İşten Dakika ve Data Paketleri | Turkcell Kurumsal

İstediğiniz Turkcell hattına, istediğiniz İşten dakika ve internet paketini gönderme kolaylığı ilk kez ve sadece Turkcell'de!

Bilgi Al

Ücretlendirme

İŞTEN DATA PAKETLERİKDV & ÖİV Dahil Ücret
10 GB
125 TL
5 GB
80 TL
2 GB
50 TL
1 GB
40 TL

İŞTEN SES PAKETLERİKDV & ÖİV Dahil Ücret
1000 DK120 TL
500 DK
70 TL

 

İşten Ses Paketleri, Her Yöne Dakika'dır.


13 Haziran 2024 tarihi itibariyle İşten 10 GB 125 TL, İşten 5 GB 80 TL , İşten 2 GB 50 TL , İşten 1 GB 40 TL, İşten 1000dk 120 TL, İşten 500dk 70 TL olarak değişecektir. 

İşten 300dk, İşten 150dk, İşten Yurtdışı 30 DK, İşten Yurtdışı 30 MB paketleri abone alımına kapalıdır. .

 

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. 

Diğer Çözümler

İşte Suit

İşte Suit

E-posta, video konferans, dosya yedekleme ve paylaşma, kurumsal dosya yönetimi ve ofi...

Turkcell e-Şirket

Turkcell e-Şirket

Turkcell e-şirket ile Muhasebe çözümünden e-Fatura ve diğer e-Dönüşüm çözümlerini Tur...

EduBiz Eğitim Yönetim Sistemi

EduBiz Eğitim Yönetim Sistemi

İleri teknolojiler kullanarak çalışanlarınızı geleceğe hazırlayın!

Suit Drive

Suit Drive

Yeni nesil bulut depolama çözümü

Kurumsal Cihaz Kiralama

Kurumsal Cihaz Kiralama

Turkcell kurumsal cihaz kiralama hizmetleriyle teknik altyapınızı güçlendirebilir, en...

Microsoft 365

Microsoft 365

Size özel Microsoft 365 üretkenlik bulutu avantajlarını Turkcell farkıyla yaşayın!

Suit Conference

Suit Conference

Suit Conference ile dilediğiniz an online toplantı yapabilir, ekibinizle anında görüş...

Suit Mail

Suit Mail

Türkiye'nin Yerli E-posta Hizmeti

Turkcell Dijital Arşiv

Turkcell Dijital Arşiv

Fiziksel arşivinizi dijitale taşıyın, saklama alanı ve kağıt tasarrufunun yanı sıra ü...

Güvenli Dijital İmza

Güvenli Dijital İmza

Turkcell Güvenli Dijital İmza ile imza süreçlerinizi hızlı ve güvenli bir şekilde sür...

Kurumsal Domain

Kurumsal Domain

​​Şirketimizin aldığı karar gereği Superonline’dan satın almış olduğunuz Domain/Hosti...

Akıllı Faks

Akıllı Faks

İşinizi dilediğiniz yerden yönetin

Mobil Santral

Mobil Santral

Santral ihtiyacınızı cep telefonu üzerinden karşılayabileceğiniz Turkcell Mobil (Sana...

Sıkça Sorulan Sorular

İşten Paketleri aşmam durumunda aşımlarım nasıl ücertendirilir ve ücretlendirme periyodu nasıl uygulanır?

​İşten​ Paketleri aşmanız durumunda kendi tarifenizin aşım ücreti ve periyodu geçerli olur.

Nedir?

İşten Paketler, kurumsal hattı olmayan çalışanlarınızın ya da bayilerinizin kendi Turkcell hatlarına dakika, internet veya yurt dışı paketini bir tıkla göndermenizi sağlayan, ilk defa ve sadece Turkcell’de olan, yepyeni esnek bir çözümdür. İşten paketler, bireysel/kurumsal, faturalı ve ön ödemeli tüm aktif hatlara gönderilebilir.

Kimler İşten Paketleri hediye gönderebilir?

  • Sadece kurumların yetkilileri paket gönderme işlemi gerçekleştirebilir. İşten paketi gönderen kurum hattının, faturalı aktif bir abone olması gerekmektedir.

Kimlere İşten Paket gönderilebilir?

Kurum, sadece farklı firmanın Turkcell hatlarına ya da Turkcell bireysel hatlara İşten paket gönderimi yapabilir, kendine ait hatlara gönderim yapamaz​.

İşten paket göndereceğim kullanıcılar için herhangi bir kriter var mı?

  • Paket gönderilmek istenen Turkcell Bireysel Postpaid kullanıcıları, şu paket/tarifelerden birindeyse ya da sonradan geçerse (Alo Konuşkan Paket, Gold Plus Paket, Çiftçi 1000 Paketi, Bizbize Tarifesi ya da Tarife Saniye), İşten Paketleri kullanamaz.
  • Data kısıtı olan kullanıcıların, gönderilen İşten data paketlerini kullanabilmek için, data kısıtlarını kaldırmaları gerekmektedir.
  • Kurumsal Şirketiçi paket kullanan kullanıcılar, Rahat Paket altyapısındaysa, İşten Paketleri kullanabilir. Rahat altyapısına geçiş için, şirket yetkilisinin kurumsal müşteri temsilcisi üzerinden işlem yapması gerekmektedir.

İşten paketleri göndermek istediğim numaralara nasıl ulaşabilirim?

​Kurum, göndermek istediği Turkcell numaralarını kendisi belirlemelidir. Turkcell ekranlarından herhangi bir sorgu yapılamayacaktır.

Turkcell’li olmayan bir aboneye İşten Paketleri nasıl tanımlayabilirim?

​İşten Paketler sadece Turkcell abonelerine tanımlanabilir.
Çalışanlarınız Turkcell kalitesine geçmek isterse, bir tık​ ile gelelim.

İşten paketleri nasıl tanımlayabilirim?

  • Kurumsal satış temsilcisi, müşteri hizmetlerini arayarak ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından işlem yapılabilir.
  • Gönderim yapılmak istenen kullanıcılar, faturanın yansıyacağı kuruma ait ana hatlar ve hangi İşten paketin gönderilmek istendiği kurum tarafından belirlenir. İşten paketler ekranına ana hat, kullanıcı hat ve gönderilmek istenen paket bilgileri toplu bir şekilde girilir, tek tıkla işlem tamamlanır, paketler anında kullanılmaya başlanabilir.

İşten paketleri nasıl iptal edebilirim?

  • Kurumsal satış temsilcisi ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından işlem yapılabilir.
  • İptal edilmek istenen kullanıcılar kurum tarafından belirlenir, İşten paketler ekranına hat bilgileri ve iptal edilmek istenen paket bilgisi girilir; paketler kullanım süresi sonunda iptal edilir.
  • Kullanıcılar, tanımlama SMS'indeki yönlendirmelere göre paketleri SMS ile iptal edebilir.

İşten paketler ne zaman kullanılmaya başlanabilir?

a. Tanımlama işlemleri bitiminde, kullanıcılara SMS gönderilecektir. SMS alımı gerçekleştikten sonra kullanıma başlanabilir.

İşten paketleri ne kadar süre kullanabilirim?

  • Tanımlama işlemi sonrasında, 1 ay boyunca geçerlidir. Örneğin, ayın 3’ünde tanımlanan bir paket, bir sonraki ay 3’ünde yenilenecektir.
  • İşten Ses ve Data paketleri, iptal edilmediği sürece paketler yenilecektir.

İşten paketler her ay yenilenir mi?

  • Ses ve internet paketleri, iptal edilmediği sürece yenilenir.
  • Yurt dışı paketleri, tanım işlemi sonrasında yalnızca 1 ay geçerlidir.

Aynı İşten paket, aynı kullanıcıya birden fazla tanımlanabilir mi?

  • Aynı işten ses/data paket, aynı kullanıcıya birden fazla tanımlanamaz.
  • Farklı işten ses/data paketler, aynı kullanıcıya tanımlanabilir.
  • Yurt dışı paketleri, aynı kullanıcıya birden fazla tanımlanabilir.

Yanlış bir numaraya paket tanımlarsam ne olur?

​Gönderilen işten paket iptal edilmelidir. Yanlış bir numaraya paket gönderiminden kurum sorumludur.

İşten paketlerin bitiminde, paket aşımından ücretlendirilir miyim?

  • İşten paketleri gönderen kurum, sadece gönderdiği paket içeriğinden ve ücretinden sorumludur.
  • İşten paketlerin bitmesi durumunda, kullanıcı mevcut tarifesinden ücretlendirilmeye devam eder. Tüm kullanım ve ücret sorumluluğu kullanıcınındır.

Kullanıcıların mevcut bir paketi olması durumunda, İşten paketlerin kullanımda öncelik sırası nedir?

Öncelikle kullanıcıların mevcut paketlerini kullanır, içeriklerini bitirdiklerinde İşten paketleri kullanmaya başlarlar. İşten Paketlerin de bitmesi durumunda, kullanım devam ederse, kullanıcı mevcut paket aşım dünyasından ücretlendirilir.

Paketleri toplu bir şekilde tanımlayıp, iptal edebilir miyim?

​Evet, toplu listelere tanım/iptal işlemi gerçekleştirilebilir.

Paketler ne zaman iptal edilir?

  • Kurum tarafından istenildiği zaman paketler iptal edilebilir.
  • Turkcell, paket tanımlamasından 24 ay sonunda iptal hakkına sahiptir.

Faturanın yansıyacağı kuruma ait ana hat olarak herhangi bir numara tanımlabilir mi?

​Kuruma bağlı herhangi bir faturalı hat, ana hat olarak tanımlanabilir. Bu işlemi sadece Kurum Yetkilileri gerçekleştirebilir.

Faturanın yansıyacağı kuruma ait ana hat, istenildiği kadar tanımlanabilir mi?

​Evet.

Faturanın yansıyacağı kuruma ait ana hattın şirket yetkilisine ait olması gerekir mi?

​Hayır.

Faturanın yansıyacağı kuruma ait ana hat iptal edildiğinde, tanımladığı paketlere ne olacak?

​Ana hat iptal olsa bile, tanımladığı paketler devam eder. Şirket yetkilileri bu paketlerle ilgili işlemleri istedikleri zaman gerçekleştirebilir.

Paket kullanım-yenileme-iptal gibi bilgilendirme mesajlarını alabilecek miyim?

  • Paketlerle ilgili tüm bilgilendirmeler kullanıcı hatta yapılacaktır.
  • Yalnızca paket yenilemeden 3 gün önce gönderilen mesajlar, faturanın yansıyacağı ana hatta gönderilecektir. Çok sayıda olabilecek bu SMSleri almak istemezseniz, bu mesaj içerisindeki yönledirmeye göre, “KAPAT” yazıp 2200’ye göndererek iptal etmeniz gerekmektedir.
  • Paket kullanım bilgisi kurum tarafından görüntülenemeyecektir. Kurum yetkilisi ekranlardaki raporlardan bilgileri sorgulayabilir.

Paket Yenileme Mesajlarını almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

​Yenileme mesajı içerisindeki yönlendirmeye göre, “KAPAT” yazıp 2200’ye göndererek mesajlar iptal edilebilir.

Kurum yetkilisi ekranlarda hangi bilgileri sorgulayabilir?

​Ana hat-kullanıcı hat-paket bilgisi – paket statüsü ile faturaya kaç günlük & ne kadar ücret yansıdığı bilgisi raporlanabilir.

Kime, hangi paketi tanımladığımı nasıl sorgulayabilirim?

​Kurumsal satış temsilcisi ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından ilgili raporlar alınabilir.

Paketlerin kullanımlarını nasıl sorgulayabilirim?

  • İşten paket kullanımları, regulatif kısıtlar nedeniyle, kurum tarafından sorgulanamaz.
  • Paket gönderilen kullanıcılar, kullanımlarını sorgulayabilir; ilgili kullanım sınırlarına geldiklerinde uyarı mesajlarını alırlar.

İşten paketleri faturamda nasıl göreceğim?

  • Kurumun faturasında İşten paketlerin bilgisi ve tutarı tek satır olarak görünecektir. Kurumsal satış temsilcisi ya da online işlemler aracılığıyla, İşten Paketler ekranlarından, fatura detay bilgilerine erişilebilir.
  • Paket gönderilen kullanıcılar, faturalarında herhangi bir ayrıntı görmeyecektir.

İşten ses paketleri ile 444, 532 gibi numaralar arandığında paketten mi düşer?

  • ​444’lü numaralar ve 532 aramaları paketten düşer.
  • 118'li numaralar, yönlendirme, yurt dışı arama ayrı ücretlendirilir.

Daha Fazla

İstediğiniz Turkcell hattına, istediğiniz İşten dakika ve internet paketini gönderme kolaylığı ilk kez ve sadece Turkcell'de!

Bilgi Al