Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
1- Ekip Mobil Nedir?
Turkcell Ekip Mobil güncel saha bilgisine mekan sınırlaması olmaksızın hızlıca ulaşmanızı sağlar ve tüm verileri lokasyon bazlı sunarak işletmenizi ileriye taşır.
2- Ekip Mobil ile Neler Yapabilirsiniz?
Ekip mobil ile sahadaki ekibinizin konumunu izleyebilir, iş atamaları yapabilir ve mevcut görevler hakkında bilgi edinebilirsiniz.
3- Ekip Mobilin Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
Ekip Mobil ile çalışanların konumuna göre görev ataması yapabilir, günlük planda olmayan işleri hızlıca çözebilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
Ücretlendirme
Ekip Mobil ÜcretlendirmesiServisin kullanımı sırasında her hat için belirlenen aylık ücretler aşağıdaki gibidir;
Hat Sayısı | Aylık Sabit Ücret |
1-50 hat | 102,56 TL |
51-100 hat | 85,47 TL |
101-200 hat | 64,08 TL |
201-1.000 hat | 51,28 TL |
1.001-10.000 hat | 38,44 TL |
10.001-20.000 hat | 34,20 TL |
20.001+ hat | 29,91 TL |
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
EkipMobil, Turkcell'in kurumsal müşterileri için geliştirdiği bir servistir. İnternet üzerinden erişilebilen bu servisle, saha ekiplerinizi harita üzerinde görebilir,izleyebilir veya SMS ile yönlendirme yapabilirsiniz.
Özellikle mobil saha ekipleri ve saha destek ekiplerinin izlenmesi ve lokasyona göre yönlendirilmesi ile lokasyon bilgisine bağlı diğer kurumsal müşteri ihtiyaçlarının karşılanması adına tasarlanmış bu servis için şirket tarafından herhangi bir donanım ya da yazılım yatırımı yapılmasına gerek yoktur.
Ekipmobil abonesi müşterilerimiz Ekipmobil+ özelliğinden ücretsiz olarak faydalanabilir. Bunun için Saha ekibi kullanıcılarının Ekip Mobil'e kayıtlı hatların kullandıldığı cihazlardan uygulamaya giriş yapması yeterlidir. Yönetici kullanıcıları ise EkipMobil web ara yüzüne giriş yaparken kullanılan kullanıcı adı ve şifre ile uygulamaya giriş yapabilir.
Numara ekleme ve çıkarma iki şekilde yapılabilir;
1-Ekip Mobil aboneliğinize sonradan numara eklemek için öncelikle sözleşmenizin ek kısmında bulunan “EK-3 HAT EKLEME FORMU”nun tarafınızdan doldurulup, imzalanması gerekmektedir. Sonrasında Müşteri Temsilciniz aracılığıyla formu tarafımıza ulaştırabilirsiniz.
"ekipmobil.destek@turkcell.com.tr" gelen ekleme çıkarmada, talep gönderen kişi Ekip mobil adminiyse ekrandan teyitle yapılır. Gönderen kişi bilgisi yoksa Ekip Mobil adminiyle irtibata geçerek teyit edilerek yapılabilir.
-Şirket yetkilisinin müşteri hizmetlerini araması durumunda, abonenin numara ekleme/çıkarma talebine ilişkin onayın açıkça alınması ve bu kayıtların sonradan ispat edilebilir şekilde saklanması kaydıyla evrak alınmadan işlem yapılabilir.
2-Hatlarınızı ayrıca size açtığımız EkipMobil arayüzünden (servis sayfası) de evraksız ekleyip, çıkarabilirsiniz. Arayüzden hat ekleme sırasında karşısınıza çıkacak bilgi ekranlarını onaylamanızı rica ederiz. Ekipmobil servisinin iptali de evraksız teyitle yapılabilir.
Kullanıcı adetlerine bağlı olarak değişen ücretler söz konusudur
Ekip Mobil'e tanımlı hatlarınızın bulunduğu cihazınızdan, App Store veya Play Store üzerinden indireceğiniz Turkcell EkipMobil+ uygulamasına mobil veri ile giriş yaparak uygulamayı kullanabilirsiniz. Bunun için ek bir ücret ödemenize gerek yoktur.
Ekip Mobil çözümünden yararlanmak için; Turkcell Kurumsal Satış Yöneticiniz ile irtibata geçebilir, Turkcell Noktaları’na başvurabilir, Turkcell Çözüm Ortaklarıyla iletişime geçebilir veya başvuru formunu doldurabilirsiniz.
EkipMobil bütün cep telefonuları ile çalışabilmektedir.
Diğer servislerinizde hiçbir değişiklik olmaz. EkipMobil aboneliğiniz var olan tarifenizi etkilemez. Sadece bu servise aboneliğinizden dolayı, ek olarak EkipMobil servis ücreti ödersiniz.
Evet kullanabilirsiniz.Sadece kurumsal faturalı hatları değil, onay alınmak kaydıyla çalışanların faturalı-faturasız şahsi hatları ile kurumların ön ödemeli hatları tarafından kullanılabiliyor.
Servis ücreti için indirimli saat uygulaması yoktur.
EkipMobil uygulaması sadece yurt içinde geçerlidir. Yurt dışı kullanıma açık değildir.
EkipMobil Servisi sadece kurumsal müşterilerimizin hizmetine açıktır. Servisin amacı, şirketlerin ekiplerini yönetebilmeleri ve verimlilik sağlamalarıdır. Bu servisle şirketler, ekiplerini azami verimle yönlendirebilir ve tasarruf sağlayabilir.
EkipMobil abonelik taahhütnamesinin ıslak imza ile onayını almamız gerektiğinden telefonla ve faksla abonelik yapılamıyor.
EkipMobil kullanan hatlar da, PaketMesajCell gibi toplu mesaj paketlerini alabilir, ancak EkipMobil'e ait kısa numaralara gönderilen ve bu numaralardan alınan mesajlar için toplu mesaj paketleri kullanılamaz. Servis için kullanılan kısa mesajlarda normal mesaj ücretleri geçerlidir.
Evet, şahıs şirketleri de SMS onayıyla Ekip Mobil'e abone olabilmektedir, tanımlama yapılan hatta ulaşan SMS onay akışı, 24 saat içinde tamamlandıktan sonra abonelik başlamaktadır.
Servis, iptal başvurusundan bir sonraki fatura döneminde iptal edilir.
EkipMobil servisi şifre değişikliği işlemi, EkipMobil Servisi’nde sistem yöneticisi olan kişiden gerekli teyitler alındıktan sonra müşteri hizmetleri tarafından yapılabilir. EkipMobil'e yeni hat ekleme işlemi ayrıca EkipMobil uygulaması üzerinden şirket yetkilisi tarafından da gerçekleştirilebilir.
• Ekibinizin nerede olduğunu bilmenin en pratik yoludur.
• Doğru zamanda, doğru yere, doğru kişiyi yönlendirmenizi böylece verimlilik artışı sağlar.
• SMS ile bilgilendirme ve konum sorgulamasıyla saha ekibi ile anında mesajlaşma olanağı verir.
• İzlenen kişilere bir bölge tanımlayarak, bölge giriş çıkışlarını sürekli takip ederek verimlilik kontrolü sağlar.
• Saha ekibinin konum bilgilerini geçmişe doğru izleyebilme, geçmişte bulunduğu konum bilgisini raporlayabilme özelliğiyle verimlilik kontrolü sağlanır.
• Ekstra cihaz, yazılım veya donanım yatırımı yapmaya ihtiyacı yoktur. Herhangi bir cep telefonu ile kullanılabilir.
Servis bütün GSM kapsama alanında, Türkiye'de tüm il merkezlerinde kullanılabilmektedir.
Bir üst sınır yoktur, fakat izlenecek çalışan sayısının artması internet bağlantısını ve sorgulamayı yavaşlatabilir.
100 şirket hattına kadar maksimum 5 kullanıcı, 100 şirket hattının üzerinde maksimum 10 kullanıcı sınırı vardır.
Ek bir özellik gerekmez. Herhangi bir cep telefonu ile bu servisten yararlanılabilir.
EkipMobil internet sitesinde çalışanlara, kısa isim vermeniz gerekir.
EkipMobil raporlamalar bölümünden oluşan geçmiş konum raporları, kişi seçimi ile hat bazlı alınabilmektedir.
EkipMobil Servisi’nin sunulduğu internet sayfasına erişemiyorsanız, kurumunuzdaki sistem mühendisinize başvurmanız gerekir. Sorununuz devam ederse; 757 57 57 Turkcell Kurumsal Teknik Destek Hattı’na başvurabilirsiniz.
Servise erişememeniz farklı sebeplerden olabileceğinden 757 57 57 Turkcell Kurumsal Teknik Destek Hattı’na ilgili hata mesajını, şirket adınız ve EkipMobil sistemine uygulatmış olduğunuz kurumsal bir hattınızı iletmeniz gerekir.
Yapılan sorgulamalar mümkün olan en kısa sürede cevaplanır, ancak çok fazla sorgulama yapıldığında sistemin geri dönüşü zaman alabilir.
Sistemde çalışanların hareketlerini gösteren raporlar, sistemin sunulduğu siteden geçmişe yönelik 1 ay süreye kadar anlık olarak izlenebilir. Kurumlar aylık olarak aldıkları raporları saklayarak arşivleyebilir.
Geçmişe yönelik bir ay süreye kadar servisle ilgili raporlar sistemden çekilebilir. Buna mesajlaşma ile ilgili olanlar da dâhildir.
EkipMobil servisine abone şirkete ait tüm mobillerin, geçmiş konum listesi ve yapılan mesajlaşmalarının bir önceki güne ait raporu her sabah otomatik olarak e-posta ile gönderilebilir. E-posta ile raporlamanın kullanılabilmesi için, bu özelliğin yönetim işlevinden etkin hale getirilip, e-posta adresi belirlenmesi gerekir. En fazla 5 farklı e-posta adresi uygulanabilir.
Hayır, Kurum Öder aboneleri Ekip Mobil Kampanyası'ndan faydalanamaz.