İleri Turkc​ell Teknolojisi sayesinde sipariş ve teslimat süreçleri %30 oranında hızlandı.​

Temizlik ve gıda alanında dünya lideri firmaların 4.500’den fazla ürününü 6.000 müşteri ile buluşturan Öz Rize Gıda, saha gücünün ve süreçlerinin verimliliğini Turkcell Mobil Saha Çözümleri ile sağlıyor.

Firma

125 personel ve 95 dağıtım aracıyla 4.000 markanın 6000 müşteriye satış, pazarlama ve dağıtımını sağlayan Öz Rize Gıda.

İhtiyaç

Saha operasyonunu hızlandırmak ve verimini artırmak

Proje

Saha ekiplerinin Turkcell mobil internet çözümü ile merkezi sistem ve uygulamalara erişimi sağlandı. Ekiplerin her an her yerde stok takibi, satış kapatma, sipariş takibi işlerini ilerletmeleri mümkün kılındı.

Kapsam

Türkiye’nin 22 ilinde ve ilçesinde saha ekipleri

Çözüm

Tablet ve Turkcell Mobil İnternet Akıllı cihazlar

1949 senesinde Ankara’da kurulan Öz Rize Gıda, dünyanın önde gelen hızlı tüketim markalarının ürünlerini Türkiye’nin dört bir yanında 6.000’in üzerinde müşterisine ulaştırmaktadır. 4.500 farklı ürünü 3 ana merkezden 125'i aşkın personel ve 95 dağıtım aracıyla sunan Öz Rize, “sıfır hata” prensibini ilke edinerek daima gelişimi ve daha iyi hizmet vermeyi hedeflemiştir.

Öz Rize Gıda, faaliyet göstermekte olduğu hızlı tüketim malzemeleri sektörünün değişen koşulları ve artan temposu içerisinde müşterilerine her zaman en taze, en kaliteli ürünleri sunmayı hedefliyor. Piyasa koşullarının hızla değiştiği sektörde kalite, tazelik ve doğru fiyat dengesi müşteri memnuniyetinin ve başarının anahtarı olarak görülüyor.

Bu nedenle müşteriler ile güncel stok ve fiyat bilgisinin paylaşılmasının, sevkiyat sürelerinin ise asgari seviyeye inmesinin kritik önem taşıdığı bu sektörde, ekipler ile merkez arasında sağlıklı bilgi alışverişinin sağlanması kritik önem taşıyor.

Öz Rize Gıda, Turkcell ile imza attığı ortak projede tüm satış personelinin Turkcell Mobil İnternet erişimi ve tabletler sayesinde hızlı ve güvenli bir şekilde merkezi satış uygulamasına bağlanmasını sağladı.

Böylece satış ekipleri müşteri ziyaretleri sırasında 4.500 ürün içeren geniş portföyden hangi ürünlerin özellik, fiyat ve stok açısından en uygun olacağını değerlendirebiliyorlar. Ek olarak satışın tamamlanması halinde siparişin anında geçilmesi, sevkiyat ve mutabakat sürecinin hızlandırılması mümkün oluyor.

Bu iyileştirmeler sadece saha operasyonunu hızlandırmakla kalmıyor. Sağlanan kaynaklar ile işlemlerin yerinde ve zamanında tamamlanması, merkeze daha az soru ve talep gelmesini sağlıyor. Bu da merkez ofiste muhasebe ve lojistik bölümlerine yansıyan ek iş yükünü azaltarak, verimliliğin artmasına katkıda bulunuyor.

Gününün neredeyse tamamını ofis dışında geçiren ekipleri bu proje ile artık her an her yer ofismiş gibi süreçlerini ilerletebilmeleri sağlandı.

Yapılan proje sayesinde sipariş başlatma ve teslimat süreçleri %30 oranında hızlandı.

Ekipler artık müşterilerinin ofisinde dahi;

  • Müşterilerine her an güncel fiyat bilgisi iletiyor,
  • Stok kontrolü yapabiliyor,
  • Sipariş işlemlerini başlatabiliyor, sevkiyat sürecini hızlandırıyor,
  • Muhasebe ve lojistik bölümlerine sahadan gelen soru ve talep azalıyor, merkezde verimlilik artıyor,
  • Firma ise tüm ekiplerinin etkinliğini doğru şekilde yönetebiliyor.

BENZER İÇERİKLER

Bantaş

Bantaş

Bantaş, saha operasyonunu nasıl en güvenli ve hızlı hale getirdi?

İncele Videoyu İzle

Boyner

Boyner

Boyner, tüm Türkiyedeki 12.000 çalışanını nasıl en hızlı şekilde eğitiyor?

İncele

EMSA Jeneratör

EMSA Jeneratör

Emsa Jeneratör Turkcell M2M Platformu teknik operasyonunu nasıl hızlandırdı?

İncele Videoyu İzle