KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
―
|
―
|
―
|
|
Katılım Kriterleri
- 24 Haziran 2022 tarihinden itibaren geçerlidir.
- Tüm Turkcell bireysel ve kurumsal faturalı müşterileri bu hizmetten faydalanabilir. Rahat paket ve faturasız hat müşterileri henüz hizmetten faydalanamamaktadır.
- Watch Hücresel GPS+ Tarifesi, cihazınızda kullandığınız ses hattınızda tanımlı olan paket içeriklerini, Watch Cellular cihazınızda hücresel bağlantı ile kullanabilmenizi sağlar.
- Watch Hücresel GPS+ cihazlarında üretici firmadan kaynaklı olarak bölgesel kullanım kısıtları olabilmekte ve bazı cihazlar Türkiye’de kullanılamamaktadır. Yurt dışından cihaz almadan önce cihazı üreten firma ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.
- Yurt dışından alınan ve yolcu beraberinde Türkiye’ye getirilen hücresel bağlantı teknolojisine sahip Watch (GPS + Cellular) cihazlar yurda giriş tarihinden itibaren 120 gün boyunca IMEI numarası kaydı gerekmeksizin kullanılabilmekte olup, 120 günün sonunda IMEI numarası kayıt işlemi tamamlanmayan cihazlar iletişime kapatılmaktadır.
- Apple, Samsung ve Huawei saate sahip müşterileri kullanabilir. (Apple için Watch / Samsung için Galaxy Wearable / Huawei için Huawei Health uygulamasını kullanabilirsiniz. Eğer cep telefonu ve saat markanız aynı değilse, telefonunuzda bulunan App store veya Google Play Store'dan ilgili uygulamalı indirmeniz gerekmektedir.)
Ücretlendirme
- 07.08.2024 tarihi itibairlye paket ücreti 69TL olarak güncellenmiştir.
- 17.07.2023 tarihi itibariyle tarife ücreti aylık 49TL olarak güncellenmiştir.
- Yasal yükümlülükler gereği Watch Hücresel GPS+Tarifesi’ne katılım sağlanması akabinde yılın başında belirlenen telsiz ruhsatname ücreti (179,28 TL) ve telsiz kullanım ücretleri (179,28 TL) ses hattınıza ilave şekilde her bir vergi için aylık 14,94 TL olarak faturanıza yansıtılacaktır.
- İptal edilmediği sürece her ay yenilenir.
- Watch Hücresel GPS+Tarife ücreti , Turkcell ses hattı faturasına fatura kesim tarihinde yansıtılır.
- Watch Hücresel servisinde Family Setup özelliği yoktur.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
Watch Hücresel Tarifesi, cihazınızda kullandığınız ses hattınızda tanımlı olan paket içeriklerini Watch Cellular cihazınızda hücresel bağlantı ile kullanabilmenizi sağlar. Apple, Samsung ya da Huawei marka saate sahip olmanız gerekmektedir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Evet , her ay yenilenir. Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
- Tarife satışı cihazında yer alan akıllı saat uygulaması üzerinden yapılmaktadır. (Apple, Samsung ve Huawei saate sahip müşterileri kullanabilir. (Apple için Watch / Samsung için Galaxy Wearable / Huawei için Huawei Health uygulamasını kullanabilirsiniz. Eğer cep telefonu ve saat markanız aynı değilse, telefonunuzda bulunan App store veya Google Play Store'dan ilgili uygulamalı indirmeniz gerekmektedir.))
- Telefonunuzdaki akıllı saat uygulamasını açın, Saatim sekmesine ve ardından Hücresel'e dokunun, Hücresel'i Ayarla'ya dokunun, Tarife seçimi için Telefon numaranızı ve Hızlı Giriş şifrenizi girin , Tarife seçiminizi yapın , Kullanıcı Sözleşmesine ve Mesafeli Satış Sözleşmesine onay verin , “Talebiniz onaylanmıştır” ekranına geldiğinizde “Kapat” butonuna bakarak sayfadan çıkış yapabilirsiniz. Aktivasyon tamamlandığında telefonunuza SMS ile de bilgi verilecektir.
- NOT: Yurt dışından alınan ve yolcu beraberinde Türkiye’ye getirilen hücresel bağlantı teknolojisine sahip Apple Watch (GPS + Cellular) cihazlar yurda giriş tarihinden itibaren 120 gün boyunca IMEI numarası kaydı gerekmeksizin kullanılabilmekte olup, 120 günün sonunda IMEI numarası kayıt işlemi tamamlanmayan cihazlar iletişime kapatılmaktadır.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Hayır, Watch Hücresel Tarifesi bu hizmet için geçerli tek tarifedir.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Bir GSM no ile Watch Hücresel Tarifesi bir kez faydalanabilir.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Hayır.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Faturalı ses hattında sunulan tüm paketler ile beraber kullanılabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Watch’unuzun Hücresel özelliğini sadece Türkiye’de kullanabilirsiniz.
-
Nasıl İptal ederim?
Paket iptalini Turkcell mağazalarını ziyaret ederek, çağrı merkezimizi arayarak ya da müşteri temsilcinizle görüşerek gerçekleştirebilirsiniz. -
Tarife/paketimden yaptığım kullanımları saat ve telefon detayında görebilecekmiyim?
Ayrıntılı faturanızda Watch üzerinden yaptığınız kullanımlarınızı işaretlenmiş bir şekilde “Kullanımınız Watch üzerinden yapılmıştır” ifadesi ile görebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Devam etmez, hücresel bağlantı özelliği sona erer. Paketinizi devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma işlemlerinde iptal ettirmeniz gerekmektedir. Paket iptalini Turkcell mağazalarını ziyaret ederek veya çağrı merkezimizi arayarak yapabilirsiniz.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Faturalı ses hattınızda tanımlı paketinizdeki kurallar geçerlidir.
-
Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Faturalı ses hattınızda tanımlı paketinizdeki kurallar geçerlidir.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet , tekrar yararlanabilirsiniz. KDV, ÖİV dahil 69 TL tutarındaki aylık sabit ücret ilgili döneminde faturaya yansıtılır.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Hayır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalarının paket içerik ve özellikleri nelerdir?
Faturalı ses hattınızda tanımlı paket içerikleri akıllı saat cihazı için paylaşıma açar.
-
Hangi servisler ile birlikte kullanılmaz ?
Watch Hücresel Tarifesi aktivasyonunun gerçekleşmesi için, tanmlı ise aşağıdaki servislerin iptal edilmesi gerekir.
- Çocuğum Güvende servisinin kullanılması (servis iptal edilmeli)
- Askercell/Mehmetcik aboneliğinin bulunması (abonelik iptal edilmeli)
- Numara Engelleme servisini kullanması (servis iptal edilmeli)
- WirelessPBX servisini kullanması (servis iptal edilmeli)
- BIP2NO/BIPVATAN, BIPApp2NW-IMS Servislerinin bulunması (servis iptal edilmeli)
- FCT Clir servisinin bulunması (servis iptal edilmeli)
- GSMCC servisinin bulunması (servis iptal edilmeli)
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Devam etmez.