KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
―
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Mobil Santral abonelik ücreti 126,95 TL'dir. Abonelik ücreti sadece abonelik başlangıcında bir seferlik alınır. Servisin tanımlandığı kurumsal hat başına, aylık 19,90 TL servis ücreti vardır.
- Mobil Santral aylık servis bedeli ilk fatura dönemi sonrası başlar ve ikinci faturaya yansıtılır. Abonelik başladıktan sonra 30 gün içinde abonelik iptali yapılması durumunda, 126,95 TL olan abonelik ücreti faturaya yansımaz.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Santral sistemlerinde kullanılan yüksek teknolojiyi, cep telefonunun sağladığı özgürlükle birleştiren bir sanal santral servisidir. Üstelik herhangi bir donanım, yazılım, tesisat ve teknik bakıma ihtiyaç yoktur.
- Mobil Santral numaranızı seçtikten ve abonelik işlemlerinizi tamamladıktan sonra, Mobil Santral’e çalışanlarınızın kurumsal GSM numaralarını kaydedersiniz. Aktivasyon hemen yapılır. Artık gelen çağrılar mobil iş grupları veya tekil kullanıcılara bağlıdır. Bu mobil telefon yönlendirmesi için sabit hatlara ücret ödemeyeceğiniz anlamına gelmektedir.
- Her çalışanın, mobil veya masa üstü GSM telefonu olarak bir telefonu vardır. Bu telefonlar, zorluk çekmeden en son teknolojiye sahip bir santralin bütün özelliklerini sağlayan, kullanımı kolay, GSM tabanlı bir telefon santraline bağlıdır.
- Aramalar mobil santral üzerinden, çalışanın kurumsal GSM numarasına ekstra bir ücretlendirmeye tabi tutulmadan gelir.
- Mobil Santral ile çalışanlar, çağrılara cevap vermekte daha az zaman harcar ve müşterileriniz ilk aramalarında size ulaşabilir.
- Mobil Santral, tek ofis telefon sisteminiz olabilir veya mobil iş gücünüze bağlanmak için mevcut ofis santralinize ilave olarak kullanılabilir.
- Mobil santral numarası olarak verilen numara için sim kart gönderimi yapılmaz. bu nedenle mobil santral numarası olarak verilen santral numarası için sim kart değişiklik işlemi yapılmaz
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
-
Nasıl kullanırım?
Öncelikle Mobil Santral numaranızı seçer ve abonelik işlemlerinizi tamamladıktan sonra Mobil Santral’e çalışanlarınızın kurumsal GSM numaralarını kaydedersiniz. Aktivasyon hemen yapılır, artık gelen çağrılar mobil iş grupları veya tekil kullanıcılara bağlıdır. Bu, mobil telefon yönlendirmesi için sabit hatlara ücret ödemeyeceğiniz anlamına gelir.
-
Mobil Santral'in avantajlar nelerdir?
Mobil Santral servisi Turkcell hatları üzerinden sanal santral hizmeti vermektedir. Santral satın almaya veya santral ve benzeri cihazlar için bir yer ayrılmasına gerek olmadığı gibi enerji ve havalandırma cihazlarına da ihtiyaç duyulmayacaktır. Bu da abonesine önemli tasarruflar sağlayacaktır.
Çağrılar mobil santral üzerinden çalışanın kurumsal GSM numarasına ekstra bir ücretlendirmeye tabi tutulmadan gelir.Mobil Santral ile çalışanlar çağrılara cevap vermekte daha az zaman harcar ve müşterileriniz ilk aramalarında size ulaşabilir.Mobil Santral tek ofis telefon sisteminiz olabilir veya mobil iş gücünüze bağlanmak için mevcut ofis santralinize ilave olarak kullanılabilir. -
Mevcut şirket hatlarımızdan birini Mobil Santral numarası olarak kullanabilir miyiz?
mevcut hatlarınızdan birini Mobil Santral numarası olarak kullanamazsınız. Mobil Santral numarası olarak 0 532 111 0000 -0 532 111 9999 numaraları arasındaki herhangi bir servis numarasını seçmeniz gerekir.
-
Mobil Santral Sistem ihtiyaçları nelerdir ?
Mobil Santral web uygulamaları Microsoft Internet Explorer 7 (ve üstü) ile uyumludur. Kullanıcıların bilgisayarlarında bu tarayıcılardan bulunmasını ve Mobil Santralin bu tarayıcılarda kullanılmasını tavsiye ediyoruz.
Mobil Santrali kullanabilmek için kullanıcı bilgisayarlarının minimum yapılandırma ihtiyacı şu şekilde olmalıdır;
• 1 GHz saat hızında işlemci veya üstü
• 1 GB sistem belleği (RAM)
• En az 1024x768 çözünürlüğü destekleyen ekran
• Grafik kartı
• Geniş band internet erişimi (en az 1024 Kbps)
Mobil Santral web uygulamaları en az 1024x768 çözünürlükte çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Lütfen uygulamayı bu çözünürlüğün altında kullanmayınız.
-
Servis özellikleri nelerdir?
Mobil Santral telefon santraliniz için bir ana ofis numarası, şirkete özel ayarlanabilen sesli menüler (IVR),beklerken müzik dinletme, ofis takvimleri ile bütünleşme ve daha pek çok özellik ile beraber gelir.
- Anons ile çağrı karşılama
- Dahili numara erişimi
- Operatör çağrı transferi
- Hunt Grup; Bu özellik ile, müşterilerimiz operasyonlarını sesli yanıt sistemi yardımı ile daha verimli yönetebilirler. Karşılama anonsunda örn."satış için 1'i tuşlayın" gibi bir yönlendirme ile, hunt grup özelliği ile oluşturulmuş grup içindeki telefon numaralarından hangisi müsait ise arayan kişiyi o numaraya yönlendirebilirler.
- Çağrı kuyruk mekanizması; Bu özellik ile bir üst maddede açıklanan hunt grup altındaki tüm numaraların meşgul olması halinde, arayan kişi sırada bekletilebilecektir.
- Operatör çağrı parkı ; Arayan kişi operatör tarafından da beklemeye alınabilecekti.
- Kısa numara aramaları
- Çağrı yönlendirme
- Kara liste, beyaz liste ; Bu özellik ile hat bazında ya da firma bazında belli numaralardan çağrı alınması engellenebilir(Kara liste). Ya da hat için arayabileceği numara listesi tanımlanabilir(Beyaz Liste)
- Gece modu ; Çalışma saatleri dışında gelen çağrılar müşterimizin belirlediği bir anons ile karşılanabilirler
- Şirket numarası gösterimi ; Bu özellik ile mobil santral abonelerinin dışarı yaptıkları aramalarda şirket mobil santral numarası gösterilebilir.
- Kişisel çağrı ayrımı
- Anons ile çağrı karşılama
-
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatların tarifeleri değişir mi?
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarının tarifeleri değişmez. Mevcut tarifelerini kullanmaya devam ederler.
-
Mobil Santral'e kayıtlı hattımdan VoLTE servisine kayıt olabilir miyim?
VoLTE servisini kullanmak için Mobil Santral’e kayıtlı hatlardan HDSES yazıp 2200’a SMS atılabilir, uygulama üzerinden ya da müşteri hizmetlerinden işlem yapılabilirsiniz.
-
Şirketİçi Avantaj tarifesindeyim ( Şirket İçi 3000 ve Şirketİçi 3000 Mega) Mobil Santral servisine abone olmayan şirket hatlarını aradığımda şirket içi bedava dakikalarım geçerli midir?
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarınız Şirketİçi Avantaj tarifesini ( Şirket İçi 3000 ve Şirketİçi 3000 Mega) kullanıyorsa Mobil Santral servisine abone olmayan şirket hatlarınızı ararken diğer Turkcell’lerle görüşüyormuş gibi ücretlendirilirsiniz.
-
Mobil Santral servisine abone olmak için herhangi bir taahhüt veriyor muyuz?
Mobil Santral servisi için herhangi bir taahhüt vermenize gerek olmaz. -
Mobil Santral servisine bireysel hatları ya da diğer operatör hatlarını ekleyebilir miyiz?
Mobil Santral servisinden sadece kurumsal hat kullanan Turkcell müşterileri yararlanabilir. Bireysel Turkcell aboneleri ve diğer operatör numaraları Mobil Santral servisinden yararlanamaz. Bu hatlar Mobil Santral servisine eklenemez.
-
Mobil Santral numarasını arayanlar nasıl ücretlendirilir?
Mobil Santral servisini arayanlar kullandıkları tarifede Turkcell’lileri arama ücreti neyse o ücret üzerinden ücretlendirilirler. -
Mobil santral ara yüzüne nerden giriş yapabilirim?
https://mobilsantral.turkcell.com.tr web sitesinden mobil santral servisine giriş yapabilirsiniz.
-
Mobil santral ara yüzüne giriş yapmak için gerekli şifre ve kullanıcı adını nasıl öğreneceğim?
Şifre ve kullanıcı adı abonelik sonrasında Turkcell tarafından vermiş olduğunuz e-mail adresine gönderilir.
-
Mobil santral ara yüzüne giriş yapmak için statik IP mi gerekli?
Evet servisten güvenli bir şekilde yararlanmanız için Statik IP den yararlanabilirsiniz. Dilerseniz VINN modem kullanarak da ara yüze giriş yapabilirsiniz.
-
Statik IP’yi nerden alabilirim?
Statik IP almak için sabit internet hizmeti aldığınız servis sağlayıcısına başvurmanız gerekmektedir.
-
Şirketime özel karşılama anonsları oluşturabilir miyim?
İstediğiniz anonsu mobil santral ara yüzünden yükleyerek karşılama anonsu olarak tanımlayabilirsiniz.
-
Mobil santral operatörüne gelen bir çağrıyı başka bir çalışana aktarılabilir miyim?
Mobil santral Operatör ara yüzünden çağrıyı aktarmak istediğiniz Mobil Santral abonesi olan çalışanı seçerek çağrıyı aktarabilirsiniz
-
Şirketimde kullandığım FCT hatlarını Mobil Santrale dahil edebilir miyim?
Evet dahil edebilirsiniz. Kullanım amacınıza göre arayüz üzerinden dahil edilen hatların ayarlarını yaparak, kullanıma devam edebilirsiniz.
-
Yüklediğim ses dosyalarının formatı ne olmalı?
Sanal Santrale yüklenecek anons ses dosyaları wav formatında (“.wav” uzantılı) olmalıdır. Ses dosyası tek kanal (mono) ve örnekleme oranı ( audio sample rate) 8 kHz- 16 bit olmalıdır. Bu tip dışındaki bir ses dosyasını Sanal Santral sistemi çalmayacaktır. -
Mobil santral ile tanımladığım gruplara çağrılar nasıl düşer?
Az çağrı alandan çok çağrı alan kişiye doğru bir mantıkla çağrılar dağıtılır. İsteğe göre önceliklendirme yapılmaz.
-
Telefon numaram nasıl görünür? Değiştirebilir miyim?
Şirket içinde size atanan kısa numara görünür. Şirket dışında ise görünen numaranızı değiştirebilirsiniz. Dilerseniz mobil santral numarası ya da kendi numaranız görünebilir. -
Şirket dışına arama yaparken şirket numaram görünse de belirlediğim bazı kişilere doğru yaptığım aramalarda kendi numaram görünebilir mi?
Sanal Santral abonesi şirket çalışanları arama yaptıklarında dilerlerse şirket ana numarası görünür. Mobil santral belli durumlarda çalışanların şirket dışına yaptıkları belli kişisel aramalarında şirket ana numarası yerine kendi cep telefonu numaralarını gösterebilmelerine imkan verir. Bu amaçla Sanal Santral sistemi, şirket kurumsal rehberinde tanımlı her kullanıcının kendi kişisel rehberlerini belirleyebilmelerine imkan tanır. Bu kişisel rehberler (çalışan rehberleri) her şirket çalışanı için şirket kurumsal yöneticisi tarafından tanımlanır. Kurumsal yönetici her şirket çalışanı için en fazla 10 kişilik bir kişisel rehber tanımlayabilir.
-
Servis hizmetimin iptali durumunda cezai bedel öder miyim?
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarınız aboneliklerin istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Bunun için herhangi bir cezai bedel ödemezsiniz.
-
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.