KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
12
GB
İNTERNET
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- 30 Ocak 2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. Bu tarihten itibaren bu değişiklik paket tutarınıza yansıtılmıştır.
- Turbo Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 100 MB’a kadar yapacağınız kullanımlar 5,10 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederseniz her 100 MB / 5,10 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Paket aşım bedeli maksimum 203,98 TL sınırına ulaştığı zaman kullanım hızınız 1 Kbps’ye düşürülecektir. Kurumsal Turbo Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.
- Paketinizin kotası dolduğunda “paketim limitinde dursun, daha fazla kullanmayayım” diyorsanız ayda Limitinde Durma opsiyonunu almak için LD yazın 2222’ye gönderin. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.
- Aboneler ilk fatura döneminde paket ücreti (paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) *paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanarak ilk faturasına yansıtılacaktır ve kampanyası taahhüt süresi sona erdiğinde fatura kesim tarihinde sonlanacaktır.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paket sadece internet ve Mobil Geniş Bant erişim noktası kullanılarak yapılan yurt içi bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, BlackBerry cihazları tarafından kullanılan BlackBerry erişim noktaları pakete dâhil değildir.
- Paket kullanım hakkı bir sonraki döneme devretmez.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
- Paketten yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Şirket yetkiniz aracılığıyla paketi şirketinize ait ses hatlarına tanımlatabilir, maksimum 1 mobil geniş bant veya HSCSD hat tipiyle paylaştırabilirsiniz. Her paket 1 ses 1 mobil geniş bant veya HSCSD hat tipi tarafından ortak kullanılabilir.
- Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.
- Paketten yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Şirket yetkiniz aracılığıyla paketi şirketinize ait ses hatlarına tanımlatabilir, maksimum 1 mobil geniş bant veya HSCSD hat tipiyle paylaştırabilirsiniz. Her paket 1 ses 1 mobil geniş bant veya HSCSD hat tipi tarafından ortak kullanılabilir.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paket ses hattına anında tanımlanır, aktivasyona dair SMS mesajını takiben kullanabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
Kurumsal faturalı ses hatları paketi tanımlatabilir ve 1 adet mobil geniş bant veya HSCSD hattı ile paylaştırabilir.
Paketten yararlanacak hatların aynı şirkete ait olmaları gerekmektedir. -
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
İptal edilmediği takdirde paket her fatura döneminde yenilenir ve bedeli tanımlı olduğu ses hattına yansır.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Paketler arası geçiş yapılabilir. Değişiklik anında devreye girer ve ilk paketin tam ücreti, geçiş yaptığınız paketin ise (paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) x paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” olarak toplam ücret yansıtılır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yaptığınız paketiniz ile tam ücret ödeyerek devam edersiniz. Önceki paketten kalan kullanım hakkı son kullanım tarihine kadar kullanılmaya devam eder. Değişiklik, müşteri hizmetlerinden yapılabilir. Üst paket ve alt paket geçiş işlemi yapılırken herhangi bir belge almaya gerek yoktur.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Anında devreye girer.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
12 GB yurt içi internet paketidir.
-
Aynı anda birden fazla paket alabilir miyim?
Hayır, aynı anda birden fazla paket alınamamaktadır.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, paket yalnızca yurt içi kullanımlarda geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla paketinizi iptal edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Paketinizin %80 ve %100'üne geldiğinizde pakete dâhil olan ses ve mobil geniş bant hattına SMS ile bilgi verilir.
-
Şirket ünvanı veya hat numarası değişikliğinde paket iptal olur mu?
Firma ünvanı ve hat numarası değişiyorsa, evet iptal olur.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 100 MB’a kadar yapacağınız kullanımlar 5 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederseniz her 100 MB / 5 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Paket aşım bedeli maksimum 200 TL sınırına ulaştığı zaman kullanım hızınız 1 kbps’ye düşürülecektir. Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.