Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
1- Mobil Santral Nedir?
Kurumsal firmalar için tahsis edilen numaralar üzerinden herhangi bir donanıma ihtiyaç duymadan temel santral özelliklerini cep telefonlarından sunan sanal santraldir.
2- Mobil Santral ile Neler Yapabilirsiniz?
Turkcell Mobil Santral ile kurumsal firmalar yüksek maliyetli santral yatırımlarıyla uğraşmadan ihtiyaçlarını kolayca karşılayabilir.
3- Mobil Santralın Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
Yazılım, bakım veya donanım masraflarıyla uğraşmadan tasarruf ve kolay kurulum olanağı ile tek santral numarası üzerinden çalışanlara erişebilme sağlar.
Ücretlendirme
Hat başına aylık vergiler dahil 19,90 TL’dir.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
- Ne zaman kullanmaya başlarım?
- Hatlarınıza Mobil santral servisini aktif hale getirmeniz gerekmektedir.
- Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Servis her ay yenilenir.
- Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
- Evet.
Şirketlerin, mobil kurumsal hatları üzerinden santral entegrasyonu yaparak, mobil hatlarını aynı zamanda şirket telefonu gibi kullanmalarını sağlar.
Kurumsal müşteri yöneticinizle görüşerek, sözleşmeyi imzalayıp, Turkcell kurumsal hatlarınıza tanımlama yapılması ve şirket santral ayarlarınızın yapılması akabinde kullanımına başlayabilirsiniz.
Öncelikle Mobil Santral numaranızı seçer ve abonelik işlemlerinizi tamamladıktan sonra Mobil Santral’e çalışanlarınızın kurumsal GSM numaralarını kaydedersiniz. Aktivasyon hemen yapılır, artık gelen çağrılar mobil iş grupları veya tekil kullanıcılara bağlıdır. Bu, mobil telefon yönlendirmesi için sabit hatlara ücret ödemeyeceğiniz anlamına gelir.
Turkcell kurumsal hat kullanıcıları, mobil santral servisini aktive edip kullanabilirler. mevcut hatlarınızdan birini Mobil Santral numarası olarak kullanamazsınız. Mobil Santral numarası olarak 0 532 111 0000 -0 532 111 9999 numaraları arasındaki herhangi bir servis numarasını seçmeniz gerekir.
Mobil Santral web uygulamaları Microsoft Internet Explorer 7 (ve üstü) ile uyumludur. Kullanıcıların bilgisayarlarında bu tarayıcılardan bulunmasını ve Mobil Santralin bu tarayıcılarda kullanılmasını tavsiye ediyoruz.
Mobil Santrali kullanabilmek için kullanıcı bilgisayarlarının minimum yapılandırma ihtiyacı şu şekilde olmalıdır;
- 1 GHz saat hızında işlemci veya üstü
- 1 GB sistem belleği (RAM)
- En az 1024x768 çözünürlüğü destekleyen ekran
- Grafik kartı
- Geniş band internet erişimi (en az 1024 Kbps)
Mobil Santral telefon santraliniz için bir ana ofis numarası, şirkete özel ayarlanabilen sesli menüler (IVR),beklerken müzik dinletme, ofis takvimleri ile bütünleşme ve daha pek çok özellik ile beraber gelir.
- Anons ile çağrı karşılama
- Dahili numara erişimi
- Operatör çağrı transferi
- Hunt Grup; Bu özellik ile, müşterilerimiz operasyonlarını sesli yanıt sistemi yardımı ile daha verimli yönetebilirler. Karşılama anonsunda örn."satış için 1'i tuşlayın" gibi bir yönlendirme ile, hunt grup özelliği ile oluşturulmuş grup içindeki telefon numaralarından hangisi müsait ise arayan kişiyi o numaraya yönlendirebilirler.
- Çağrı kuyruk mekanizması; Bu özellik ile bir üst maddede açıklanan hunt grup altındaki tüm numaraların meşgul olması halinde, arayan kişi sırada bekletilebilecektir.
- Operatör çağrı parkı ; Arayan kişi operatör tarafından da beklemeye alınabilecekti.
- Kısa numara aramaları
- Çağrı yönlendirme
- Kara liste, beyaz liste ; Bu özellik ile hat bazında ya da firma bazında belli numaralardan çağrı alınması engellenebilir(Kara liste). Ya da hat için arayabileceği numara listesi tanımlanabilir(Beyaz Liste)
- Gece modu ; Çalışma saatleri dışında gelen çağrılar müşterimizin belirlediği bir anons ile karşılanabilirler
- Şirket numarası gösterimi ; Bu özellik ile mobil santral abonelerinin dışarı yaptıkları aramalarda şirket mobil santral numarası gösterilebilir.
- Kişisel çağrı ayrımı
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarının tarifeleri değişmez. Mevcut tarifelerini kullanmaya devam ederler.
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarınız Şirketİçi Avantaj tarifesini ( Şirket İçi 3000 ve Şirketİçi 3000 Mega) kullanıyorsa Mobil Santral servisine abone olmayan şirket hatlarınızı ararken diğer Turkcell’lerle görüşüyormuş gibi ücretlendirilirsiniz.
Mobil Santral servisinden sadece kurumsal hat kullanan Turkcell müşterileri yararlanabilir. Bireysel Turkcell aboneleri ve diğer operatör numaraları Mobil Santral servisinden yararlanamaz. Bu hatlar Mobil Santral servisine eklenemez.
Mobil Santral servisini arayanlar kullandıkları tarifede Turkcell’lileri arama ücreti neyse o ücret üzerinden ücretlendirilirler.
https://mobilsantral.turkcell.com.tr web sitesinden mobil santral servisine giriş yapabilirsiniz.
Şifre ve kullanıcı adı abonelik sonrasında Turkcell tarafından vermiş olduğunuz e-mail adresine gönderilir.
Evet servisten güvenli bir şekilde yararlanmanız için Statik IP den yararlanabilirsiniz. Dilerseniz VINN modem kullanarak da ara yüze giriş yapabilirsiniz.
Statik IP almak için sabit internet hizmeti aldığınız servis sağlayıcısına başvurmanız gerekmektedir.
İstediğiniz anonsu mobil santral ara yüzünden yükleyerek karşılama anonsu olarak tanımlayabilirsiniz.
Mobil santral Operatör ara yüzünden çağrıyı aktarmak istediğiniz Mobil Santral abonesi olan çalışanı seçerek çağrıyı aktarabilirsiniz
Evet dahil edebilirsiniz. Sadece GSM Çağrı Merkezi altında tanımlı FCT hatlar Mobil Santral’e dahil edilemez.
Sanal Santrale yüklenecek anons ses dosyaları wav formatında (“.wav” uzantılı) olmalıdır. Ses dosyası tek kanal (mono) ve örnekleme oranı ( audio sample rate) 8 kHz- 16 bit olmalıdır. Bu tip dışındaki bir ses dosyasını Sanal Santral sistemi çalmayacaktır.
Az çağrı alandan çok çağrı alan kişiye doğru bir mantıkla çağrılar dağıtılır. İsteğe göre önceliklendirme yapılmaz.
Şirket içinde size atanan kısa numara görünür. Şirket dışında ise görünen numaranızı değiştirebilirsiniz. Dilerseniz mobil santral numarası ya da kendi numaranız görünebilir.
Sanal Santral abonesi şirket çalışanları arama yaptıklarında dilerlerse şirket ana numarası görünür. Mobil santral belli durumlarda çalışanların şirket dışına yaptıkları belli kişisel aramalarında şirket ana numarası yerine kendi cep telefonu numaralarını gösterebilmelerine imkan verir. Bu amaçla Sanal Santral sistemi, şirket kurumsal rehberinde tanımlı her kullanıcının kendi kişisel rehberlerini belirleyebilmelerine imkan tanır. Bu kişisel rehberler (çalışan rehberleri) her şirket çalışanı için şirket kurumsal yöneticisi tarafından tanımlanır. Kurumsal yönetici her şirket çalışanı için en fazla 10 kişilik bir kişisel rehber tanımlayabilir.
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarınız aboneliklerin istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Bunun için herhangi bir cezai bedel ödemezsiniz.