Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
Nedir?
Turkcell Superonline ADSL, 16 Mbps'ye (yerel operatörün desteklemediği lokasyonlarda en çok 8 Mbps’ye kadar) hız sunan internet erişim seçeneğidir. Hem kablolu hem kablosuz şekilde kullanılabilen ADSL, internet ihtiyacınızı başarıyla karşılar.
Nedir?
7/24 kesintisiz bağlantı ile işinizi kesintisiz bir şekilde yönetebilir, hızlı ve eş zamanlı veri, ses ve görüntü alışverişi yapabilirsiniz.
Nedir?
Size ayrılmış özel bir bant genişliğini kullanarak güvenle internette gezinebileceğiniz ADSL, küçük ve orta ölçekli işletmeler için idealdir.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
Turkcell ADSL hizmetinden yararlanabilmeniz için Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni aramanız ya da size en yakın “Kurumsal Çözüm Merkezi” veya "DSL Çözüm Merkezi"ne başvuruda bulunmanız yeterlidir. Talebiniz, en kısa sürede yetkili servise iletilir ve kurulum işlemleriniz hızla gerçekleştirilir.
Turkcell altyapısıyla sunulan kurumsal ADSL hizmetinden, bulunduğu lokasyonda ADSL altyapısı bulunan tüm şirketler faydalanabilir.
Hayır, şirketinize Turkcell Superonline ADSL bağlantısı yaptırmanız için önceden bir Turkcell aboneliğinizin bulunması gerekmez. Dilediğiniz zaman Turkcell ailesine katılabilir ve ADSL hizmeti alabilirsiniz.
Turkcell satış noktalarından yapılan işlemlerde kimlik bilgilerinizi ve şirketinize ait bilgileri başvuru anında ibraz edebilirsiniz. Başvurunuz alındıktan kısa bir süre sonra yetkili servis, bildirdiğiniz telefon numarası üzerinden size ulaşır ve bağlantı için randevu alır. Başvurunuzu müşteri temsilciliği üzerinden gerçekleştirdiyseniz, ilgili evrakları randevu gününde yetkili servise de iletebilirsiniz. Online olarak başvuru yapmak için tıklayınız.
Evet, Turkcell’den kurumsal ADSL hizmeti alırken kampanyaların içeriğine göre değişen sürelerde taahhüt vermeniz beklenir. Taahhüt süresi boyunca sabit fiyattan hizmet almaya devam eder ve aboneliğinizin başladığı gün geçerli olan fiyatlardan yararlanırsınız.
ADSL hizmetinden yararlanırken Turkcell tarafından iş yerinize maksimum hız sağlayacak özel bir modem kurulur. Bu modem, taahhüdünüzü tamamlamanız durumunda ücretsizdir ve hizmet almayı sonlandırmanız durumunda sizden geri alınır.
0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Telefon üzerinden çözümlenemeyen modem arızalarında, Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere verilen takip numarasını kaydediniz. Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere iletilecek adrese modeminizi gönderebilirsiniz. Arızanız en kısa sürede sonuçlandırılacaktır.
Eğer Turkcell Superonline ADSL taahhüdünüz bitmeden şirketinizde adres değişikliği yaşarsanız, bu durumu Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ne bildirebilirsiniz. Şirketinizin yeni adresinde altyapı yetersizliği ya da boşta port bulunmaması gibi problemlerle karşılaşılmadığı sürece, yeni adresinizde gerçekleştirilecek kurulum işlemi sonrasında ADSL hizmetinizden faydalanmaya devam edebilirsiniz.
Kullanım esnasında, bulunduğunuz lokasyonun altyapısındaki teknik problemler nedeniyle internet hızınızda düşüşler gerçekleşebilir. Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerini arayarak canlı destek alabilirsiniz. Probleminizin devam etmesi durumunda arıza kaydı oluşturabilir ve yerinde destek talep edebilirsiniz.
Verdiğiniz taahhüt sona erdiğinde Turkcell Müşteri Hizmetleri’yle görüşerek yeni bir taahhüt verebilir, internet kullanım sürenizi uzatarak size özel avantajlardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.
Aboneliğin taahhüt bitiminden önce sonlandırılması durumunda o ana kadar tarife ücreti üzerinden almış olduğunuz indirimler, aktivasyon ücreti, kurulum ücreti, varsa “Diğer Servis Sağlayıcı İndirimi” başlığı altında tarafınıza yansıtılmış olan indirimin aykırılığın gerçekleştiği tarih itibarıyla tahakkuk eden toplam tutarı ile işbu kampanya kapsamında belirlenen kampanyalı aylık paket fiyatının taahhüt süresi bitimine kalan ay sayısı ile çarpılarak hesaplanacak faturalandırılmamış toplam tutar karşılaştırılıp düşük olan bedel kampanya iptal bedeli olarak son faturanıza yansıtılır.
Modem iptal talebinin yapıldığı Fiber Çözüm Merkezleri ve DSL Çözüm Merkezleri’ne 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. 15 gün içerisinde modemin teslim edilmemesi durumunda cihaz bedeli faturaya yansıtılacaktır.