Ücretlendirme
İŞTEN DATA PAKETLERİ | KDV & ÖİV Dahil Ücret |
10 GB | 125 TL |
5 GB | 80 TL |
2 GB | 50 TL |
1 GB | 40 TL |
İŞTEN SES PAKETLERİ | KDV & ÖİV Dahil Ücret |
1000 DK | 120 TL |
500 DK | 70 TL |
İşten Ses Paketleri, Her Yöne Dakika'dır.
13 Haziran 2024 tarihi itibariyle İşten 10 GB 125 TL, İşten 5 GB 80 TL , İşten 2 GB 50 TL , İşten 1 GB 40 TL, İşten 1000dk 120 TL, İşten 500dk 70 TL olarak değişecektir.
İşten 300dk, İşten 150dk, İşten Yurtdışı 30 DK, İşten Yurtdışı 30 MB paketleri abone alımına kapalıdır. .
Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
İşten Paketleri aşmanız durumunda kendi tarifenizin aşım ücreti ve periyodu geçerli olur.
İşten Paketler, kurumsal hattı olmayan çalışanlarınızın ya da bayilerinizin kendi Turkcell hatlarına dakika, internet veya yurt dışı paketini bir tıkla göndermenizi sağlayan, ilk defa ve sadece Turkcell’de olan, yepyeni esnek bir çözümdür. İşten paketler, bireysel/kurumsal, faturalı ve ön ödemeli tüm aktif hatlara gönderilebilir.
- Sadece kurumların yetkilileri paket gönderme işlemi gerçekleştirebilir. İşten paketi gönderen kurum hattının, faturalı aktif bir abone olması gerekmektedir.
Kurum, sadece farklı firmanın Turkcell hatlarına ya da Turkcell bireysel hatlara İşten paket gönderimi yapabilir, kendine ait hatlara gönderim yapamaz.
- Paket gönderilmek istenen Turkcell Bireysel Postpaid kullanıcıları, şu paket/tarifelerden birindeyse ya da sonradan geçerse (Alo Konuşkan Paket, Gold Plus Paket, Çiftçi 1000 Paketi, Bizbize Tarifesi ya da Tarife Saniye), İşten Paketleri kullanamaz.
- Data kısıtı olan kullanıcıların, gönderilen İşten data paketlerini kullanabilmek için, data kısıtlarını kaldırmaları gerekmektedir.
- Kurumsal Şirketiçi paket kullanan kullanıcılar, Rahat Paket altyapısındaysa, İşten Paketleri kullanabilir. Rahat altyapısına geçiş için, şirket yetkilisinin kurumsal müşteri temsilcisi üzerinden işlem yapması gerekmektedir.
Kurum, göndermek istediği Turkcell numaralarını kendisi belirlemelidir. Turkcell ekranlarından herhangi bir sorgu yapılamayacaktır.
İşten Paketler sadece Turkcell abonelerine tanımlanabilir.
Çalışanlarınız Turkcell kalitesine geçmek isterse, bir tık ile gelelim.
- Kurumsal satış temsilcisi, müşteri hizmetlerini arayarak ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından işlem yapılabilir.
- Gönderim yapılmak istenen kullanıcılar, faturanın yansıyacağı kuruma ait ana hatlar ve hangi İşten paketin gönderilmek istendiği kurum tarafından belirlenir. İşten paketler ekranına ana hat, kullanıcı hat ve gönderilmek istenen paket bilgileri toplu bir şekilde girilir, tek tıkla işlem tamamlanır, paketler anında kullanılmaya başlanabilir.
- Kurumsal satış temsilcisi ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından işlem yapılabilir.
- İptal edilmek istenen kullanıcılar kurum tarafından belirlenir, İşten paketler ekranına hat bilgileri ve iptal edilmek istenen paket bilgisi girilir; paketler kullanım süresi sonunda iptal edilir.
- Kullanıcılar, tanımlama SMS'indeki yönlendirmelere göre paketleri SMS ile iptal edebilir.
a. Tanımlama işlemleri bitiminde, kullanıcılara SMS gönderilecektir. SMS alımı gerçekleştikten sonra kullanıma başlanabilir.
- Tanımlama işlemi sonrasında, 1 ay boyunca geçerlidir. Örneğin, ayın 3’ünde tanımlanan bir paket, bir sonraki ay 3’ünde yenilenecektir.
- İşten Ses ve Data paketleri, iptal edilmediği sürece paketler yenilecektir.
- Ses ve internet paketleri, iptal edilmediği sürece yenilenir.
- Yurt dışı paketleri, tanım işlemi sonrasında yalnızca 1 ay geçerlidir.
- Aynı işten ses/data paket, aynı kullanıcıya birden fazla tanımlanamaz.
- Farklı işten ses/data paketler, aynı kullanıcıya tanımlanabilir.
- Yurt dışı paketleri, aynı kullanıcıya birden fazla tanımlanabilir.
Gönderilen işten paket iptal edilmelidir. Yanlış bir numaraya paket gönderiminden kurum sorumludur.
- İşten paketleri gönderen kurum, sadece gönderdiği paket içeriğinden ve ücretinden sorumludur.
- İşten paketlerin bitmesi durumunda, kullanıcı mevcut tarifesinden ücretlendirilmeye devam eder. Tüm kullanım ve ücret sorumluluğu kullanıcınındır.
Öncelikle kullanıcıların mevcut paketlerini kullanır, içeriklerini bitirdiklerinde İşten paketleri kullanmaya başlarlar. İşten Paketlerin de bitmesi durumunda, kullanım devam ederse, kullanıcı mevcut paket aşım dünyasından ücretlendirilir.
Evet, toplu listelere tanım/iptal işlemi gerçekleştirilebilir.
- Kurum tarafından istenildiği zaman paketler iptal edilebilir.
- Turkcell, paket tanımlamasından 24 ay sonunda iptal hakkına sahiptir.
Kuruma bağlı herhangi bir faturalı hat, ana hat olarak tanımlanabilir. Bu işlemi sadece Kurum Yetkilileri gerçekleştirebilir.
Evet.
Hayır.
Ana hat iptal olsa bile, tanımladığı paketler devam eder. Şirket yetkilileri bu paketlerle ilgili işlemleri istedikleri zaman gerçekleştirebilir.
- Paketlerle ilgili tüm bilgilendirmeler kullanıcı hatta yapılacaktır.
- Yalnızca paket yenilemeden 3 gün önce gönderilen mesajlar, faturanın yansıyacağı ana hatta gönderilecektir. Çok sayıda olabilecek bu SMSleri almak istemezseniz, bu mesaj içerisindeki yönledirmeye göre, “KAPAT” yazıp 2200’ye göndererek iptal etmeniz gerekmektedir.
- Paket kullanım bilgisi kurum tarafından görüntülenemeyecektir. Kurum yetkilisi ekranlardaki raporlardan bilgileri sorgulayabilir.
Yenileme mesajı içerisindeki yönlendirmeye göre, “KAPAT” yazıp 2200’ye göndererek mesajlar iptal edilebilir.
Ana hat-kullanıcı hat-paket bilgisi – paket statüsü ile faturaya kaç günlük & ne kadar ücret yansıdığı bilgisi raporlanabilir.
Kurumsal satış temsilcisi ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından ilgili raporlar alınabilir.
- İşten paket kullanımları, regulatif kısıtlar nedeniyle, kurum tarafından sorgulanamaz.
- Paket gönderilen kullanıcılar, kullanımlarını sorgulayabilir; ilgili kullanım sınırlarına geldiklerinde uyarı mesajlarını alırlar.
- Kurumun faturasında İşten paketlerin bilgisi ve tutarı tek satır olarak görünecektir. Kurumsal satış temsilcisi ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından, fatura detay bilgilerine erişilebilir.
- Paket gönderilen kullanıcılar, faturalarında herhangi bir ayrıntı görmeyecektir.
- 444’lü numaralar ve 532 aramaları paketten düşer.
- 118'li numaralar, yönlendirme, yurt dışı arama ayrı ücretlendirilir.