Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
1- 4.5G Yedek İnternet Nedir?
Superonline üzerinden internet hizmeti alan kurumsal müşterilerimize erişim yedekliliği olanağı tanıyor ve kablosuz şebeke ağından ihtiyaç duyulan servisleri sunuyoruz.
2- 4.5G Yedek İnternet ile Neler Yapabilirsiniz?
Turkcell Superonline altyapısıyla orta ve büyük ölçekli kurumlar internet hizmetlerini yedekleyebilir, mevcut operasyonları sürdürmeye devam edebilir.
3- 4.5G Yedek İnternetin Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
Bu servisi, Turkcell kalitesi ve gelişmiş Turkcell altyapısıyla kullanabilir; uygun fiyat avantajlarından faydalanabilirsiniz.
Ücretlendirme
Hizmet Adı | Aylık Net Hizmet Bedeli(TL) | %20 KDV+%10 ÖİV Dahil Aylık Hizmet Bedeli (TL) | ||
İnternet Yedeklilik Yönetimi | 800 | 1040 |
MGB paketi ücretleri, Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş tarafından ücretlendirilir ve ayrıca faturalandırılır.(İlgili link için tıklayınız.)
10.07.2023 itibariyle vergilerdeki düzenleme; ÖİV (Özel İletişim Vergisi) %10 olarak geçerli olacaktır. KDV (Katma Değer Vergisi) %20'dir.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
Kurulum taskı oluşturulduktan sonra maksimum 10 gün içerisinde servis verilmeye başlanır.
Proje özelinde belirlenen taahhüt süresi sürecinde hizmet aktif olarak kalır.
Bir lokasyonda 1 abonelik yapılabilir.(TSOL üzerinden alınmakta olan 1 ana hat internet hizmetine bir adet mobil yedeklilik kurulumu söz konusudur.)
Halihazırda TSOL altyapısı üzerinden internet hizmeti almakta olan müşterilere, ana hat üzerinde oluşan herhangi bir aksaklık durumunda yedek internet hizmeti verebilmek için 4.5G altyapısı üzerinden 10 mbps e kadar erişim hızlarında 500 GB'a kadar alternatif kotalı paketlerden birisi verilebilir.
Kotalı erişim, DL/UL asimetriktir.
Superonline sorumluluğunda olduğu sürece arıza bildirme, alarm üretme süreçleri SOL kontrolündedir.
1-Müşteri UPS (elektrik altyapısını sağlayan, cihazın enerji almasını sağlayan altyapı) ile ilgili altyapıyı sağlamakla yükümlüdür. 2-Saha ekiplerinin uygun sinyal seviyesi saptadığı noktalarda kurulum yapılması için Müşterinin destek vermesi gerekmektedir. 3-Modemin konumlandırılacağı fiziksel ortamı Müşteri sağlamakla yükümlüdür; 3.1-Mümkün olduğunca duvar veya kabin üzerine sabitlenmelidir. 3.2-Modem için data kablosu elektrik şebekesinin yanından geçirilmemelidir. 3.3-Data kablosu ezilmelerini önlemek için kablo kanalı kullanılmalıdır. 3.4-Sinyal kayıplarının yaşanmaması için modemde enterferansa yol açabilecek diğer wireless veya elektromanyetik üreten cihazlardan mümkün olduğunca farklı yerde konumlandırılmalıdır.
Kota doluluk oranı %80’e ulaştığında sistemde bulunan e-mail adreslerine bilgilendirme yapılacaktır
8 GB'lık ek kota ihtiyaç durumunda aynı anda alınabilecektir.
Müşterinin paketinin kotası dolduğu durumda 200 MB’a kadar yapılacak kullanımlar 5 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam edilirse her 200 MB / 5 TL olarak ücretlendirilir. Paket aşım bedeli en fazla 200 TL sınırına ulaştığı zaman kullanım hızı 1 kbps’ye düşürülecektir. Kurumsal paket yenilendiği zaman kullanım hızı açılacaktır.
Limitinde durma ayrıca bir servis olarak alınıyor. Limitinde durma için : Limitinde Duran özelliğinden faydalanmak için LD yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir. Kampanya sayfası için
tıklayınız.
Servis verilmeden önce fizibilite süreci olacak, bu fizibilite sürecinde müşterinin bulunduğu lokasyondaki kapsama sorgusu bilgisi verilecek
Taahhüt süresi proje özelinde değerlendirilir
4.5G Yedek İnternet Hizmet Şartnamesi, Turkcell MGB Hat Kullanım Koşulları Taahhütnamesi ve Kurumsal evrak seti alınır.
- Yetkili kişi kimlik fotokopisi
- Vergi levhası
- İmza sirküleri
- Faaliyet belgesi
İptal talebi ilgili Satış Yöneticisine iletilir.
Projelerde kullanılması tercih edilen cihazlar 2 kategoride değerlendirilir;
1.Mobile Router: Ricon S9922
2.Outdoor Anten: Ricon S9927
için konumlandırılan cihazlar uygunluk durumuna göre tercih edilebilir.
Enterprise Kurumsal Teknik Destek Ekipleri