Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
1- Kurumsal Cihaz Kiralama Nedir?
Turkcell kurumsal cihaz kiralama sistemi; laptop, cep telefonu, tablet bilgisayar gibi cihazları uygun fiyatlarla kiralayarak şirketinizin teknoloji ihtiyacınızı karşılayabilmenizi sağlayan bir sistemdir.
2- Kurumsal Cihaz Kiralama ile Neler Yapabilirsiniz?
Turkcell kurumsal cihaz kiralama işlemlerini tercih ederek dilediğiniz markanın istediğiniz modelinden yararlanabilirsiniz.
3- Kurumsal Cihaz Kiralamanın Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
Cihaz kiralama hizmetinden yararlanarak en güncel ve donanımlı cihazlara kolayca erişebilirsiniz. Cep telefonu, tablet, notebook gibi ürünleri kiralayarak cazip maliyet avantajından faydalanabilirsiniz.
Ücretlendirme
Turkcell Kurumsal Cihaz Kiralama Hizmeti’nden faydalanmak ve avantajlı fiyat tekliflerimize ulaşmak için Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.
“Bu hizmet Turkcell Superonline tarafından sağlanmaktadır.”
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
Kurumsal Cihaz Kiralama hizmetimizden 10 cihaz ve üzeri talepte bulunan tüm kurumsal müşterilerimiz faydalanabilir.
Daha önce 10 ve üzeri kiralama yapmış müşterilerimiz de ek talepleri için minimum adet beklentisi olmaksızın iletişime geçebilirler.
İki çeşit kiralama türü vardır: Operasyonel ve finansal kiralama;
Superonline olarak Operasyonel Kiralama hizmetini sunuyoruz. Bu hizmet dahilinde, cihazların mükiyetleri Superonline’da oluyor. Kiralama süresi boyunca kullanıldıktan sonra cihazlar geri Superonline’a teslim edilir. Kiralama dönemi sonunda ya da kiralama süresi boyunca cihazın mülkiyeti Superonline’dan başka birisine geçmez ya da kiralayan müşterimize satış anlaşması yapılmaz.
Cihazların kiralanan süre dahiline kullanımını, olası cihaz desteği için yardım masası hizmetini ve kullanıcı hatalarına karşı dahi koruyan sigorta hizmetlerini kapsamaktadır.
Müşterilerimiz faturasında tek bir kayıt olarak aylık kira ücretini görecekler.
Operasyonel kiralamaların süresi, cihazın ekonomik ömrünün %80’ininden az olması şartı ile sınırlıdır. Bu kural ve iş süreçleri göz önünde bulundurularak aşağıdaki sürelerde cihaz kiralaması yapılabilmektedir:
· Akıllı telefonlar için 24 aylık
· Tablet ve notebooklar için 24 ve 36 aylık
Hem regülatif olarak hem de iş süreçleri açısından belirlenen sürelerden daha uzun ya da daha kısa bir anlaşma yapılması mümkün değildir.
Satış ve faturalama süreçleri Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş. üzerinden yürütülecektir.
Standart yardım masası hizmetinin kapsamı aşağıdaki gibidir:
· Cihazın fiziksel arızasının uzaktan tespiti
· Garanti kapsamında ürün değişiminin yapılması
· Garanti sürecinin takibi ve garanti merkezlerine yönlendirmelerin yapılması
· Sigorta sürecinin takibi ve gerekli yönlendirmelerin yapılması
· Çağrı raporunun hazırlanması ve paylaşılması
· Envanter takibinin yapılması
· Cihaz gönderim ve alımı için kargo operasyonlarının yapılması ve takibi
Standart yardım masası hizmetlerine ek olarak aşağıdaki tercihlere göre ek hizmetlerden de faydalanılabilir:
· Konsinye yardım masası paketi: Cihazın servise iletilme ihtiyacı olması durumunda hizmetin kesintisiz sürmesi için muadil cihaz sağlanmaktadır.
· VIP yardım masası paketi: İstanbul, Ankara ve İzmir illeri için cihazların elden teslim edilmesi ve alınması, servis ile ilgili süreçlerde yine elden teslimatların yapılması sağlanır.
· Her şey dahil yardım masası paketi: Standart hizmetlere ek olarak konsinye ve VIP hizmetleri de verilir.
Telefon: 0212 337 0 111 E-mail: helpdesk@telcoset.com.tr iletişim bilgilerini kullanabilir.
Kaza sonucu kırılma/ elektrik mekanik arızalar, sıvı teması sebepleriyle Cihaz Koruma Teminatı
Polis/Emniyet tutanağı ile belgelemek şartıyla Hırsızlık teminatı
Superonline Çerçeve sözleşmesini imzalamış ve en az bir hizmetimizi mevcutta kullanan müşterilere hizmetimizi sunabiliyoruz.
Kiralanmış olan cihazların herhangi bir GSM hattı ile ilişkilendirilmesi gerekmemektedir. Ayrıca tüm operatörlere ait hatlar ile kullanılabilecektir.
Cihazların depodan ilk teslimi için kullanılan kargo masrafı müşteriye ücretlendirilmemektedir.
Yardım masası ve sigorta destek işlemleri için yapılan gönderimlerde ve cihazların Superonline’a geri gönderimi gibi kalan konularda kargo masrafları müşteriye aittir.
Hayır, ilk teslimat yine depolardan kargo ile iletilerek sağlanmaktadır.
Ancak sonrasındaki tüm yardım masası ve sigorta destek işlemleri için yerinden, elden alma ve teslimat yapılacaktır.
Kullanıcı verilerinin yedeklenmesi kapsam dışındadır.
Kargoda geçen süreler çözüm süresine dahil değildir.