya kurumsal çözüm merkezlerine başvuruda bulunarak kayıt olunabilir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, değiştirilebilir. Pakete taahhüt verilmesi durumunda kontrat iptali yapılmadan tarife/paket değişikliği yapılamaz.
-
Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Asansör paketi tüm segmentlere açık bir tarifedir. 100 DK ses, 100 SMS ve 200MB data içerir. Paket teknik anlamda sadece asansör modüllerinde çalışacak şekilde geliştirilmiştir. Dolayısıyla sadece asansörlerde kullanılması gerekmektedir.
Asansör paketinden sadece yeni açılacak hatlar yararlanabilmektedir. Başka Turkcell paket ve opsiyonlarından Asansör paketine geçiş yapılamamaktadır.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Yoktur.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Asansör paketi’ndeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır geçerli olmaz
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, paketiniz yurt dışında geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
Müşteri yöneticiniz üzerinden, ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam etmektedir. İptal SMS’i gelir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla hattın numarasına bilgilendirme yapılır. Bunun yanısıra Özel Şirket yetkilisi iseniz İşTurkcell Onlinendan hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Özel Şirket yetkilisi iseniz İşTurkcell Onlinendan hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Data hatlarında kullanılamaz.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Kampanyada verilen data paketinin, 3G şebekesinde üst hız limiti 63mbps, 4G Şebekesinde ise üst hız limiti 100 Mbps'dir
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Tekrar başvuruda bulunarak yararlanabilirsiniz.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Yararlanabilirsiniz.