Daha Fazla Bilgi
Akıllı Fatura Kampanyasına katılan abonelerimiz, Akıllı Fatura Özelliğini, aylık KDV ve ÖİV dâhil 20,31 TL ödeyerek hatlarına ekler ve paket bitiminde kullanabilecekleri Turkcell yönüne aylık hediye 30 dk kazanırlar.
28.04.2022 Tarihinden itibaren aylık ücreti 15 TL olmuştur.
22.12.2022 Tarihinden itibaren aylık ücreti 20 TL olmuştur.
Akıllı Fatura Özelliği ile,
- Yurt içinde veya yurt dışına doğru yapılan kullanımlarda;
- Müşterilerin bulundukları herhangi bir tarife paketi, servis veya kampanyanın kapsamı haricindeki paket dışı dakika, SMS veya internet kullanımları ayrı ayrı kısıtlanır.
- Yurt dışında ise; Camel anlaşması olan ve “1. Grup*” veya “2. Grup**” ülkeleri hariç diğer ülkelerde yapılan paket dışı kullanımlar ile bu ülkelerdeyken alınan çağrılar kısıtlanır.
- Akıllı Fatura ile kullanımınız kısıtlandığında, aşağıdaki Ek Paketleri alarak kullanım yapmaya devam edebilirsiniz:
- 60 TL’ye yurt içinde 1 Hafta geçerli her yöne 250 Dakika. Almak için Haftalik Dakika yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- 60 TL’ye yurt içinde 1 Hafta geçerli her yöne 250 SMS. Almak için Haftalik 250SMS yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- 60 TL’ye yurt içinde 1 Hafta geçerli 1GB. Almak için Haftalık 1GB yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- Türkiye'den yurt dışı yönüne yapmak istediğiniz aramalar için tıklayınız
Platinum tarifelerindeki müşterilere aynı SMS katılım mesajı ile 60 TL'ye yurt içinde geçerli her yöne 500 Dakika sunulacaktır
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kampanyaya AKILLI FATURA yazıp 2200’a göndererek, 532’yi arayarak, iletişim merkezlerimizden veya Turkcell.com.tr’den Turkcell şifrenizle giriş yaparak Hesabım’dan başvuru yapabilirsiniz. Gelen onay mesajını EVET yazıp cevapladığınızda kampanya katılımız gerçekleşmiş olur.
Platinum Plus 6GB, Platinum Plus 8GB veya Platinum Plus 10GB paketlerindeki aboneler PLATINUM AKILLI FATURA yazıp 2200’a kısa mesaj göndererek Hediye Akıllı Fatura Kampanyası’ndan yararlanabilirler.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
Hayır, ücretsizdir.
-
Kimler yararlanabilir?
Aşağıdaki tarife veya tarife paketlerinde bulunmayan, tüm bireysel faturalı ses hattı kullanan müşterilerimiz, Akıllı Fatura Kampanyası'ndan faydalanabilir:
Turkcell Yapboz tarifesi, 05.12.2016 tarihi itibarıyla Bir Fiyat, Destek tarifesi, Bizbize Canım'ın 3ü, Bizbize Aramızda, Faturalı Destek tarifesi, Pratik tarife, Tarife saniye, Bizbize tarifesi ve Park tarifesi
Aşağıdaki tarife veya tarife paketlerinde bulunmayan, tüm bireysel faturalı ses hattı kullanan müşterilerimiz, Hediye Akıllı Fatura Kampanyası'ndan faydalanabilir:
Turkcell Yapboz tarifesi, 05.12.2016 tarihi itibarıyla Bir Fiyat, Destek tarifesi, Bizbize Canım'ın 3ü, Bizbize Aramızda, Faturalı Destek tarifesi, Pratik tarife, Tarife saniye, Bizbize tarifesi ve Park tarifesi
Hediye Akıllı Fatura Kampanyasından faydalanabilecek abone bilgisi için tıklayınız.
-
Kampanya içeriği ve özellikleri nedir?
- Bu kampanyaya katılan abonelerimiz Akıllı Fatura özelliğini aylık 20,31 TL ödeyerek hatlarına ekler ve tarife paket bitiminde kullanabilecekleri Turkcell yönüne aylık hediye 30 dakika kazanırlar.
- Kampanya iptal edilmediği sürece, Turkcell yönüne geçerli hediye 30 dakika her ay otomatik yenilenir. 30 günün sonunda kullanılmayan hediye dakikalar bir sonraki aya devretmez. Hediye 30 dakika'nın ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
- Akıllı Fatura Özelliği ile;
- Yurt içinde veya yurt dışına doğru yapılan kullanımlarda; müşterilerin bulundukları herhangi bir tarife paketi, servis veya kampanyanın kapsamı haricindeki paket dışı dakika, SMS veya internet kullanımları ayrı ayrı kısıtlanır.
- Yurt dışında ise; Camel Anlaşması olan ve “1. Grup*” veya “2. Grup**” ülkeleri hariç diğer ülkelerde yapılan paket dışı kullanımlar ile bu ülkelerdeyken alınan çağrılar kısıtlanır.
1. Grup* ve 2. Grup** ülke bilgilerini Sıkça Sorulan Sorular bölümünde “Akıllı Fatura Kapsamında kısıtlanmayan kullanımlar nelerdir?” başlığının altında bulabilirsiniz.
-
Akıllı Fatura kapsamında kısıtlanmayan kullanımlar nelerdir?
Akıllı Fatura Özelliğinin Kısıtlamadığı Durumlar:
- Camel anlaşması olmayan ülkelerdeki roaming kullanımları ile bu ülkelerdeyken müşterilerin çağrı almaları durumunda oluşacak ücretlendirmeler.
- “1. Grup*” ve “2. Grup**” ülkelerdeki roaming (yurt dışında dolaşım) kullanımları ile bu ülkelerdeyken müşterilerin çağrı almaları durumunda oluşacak ücretlendirmeler.
- Tarife ve Paket ücretleri
- Katma Değerli Servisler
- Paket dakikalarından düşmeyen özel servis numaraları
- Mobil Ödeme Servisi
- Bağış Servisi
- Ödemeli arama
- Yönlendirme (yurt içi ve yurt dışında)
- Sim kart değişiklik ücreti
- Numara değişiklik ücreti
- Borç açma ücreti
- İlave fatura borcu
- Kredi transfer/faturadan TL yükleme
- Gecikme faizi
- Münferit detay ve ayrıntılı fatura ücreti
- Cayma bedelleri
- Cihaz ücretleri
- Damga vergisi
- TGM vergileri (Ruhsat ve kullanım)
- Yeni Tesis ÖİV Vergisi.
*Akıllı Dünya 1. Grup Konuşma ve SMS geçerli ülkeleri için tıklayınız.
*Akıllı Dünya 1. Grup İnternet geçerli ülkeleri için tıklayınız.
**Akıllı Dünya 2. Grup Konuşma ve SMS geçerli ülkeleri için tıklayınız.
**Akıllı Dünya 2. Grup İnternet geçerli ülkeleri için tıklayınız.
- Camel anlaşması olmayan ülkelerdeki roaming kullanımları ile bu ülkelerdeyken müşterilerin çağrı almaları durumunda oluşacak ücretlendirmeler.
-
Kullanım sırasında paket faydalarım biterse veya paketsiz kullanım yapmak istersem ne olur?
Kullanımınız kısıtlanır ve bilgilendirmesi yapılır. Sadece paket alarak kullanıma devam edebilirsiniz.
-
Herhangi bir kullanımdan (dakika/sms/internet) kısıtlanınca diğer tüm kullanımlar da kısıtlanır mı?
Hayır, her kullanım münferit olarak kısıtlanır. Örneğin hem dakika hem sms hem de internet kullanımını içeren bir paket kullanıyorsanız ve paketinizin sadece dakikalarını bitirirseniz konuşmanız kısıtlanır ama sms göndermeye ve internete girmeye devam edersiniz.
-
Kısıtlama olduktan sonra, ne zaman kalkar?
Paket alınca veya fatura kesiminde hattınıza tanımlı paketler yenilenince kısıtlama kalkar.
-
Yurt dışındayken Akıllı Fatura kullanımlarımı kısıtlar mı?
Camel anlaşması olan ve “1. Grup*” veya “2. Grup**” ülkeleri hariç diğer ülkelerde yapılan paket dışı kullanımlar ile bu ülkelerdeyken alınan çağrılar kısıtlanır.
1. Grup* ve 2. Grup** ülke bilgilerini Sıkça Sorulan Sorular bölümünde “Akıllı Fatura Kapsamında kısıtlanmayan kullanımlar nelerdir?” başlığının altında bulabilirsiniz. -
Kısıttayken yurt içi veya yurt dışında 532'yi arayabilir miyim?
Arayabilirsiniz. Yurt içinde kısıttayken 532 aramaları varsa paket dakikalarından düşer, paket dakikası olmadığı durumda da ücretlendirilmez. Yurt dışından yapılan 532 aramaları, Akıllı Fatura'dan faydalanan müşterilerimiz için ücretsizdir. (Yurt dışında Camel anlaşması olmayan operatörler aracılığıyla yapılan görüşmeler hariçtir.)
-
Ek paketlerin içerikleri ve özellikleri nelerdir?
- 60 TL’ye yurt içinde 1 Hafta geçerli her yöne 250 Dakika. Almak için Haftalik Dakika yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- 60 TL’ye yurt içinde 1 Hafta geçerli her yöne 250 SMS. Almak için Haftalik 250SMS yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- 60 TL’ye yurt içinde 1 Hafta geçerli 1GB. Almak için Haftalık 1GB yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- Akıllı Fatura yurt içi ses, SMS, internet ek paketleri 7 gün boyunca geçerlidir.
- Müşterilerimiz isterlerse bu ek paketleri alıp kısıtlama sonrası kullanım yapmaya devam edebilir.
- Ek paketler bayi - SMS - web veya müşteri hizmetleri kanallarından alınabilir.
- Paket ücretlerine KDV ve ÖİV (internet paketleri için ÖİV) dâhildir.
- Paketler başvuru sonrasında aktiflenir, SMS ile bilgi verilir.
- Ek paketler üst üste alınabilir.
- Paketlerde kullanılmayan dakikalar, SMS, MMS, MB ve TL'ler sonraki aya devretmeyecektir.
- Paket dakikaları ödemeli ve konferans görüşmelerde geçerlidir.
- Akıllı Fatura Özelliğinin Kısıtlamadığı Durumlar, TL paketleri kapsamına da girmez.
- Paketlerden kalan kullanım haklarını KALAN yazıp 2200’a göndererek sorgulayabilirsiniz.
- Akıllı fatura üyeliği devam ettiği sürece aşım yapılamaz, ancak üyelik iptalinde paket aşım ücreti ve ücretlendirme periyodu müşterinin tarifesinde belirtilen şekildedir.
- Paketlerin ücreti kullanıldığı fatura dönemlerine gün sayısına göre yansır. Örneğin paket fatura döneminin ortasında alınmışsa paket ücretinin yarısı paketin alındığı/yenilendiği fatura dönemine, yarısı bir sonraki fatura dönemine yansıtılır. Eğer paketin tamamı paketin alındığı/yenilendiği fatura döneminde kullanılmışsa ücretin tamamı paketin alındığı/yenilendiği fatura dönemine yansıtılır.
- Paket dakikaları, SMS, MMS, MB ve TL'leri 3. şahıslara transfer edilemez.
- Ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hat iptal, geçerli olmayan tarife ve paketlere geçiş, kurumsala geçiş, devir durumlarında ek paketler otomatik olarak iptal olur, ücreti faturaya yansıtılır.
- Akıllı Fatura Özelliğinin iptal edilmesi durumunda ek paket iptal olmaz, paket süresi dolduğunda ek paket deaktif olur.
- 755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar dakika paketleri kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, uydu telefonları (örneğin 0522 veya 0592 ile başlayan), tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan aramalar veya gönderilen SMS’ler ek paketlerin kapsamında değildir. Ayrıca bankalara gönderilen sorgulama SMS'leri, Turkcell web üzerinden gönderilen mesajlar ve Akıllı Mesaj da paketlere dâhil değildir.
- Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar. FCT cihazlarına takılan hatlar bu paketlerden yararlanamazlar.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paket sadece wap ve internet erişim noktası kullanılarak yapılan bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, Blackberry cihazları tarafından kullanılan Blackberry erişim noktası ve 3G netbook, notebook ve USB modemler tarafından kullanılan Mobil Genişbant (MGB/MGBS) erişim noktaları OPERA/OPERA MINI internet tarayıcısı üzerinden ve Twitter uygulamaları ile yaptılan bağlantılar pakete dahil değildir.
-
Kampanya kapsamında sunulan ek paketler nasıl önceliklendirilir?
Varsa hediye/ücretsiz faydalarınız en öncelikli kullanılır. Kampanya kapsamındaki ek TL paketlerinden kazandığınız faydalarınız da; hattınız üstündeki tüm kendi paket faydalarınız ve varsa hediye/ücretsiz faydalarınızdan ve Akıllı Fatura kapsamındaki ek dakika/SMS/MB paketlerinden sonra kullanılır.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, hattın kapanması veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Numara değişikliği ve fatura dönem değişikliğinde Akıllı Fatura ve Akıllı Fatura Ek Paketleri iptal olmaz.
Ödeme tipi değişikliği, hat kapama, numara taşıma, hat iptal, geçerli olmayan tarife ve paketlere geçiş, kurumsala geçiş, devir durumlarında anında iptal olur. Kalan kullanım hakları devam etmez. -
Hat askıya alınıp ihya olduğunda ne olur?
Akıllı Fatura Özelliği aynen devam eder. İhya olduğunda ek paketlerin süresi dolmadıysa, süresi dolana kadar kalan hakları kullanılabilir.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Kampanya kapsamındaki ek paketlerden kazandığınız faydalarınızdan kalan haklarınız bir sonraki döneme devretmez.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Kampanya kapsamındaki ek paketlerden kazandığınız faydalarınız bitince SMS ile bilgilendireceğiz.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Kampanya kapsamındaki ek paketlerden kazandığınız faydaların kalan miktarını ve geçerlilik süresini KALAN yazıp 2200’a göndererek öğrenebilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Yönlendirme Akıllı Fatura Kampanyası kapsamında kısıtlanan bir kullanım değildir. Ancak ücretli bir kullanım olduğu için eğer TL paketiniz varsa ücreti TL paketinizden düşer, TL paketiniz yoksa da ek olarak ücretlendirilirsiniz.
-
Kampanyayı ve ek paketleri nasıl iptal ederim?
- Akıllı Fatura Kampanyası’nı IPTAL AKILLI FATURA,
- Hediye Akıllı Fatura Kampanyası'nı IPTAL AKILLI FATURA,
yazıp 2200’a göndererek, müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz. Ayrıca DO uygulamamızda iptal edebilirsiniz. SMS ile iptal durumunda Hediye Akıllı Fatura Kampanyası anında iptal olur, ücretli Akıllı Fatura Kampanyası ise dönem sonu (30 gün sonunda) iptal edilir ve aylık ücreti faturanıza yansıtılır.
Akıllı Fatura Özelliğinin iptal edilmesi durumunda ek paket hemen iptal olmaz, paket döneminin sonunda iptal olur. İlgili süre sonuna kadar ek paket faydalarınızı kullanabilirsiniz.
Akıllı fatura özelliğini iptal etmeden, sadece ek paketleri iptal etmek isterseniz;
- Ek 250 Dk veya ek 500 Dk paketini IPTAL EKLE DAKIKA,
- Ek 250 SMS paketini IPTAL EKLE 250SMS,
- Ek 1GB paketini IPTAL EKLE1GB,
- Ek TL paketini IPTAL TL,
yazıp 2200’a göndererek iptal edebilirsiniz.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Ek paketler iptal edildiğinde kalan kullanım hakları paket süresi doluncaya kadar geçerli olur ve paketin ücreti kullanıldığı fatura dönemlerine gün sayısına göre yansır. Örneğin paket fatura döneminin ortasında iptal olmuşsa paket ücretinin yarısı paketin iptal olduğu fatura dönemine, diğer yarısı bir sonraki fatura dönemine yansıtılır. Eğer paketin tamamı paketin iptal olduğu fatura döneminde kullanılmışsa ücretin tamamı paketin iptal olduğu fatura dönemine yansıtılır.
-
Akıllı Fatura iptal edildikten sonra tekrar alınabilir mi?
Evet.
-
Ek paketler iptal edildikten sonra tekrar alınabilir mi?
Evet, alınabilir.
-
Paketsiz internet kullanımı yaparken Akıllı Fatura’ya başvurursam ve üyeliğim başlarsa ne olur?
Başvuru öncesi başlatmış olduğunuz internet oturumunun başlama süresine göre paketsiz kullanımda kısıtlama anında yapılmayabilir. Başlatmış olduğunuz oturum 20 MB veya 30 dakikaya ulaşıncaya kadar paketsiz kullanım eder, kısıtlama 20 MB veya 30 dakikadan hangisine ilk kez ulaşılırsa o anda devreye girer.
-
Kontrol Sende Tarifesi'nde ike Akıllı Fatura'dan faydalanırsam ne olur?
Kontrol Sende Tarifesi ve Faturalı Kontrol Sende Tarifesi'nde, tarife özelliğinden ötürü paket bitiminde ek paketler otomatik olarak yenilenir, dolayısıyla yurt içinde dakika ve sms kullanımlarında otomatik paket yenilemesi olduğu için Akıllı Fatura ile kısıtlanma olmaz.
-
Platin Paketlerdeyim, Akıllı Fatura Kampanyası'na katılırsam nasıl ücretlendirilirim?
Akıllı Fatura Kampanyası’na katılan müşterilerimizin paket dışı kullanımları kısıtlanır ve bu müşterilerimiz Platin paketlere özel ek paketleri alamazlar. Bu müşterilerimiz Akıllı Fatura Kampanyası Ek Paketlerinden faydalanabilirler.
Platinum, Platinum Plus ve Platinum Mega paketlerinden faydalanan müşterilerimizin internet kullanımları paketlerinin özelliği nedeniyle durdurulduğu için Akıllı Fatura Kampanyası kapsamında ayrıca kısıtlanmaz. Paketlerinin özelliği kapsamında INTERNET DEVAM yazıp 2200’a göndererek internet kullanımlarını açabilirler ve sonrasında Platinum paketlere özel ek paketlerini kullanmaya devam ederler.
Platin EkstraKonuş ve Platin Prestij kullanan müşterilerimiz Akıllı Fatura Kampanyası’ndan faydalanamaz.