KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
50
DK
HER YÖNE
|
―
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- 20.11.2024 tarihinden itibaren paket ücreti KDV, ÖİV dahil 190 TL / Ay dir.
- 7 Temmuz 2023 tarihli ve 32241 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararı doğrultusunda KDV’ye tabi teslim ve hizmetler için uygulanmakta olan %18’lik vergi oranı %20 olarak, %8 vergi oranı uygulanan teslim ve hizmetler için ise %10 olarak güncellenmiştir. Bu değişiklik, Kararın yürürlüğe girdiği 10 Temmuz 2023 tarihi itibari ile mevcut paket tutarınıza yansıtılacaktır.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Rahat Konuşma Baz Paket ile aylık her yöne 50 dakika konuşabilirsiniz.
- Paketten, son 30 günde yeni tesis/numara taşıma ile gelmiş veya faturasızdan faturalıya geçmiş veya bireyselden kurumsala devredilmiş faturalı hatlar faydalanır. Ayrıca, mevcutta İşte Tarife, Şirketiçi ve Ofis Paketlerinden faydalanan hatlar da, Rahat Konuşma Baz Paket'e geçiş yapabilirler.
- Abone Rahat Paketler Kampanyası'na dahil edilmediğinde (standart ya da ayrıcalıklı yetki tanımlanmadığında) paket limitinde durmaz.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Kontratlı HoşgeldinKampanyası kampsamında taahhüt vererek paketten , indirimli olarak 24 TL aylık ücretle (vergiler dahil) faydalanabilirsiniz.
- İnternet paket aşım ücretlendirme periyodu 1 KB’dır.
- Paket içeriğindeki konuşma ve konuşma aşım ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
- Paket dakikalarınız Türkiye’deyken yurt içi yönüne yaptığınız aramaları kapsar. Yurt dışındayken ya da Türkiye'deyken yurt dışına yaptığınız görüşmeler paket kapsamınızın dışındadır. Yurt dışı ücretlendirmeleri hakkında daha detaylı bilgi almak için lütfen tıklayın.
- Paketiniz dâhilindeki dakika kullanımınız o ayki fatura dönemi için geçerli olur ve iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
- Paketinizde, ilgili ay içinde kullanılmayan içerik bir sonraki aya devretmez.
- Paket dahilindeki dakikalarınız, SMS ve internet paketiniz talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinden itibaren aktiflenir.
- Her yöne dakika; diğer operatör numaraları ve sabit hat (ev, iş) numaraları ile yurt içi konuşmalarda geçerlidir.
- 30 Ocak 2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. Bu tarihten itibaren bu değişiklik paket tutarınıza yansıtılmıştır.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Paketten yararlanmak için Paket Cell tarifesine geçmeniz gerekmektedir. Müşteri yöneticiniz üzerinden ya da 532’yi arayarak paketten faydalabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
SMS ile başvuru alınamamaktadır.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketinizi talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. İptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
-
Kimler yararlanabilir?
Paketten; en fazla 30 (otuz) gün önce yeni tesis edilen veya bireysel hattan kurumsal hatta geçirilen veya diğer operatörlerden TURKCELL’e taşınan veya faturasız hatlarını faturalı hatta geçiren, kurumsal faturalı hat sahibi aboneler faydalanabilir.
Ayrıca, mevcutta İşte Tarife, Şirketiçi ve Ofis Paketlerinden faydalanmakta olan kurumsal hatlarımız da; Rahat Konuşma Baz Paket'e geçiş yapabileceklerdir. -
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Paketiniz her fatura döneminde yenilenecektir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Paket alımından minimum 30 gün geçmiş olması koşuluyla, yapabilirsiniz.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Bir sonraki fatura dönemi itibarıyla geçerli olacak şekilde değişiklik yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Aylık heryöne 50 dk paket kapsamındadır.
-
Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Paketinizin tamamını kullanabilirsiniz.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Paketcell tarifesindeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini” tarifesi olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir. -
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
Müşteri yöneticiniz üzerinden ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN PAKET yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
-
Bilmenizde fayda var
- Turkcell, müşterinin kullanımını inceleme, kötü niyetten kuşkulandığı takdirde kendisini uyarma, kampanya kullanımından çıkarma, gerekirse hattını kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.
- Müşteriler yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunamazlar. Aksine davranan kullanıcıların abonelik sözleşmesi feshedilir . Paketlerdeki kısa mesajlarınız sadece kişisel kullanım içindir. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanamaz, satamazsınız.
- Turkcell, müşterinin kullanımını inceleme, kötü niyetten kuşkulandığı takdirde kendisini uyarma, kampanya kullanımından çıkarma, gerekirse hattını kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.
-
Paket içeriğindeki dakikalarımı nasıl kullanabilirim?
Her yöne dakika içeriği tüm operatör ve sabit hat (ev, iş) numaraları ile yurt içi konuşmalarda geçerlidir. Paketiniz aktif edildiğinde, paket ücretiniz faturanıza yansıtılır ve fatura kesimine kadar geçerli dakikalarınız otomatik olarak hattınıza tanımlanır.
-
Ödemeli arama ve konferans görüşmelerde paket dakikalarım geçerli midir?
Evet, geçerlidir.
-
Paket nasıl ücretlendirilmektedir?
Paket Turkcell sisteminde aktiflendikten sonra, ücretlendirme döneminize kadar günlük olarak ücret uygulanır. Örneğin, paketiniz 1 Ocak’ta aktiflendiyse ve fatura kesim tarihiniz 5 Ocak ise, aylık ücret 5 gün üzerinden tahsil edilir.
-
Mevcutta üzerinde, bir mobil internet ve sms paketi olan bir hat , paketini değiştirerek , bu pakete geçtiğinde üzerindeki mobil internet ve sms paketi devam eder mi?
Farklı pakette olup, 30 gün kriterine uyan hatlar (Paketten; en fazla 30(otuz) gün önce yeni tesis edilen veya bireysel hattan kurumsal hatta geçirilen veya diğer operatörlerden TURKCELL’e taşınan veya faturalısız hatlarını faturalı hatta geçiren, kurumsal faturalı hat sahibi aboneler faydalanabilir. ) Rahat Konuşma Baz Pakete geçebilirler.
Geçiş yapıldığı takdirde hat üzerinde olan diğer ek paketler de (sms, mobil internet vs.) devam eder. -
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
- Paketcell tarifesini kullanmayanlar paketten faydalanamaz.
- Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
- FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini” tarifesi olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.
- Paketcell tarifesini kullanmayanlar paketten faydalanamaz.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişiklik işlemi yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Evet, devam etmektedir.
-
Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Kalan dakikalarınızı sorgulayabilirsiniz. KALAN PAKET yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.