Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
Nedir?
Fiber internet, dünyanın en hızlı internet erişim teknolojisidir. Fiber optik kablolar aracılığıyla sağlanan internet hizmeti, tüm işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirmenizi sağlar.
Nedir?
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için ideal olan Turkcell Fiber, 1000 Mbps’ye kadar hız seçenekleri ve aynı anda çok sayıda cihaza internet sunmasıyla işlemlerinizi kolaylaştırır.
Nedir?
Telefon hattına ihtiyaç olmadan hizmet verilebilen fiber, diğer bağlantı türlerine göre çok daha hızlı, güvenli ve kesintisizdir.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
Öncelikle Fiber internet bağlantınız için Hız Testi yapılmalıdır. Hız testi yapmadan önce;
- Modem üzerinden internete bağlanan bilgisayar haricindeki cihazların internet erişimi kapalı durumda olmalıdır.
- Bilgisayar üzerindeki DNS ayarlarının otomatik veya Superonline DNS adresleri ile çalıştığına emin olunuz.
- Bilgisayar üzerinde varsa proxy ayarları devre dışı bırakılmalıdır.
- Bilgisayarda çalışan antivirüs ve benzeri uygulamalar hız testinde hatalı sonuçlar çıkmasına sebep olabilir. Test süresince bu tip uygulamalar kapalı durumda olmalıdır.
- Bilgisayarda sadece hız kontrol sayfası açık olmalı ve arka planda download yapabilecek / yapan programlar kapalı olmalıdır.
IP alamama durumu yaşadığınızda, 0 850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.
Modeminiz ile ilgili tüm teknik sorularınız için 0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Ayrıca SüperDestek masaüstü uygulamasını buradan indirerek ayarlarınızı kendiniz de yapabilirsiniz.
0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Telefon üzerinden çözümlenemeyen modem arızalarında, Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere verilen takip numarasını kaydediniz. Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere iletilecek adrese modeminizi gönderebilirsiniz. Arızanız en kısa sürede sonuçlandırılacaktır.
Modem kullanım bilgileri ve yardım içerikleri için Modemler sayfasını buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.
Taahhüdünüz bitmeden şirketinizde adres değişikliği olursa, Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak durumu bildirebilir ve abonelik nakli için talepte bulunabilirsiniz. Şirketinizin yeni adresinde de fiber altyapısı bulunması durumunda, yalnızca nakil işlemi ücreti ödeyerek aboneliğinizi yeni adresinizde de kullanabilirsiniz. Şirketinizin yeni ofisinde fiber altyapısının bulunmaması durumunda ise diğer Turkcell kurumsal internet hizmetlerinden birine geçiş yapabilirsiniz.
İşTurkcell Online Ana menüsünde yer alan Kullanım Detayları altındaki ADSL/Fiber İnternet Bilgileri başlığından kullanılan internet hizmetinizin kullanım bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Turkcell fiber internet hizmetine verdiğiniz taahhüt sona erdiğinde Turkcell Müşteri Hizmetleri’yle görüşerek yeni bir taahhüt verebilir, internet kullanım sürenizi uzatarak size özel avantajlardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.
İptal işlemi için 0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iptal talebi iletilmelidir. Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından talep alınarak, müşterilerimiz en yakınında bulunan Kurumsal Çözüm Merkezleri’mize gerekli evraklarını iletmesi için yönlendirilirler. Şahıs şirketleri için müşteri fotokopisi ve imzalı iptal dilekçesi, Kurumsal Şirketler için yetkili kimlik fotokopisi, yetkili imza sirküsü ve yetkilinin kaşeli imzalı iptal dilekçesi gereklidir.
Müşterilerimiz iptal talebini yetkili kişi tarafından Kurumsal Çözüm Merkezi’mize giderek yazılı şekilde vermek durumundadır.
İptal talebinizden sonra Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından yapılacak aramada, iptal talebinizden vazgeçtiğinizi belirtirseniz hizmetiniz tekrardan aktif hale getirilecektir. Bu durumda herhangi bir aktivasyon ücreti ödemezsiniz.
Müşterimiz taahhütlü kampanyada ise Kampanya İptal Bedeli ödemek durumundadır. Bu bilgi hem Kurumsal Çözüm Merkezimiz, hem de Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından iptal işlemi başında müşterimize iletilir.
Modem iptal talebinin yapıldığı Fiber Çözüm Merkezleri ve DSL Çözüm Merkezleri’ne 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. 15 gün içerisinde modemin teslim edilmemesi durumunda cihaz bedeli faturaya yansıtılacaktır.