Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
1- Turkcell Akıllı Yetenekler Süreç Yetenekleri Nedir?
Web Servis’te mobil numara sorgulamasıyla hatla ilgili, TCKN sorgulamasıyla mobil numaralarla ilgili, IP adresi ve port sorgulamasıyla IP’nin bağlı olduğu numarayla ilgili bilgi veren bir servistir.
2- Turkcell Akıllı Yetenekler Süreç Yetenekleri ile Neler Yapabilirsiniz?
Bu servis ile müşterilerinizi daha yakından tanıyabilir, sunacağınız veya sunduğunuz hizmetleri katma değerli hâle getirebilirsiniz.
3- Turkcell Akıllı Yetenekler Süreç Yeteneklerinin Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
Turkcell Akıllı Yetenekler Süreç Yetenekleri ile telefon ve internet bankacılığı işlemlerini daha güvenli bir şekilde gerçekleştirerek müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Ücretlendirme
Tüm servisler, ay sonunda yapılan sorgu adedinin birim fiyatla çarpılmasıyla ücretlendirilir.
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-50.000 | 11,06 |
50.001-100.000 | 10,27 |
100.001-150.000 | 9,48 |
150.001 üzeri | 8,69 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-200.000 | 0,14 |
200.001-500.000 | 0,13 |
500.001-1.000.000 | 0,13 |
1.000.001-2.000.000 | 0,11 |
2.000.001 üzeri | 0,09 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-200.000 | 0,36 |
200.001-500.000 | 0,33 |
500.001-1.000.000 | 0,28 |
1.000.001-2.000.000 | 0,27 |
2.000.001 üzeri | 0,22 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-50.000 | 0,14 |
50.001-100.000 | 0,13 |
100.001-150.000 | 0,11 |
150.001 üzeri | 0,09 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-50.000 | 0,22 |
50.001-100.000 | 0,21 |
100.001-150.000 | 0,19 |
150.001 üzeri | 0,16 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-10.000 | 0,16 |
10.001-200.000 | 0,14 |
200.001-1.000.000 | 0,13 |
1.000.001-5.000.000 | 0,11 |
5.000.001 üzeri | 0,10 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-50.000 | 0,14 |
50.001-100.000 | 0,13 |
100.001-150.000 | 0,11 |
150.001 üzeri | 0,10 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-5.000 | 3,56 |
5.000-10.000 | 3,16 |
10.000-25.000 | 2,69 |
25.000-50.000 | 2,13 |
50.000-100.000 | 1,58 |
100.000-200.000 | 1,11 |
200.000-500.000 | 0,71 |
500.000-1.000.000 | 0,43 |
1.000.000 üzeri | 0,22 |
Sorgu Adedi | Sorgu Birim Ücreti |
1-5.000 | 3,56 |
5.000-10.000 | 3,16 |
10.000-25.000 | 2,69 |
25.000-50.000 | 2,13 |
50.000-100.000 | 1,58 |
100.000-200.000 | 1,11 |
200.000-500.000 | 0,71 |
500.000-1.000.000 | 0,43 |
1.000.000 üzeri | 0,22 |
Çağrı Yönlendirme Engelleme
Tanımlanacak ÇM Numara Sayısı | Aylık Sabit Tutar |
100 numaraya kadar | 11.850 TL |
250 numaraya kadar | 23.700 TL |
500 numaraya kadar | 35.550 TL |
1000 numaraya kadar | 47.400 TL |
2500 numaraya kadar | 59.250 TL |
5000 numaraya kadar | 71.100 TL |
10.000 numaraya kadar | 82.950 TL |
10.000+ | her bir tanım için 8 TL birim fiyat |
** Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
Web Servis’e girilen mobil telefon numarasıyla hatla ilgili çeşitli bilgilere, TCKN sorgusu yapılmasıyla bu numaraya ait mobil telefon numaralarına, IP adresi ve port bilgisi girilmesiyle söz konusu IP’nin hangi numaraya bağlandığı bilgisine ulaşılabilir.
Belli bir TC numarasına ait Turkcell Rehber’de kayıtlı tüm mobil telefon numaralarına ulaşılabilir. Özellikle şirketler, müşterilerine acil durumlarda ulaşamadıklarında bu servisten yararlanabilir.
TCKN ve mobil telefon numarası sorgusuyla numara ve TC’nin eşleşip eşleşmediğine bakılabilir. Kurumlar bu servisle müşterinin verdiği bilginin, rehbere kayıtlı olan ve Turkcell’de bulunan bilgilerle eşleşip eşleşmediğini kontrol edebilir.
Mobil internet kullanımındaki IP adresi ve port bilgilerinin girilmesiyle IP adresine hangi telefon numarasının bağlandığını gösterir. Böylece şirketler, Web sayfalarında gezen müşterilerden izin almak şartıyla güvenlik için bilgi teyidi yapabilir.
Girilen telefon numarasının bireysel veya kurumsal hat bilgisini gösterir. Bu sayede şirketler müşterilerini daha yakından tanımak için hat sorgulaması yapabilir.
Girilen mobil hat numarasının faturalı veya ön ödemeli olduğunu gösterir. Şirketler böylece müşterilerini daha yakından tanıyarak sunacakları hizmetleri katma değerli hâle getirebilir.
Girilen mobil telefon numarasının müsait, meşgul veya kapalı olduğu bilgisini verir. Böylece çağrı merkezleri ve müşteri hizmetleri birimleri arama yapmadan önce kontrollerde bulunarak maliyetleri düşürebilir.
Hatların kötü amaçla ve hukuka aykırı kullanılmasını engellemek amacıyla, girilen hattın SMS almaya ve aramaya açık olup olmadığını gösteren ve kişisel kullanım dışında bir hat olup olmadığını belirten servistir. Hat Tipi Sorgulama; bankaların, ödeme kuruluşlarının ve finansman şirketlerinin sahtecilik (Fraud) vakalarını önleyebilmeleri amacıyla sınırlı olarak yararlanabileceği bir Süreç Yetenekleri hizmetidir.
Bankalar ve çağrı merkezleri bu servisle, arama yaptıkları ve ulaşamadıkları müşterilerinin telefonları açıldığında bilgi alabilir. Bu servis sayesinde bankalar ve tahsilata aracılık yapan kuruluşlar müşteriye ulaşabilme oranlarını artırabilir.
Web Servis üzerinden aranan müşteri mobil telefonunu açtığı anda şirkete bilgi gönderen servistir. Bu servisle müşterilerinizi en doğru zamanda arayarak ulaşım oranlarınızı artırabilirsiniz.
Bankalara ait telefon numaralarından başlatılan çağrılarda, varsa hattaki çağrı yönlendirmeyi engelleyen servistir. Bu servis, dolandırıcılığı önlemek için yalnızca bankalara sunulur.