Ürün Avantajları
Ürün Özellikleri
Nedir?
Kablo İnternet, kablo şebekesi üzerinden sunulan genişbant internet erişim sistemidir. Bu internet servisi ile abonelerimize 12 Mbps’ye, 16 Mbps’ye, 20 Mbps’ye ve 24 Mbps’ye kadar hızlarla güvenilir ve kaliteli internet erişim hizmeti sunulmaktadır.
Nedir?
7/24 kesintisiz bağlantı ile işinizi kesintisiz bir şekilde yönetebilir, hızlı ve eş zamanlı veri, ses ve görüntü alışverişi yapabilirsiniz.
Nedir?
Fiber optik ve koaksiyel kablolar ile kurulan bağlantı sayesinde mesafeye bağlı yavaşlama olmayan kablo internet, küçük ve orta ölçekli işletmeler için idealdir.
Diğer Çözümler
Sıkça Sorulan Sorular
Kablo İnternet hizmetinden yararlanabilmeniz için Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni aramanız ya da size en yakın “Kurumsal Çözüm Merkezi”, "Fiber Çözüm Merkezi" veya "DSL Çözüm Merkezi"ne başvuruda bulunmanız yeterlidir. Talebiniz, en kısa sürede yetkili servise iletilir ve kurulum işlemleriniz hızla gerçekleştirilir. Dilerseniz online olarak da başvuru yapabilirsiniz. Online başvuru için tıklayınız.
Kablo internet hizmetinden yararlanırken Turkcell tarafından iş yerinize maksimum hız sağlayacak özel bir modem kurulur. Bu modem, taahhüdünüzü tamamlamanız durumunda ücretsizdir ve hizmet almayı sonlandırmanız durumunda sizden geri alınır.
0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Telefon üzerinden çözümlenemeyen modem arızalarında, Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere verilen takip numarasını kaydediniz. Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere iletilecek adrese modeminizi gönderebilirsiniz. Arızanız en kısa sürede sonuçlandırılacaktır.
Eğer taahhüdünüz bitmeden şirketinizde adres değişikliği yaşarsanız, bu durumu Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ne bildirebilirsiniz. Şirketinizin yeni adresinde altyapı yetersizliği ya da boşta port bulunmaması gibi problemlerle karşılaşılmadığı sürece, yeni adresinizde gerçekleştirilecek kurulum işlemi sonrasında ADSL hizmetinizden faydalanmaya devam edebilirsiniz.
Kullanım esnasında, bulunduğunuz lokasyonun altyapısındaki teknik problemler nedeniyle internet hızınızda düşüşler gerçekleşebilir. Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerini arayarak canlı destek alabilirsiniz. Probleminizin devam etmesi durumunda arıza kaydı oluşturabilir ve yerinde destek talep edebilirsiniz.
Verdiğiniz taahhüt sona erdiğinde Turkcell Müşteri Hizmetleri’yle görüşerek yeni bir taahhüt verebilir, internet kullanım sürenizi uzatarak size özel avantajlardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.
Aboneliğin taahhüt bitiminden önce sonlandırılması durumunda o ana kadar tarife ücreti üzerinden almış olduğunuz indirimler, aktivasyon ücreti, kurulum ücreti, varsa “Diğer Servis Sağlayıcı İndirimi” başlığı altında tarafınıza yansıtılmış olan indirimin aykırılığın gerçekleştiği tarih itibarıyla tahakkuk eden toplam tutarı ile işbu kampanya kapsamında belirlenen kampanyalı aylık paket fiyatının taahhüt süresi bitimine kalan ay sayısı ile çarpılarak hesaplanacak faturalandırılmamış toplam tutar karşılaştırılıp düşük olan bedel kampanya iptal bedeli olarak son faturanıza yansıtılır.