Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
1- Akıllı Çağrı Merkezi Nedir?
Bu hizmet ile internete erişebileceğiniz her yerden çağrı merkezi hizmeti verebilir, yönetim özelliklerini kullanabilir, müşterilerinize dilediğiniz yerden dilediğiniz an ulaşabilirsiniz.
2- Akıllı Çağrı Merkezi ile Neler Yapabilirsiniz?
Raporlama, kayıt, IVR, anons gibi hizmetlere erişim sağlayabilir, çalışan performansını takip ederek hizmet kalitesini ölçebilirsiniz.
3- Akıllı Çağrı Merkezinin Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
Çağrı merkezi çalışanlarınız internet erişiminin olduğu her yerden sisteme bağlanabilir. Böylece müşterilerinize kesintisiz çağrı merkezi hizmeti sunabilirsiniz.
Ücretlendirme
Ücretlendirme Modeli | Kullanım Şekli | Tarife Fiyatı (KDV Hariç) |
Agent Bazlı Ücretlendirme (Agent başına aylık, vergiler hariç) | 0-10 agent | 2333 ₺ |
11-50 agent | 2104 ₺ | |
51-100 agent | 2027 ₺ | |
100+ agent | 1874 ₺ | |
Dakika Bazlı Ücretlendirme (Gelen ve Giden toplam ses dakika trafiği için dakika başına aylık, vergiler hariç) | Akıll Çağrı Merkezi (dakika) | 0,66 ₺ |
“Bu hizmet Superonline tarafından sağlanmaktadır.”
1 Kasım 2023 itibariyle geçerli fiyatlardır.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
- Ne zaman kullanmaya başlarım?
- MPLS VPN ve VoIP altyapınız hazır olduğunda hemen kullanıma başlayabilirsiniz.
- Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Siz iptal ettirmediğiniz sürece hizmet aktif olarak devam edecektir.
- Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
- Kullanımlarınızı istediğiniz gibi artırıp azaltmanız mümkün.
Kurumsal Müşterilerin çağrı merkezi operasyonları için verilen katma değerli ses hizmetidir.
Turkcell müşteri yöneticinize talebinizi iletmeniz yeterlidir.
Hizmet aktif edildikten sonra tedarikçimiz sizinle eğitim programı için görüşecek olup web arayüz üzerinden hizmeti dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz.
Tüm kurumsal segmentlerdeki çağrı merkezi operasyonu olan firmalar
Temel santral yetenekleri, raporlama, ses kaydı
Yurtiçinde geçerlidir.
İptal için müşteri yöneticiniz ile temas etmeniz gerekmektedir.
İptal sonrası herhangi bir kullanım olmayacaktır. O süreye kadar olan kullanım sadece fatura edilir.
MPLS VPN hizmeti olmadığı durumlarda kullanılamaz.
Hizmetin yeni lokasyonda kullanımı için MPLS VPN altyapısının yerinde hazır edilmesi gerekmektedir.
Hayır
Bu hizmet VoIP hizmeti ile birlikte kullanılmaktadır.
Web sitemizden, müşteri yöneticinizden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Alotech firması üzerinden hizmet verilmektedir.