Katılım Kriterleri
- Kampanya kapsamındakindaki faydadan kurumsal ses hattı bulunan paycell pos ürününü satın alan eczacılar faydalanabilir.
- Kampanya kapsamında 3 ay geçerli 30 GB cepten internet verilmektedir.
- 3 aylık 30 GB İnternet Paketi tanımlanan aboneler, Turkcell kurumsal faturalı hat abonesi olan 3 yakınlarına 3 ay boyunca her ay yenilenen 2 GB internet paketi hediye edebileceklerdir. Hediye paketler Dijital Operatör uygulaması Hediye Havuzu ekranları üzerinden 3 aylık 30 GB paketi tanımlanan abone tarafından sağlanacaktır.
Ücretlendirme
- Paket ücretsiz verilecektir.
- Paket faydalarının bitiminden sonra ya da paket süresinin sona ermesinden sonra abonenin kayıtlı olduğu başka bir paket/kampanya yok ise kullanımları kendi tarifeleri üzerinden ücretlendirilir.
- Ücretlendirme periyodu 1 KB'dir.
-
Kampanya içeriği nedir?
Kampanya kapsamında 3 ay geçerli 30 GB cepten internet verilmektedir.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım? Aktiflendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paket kapsamında verilen faydalar iletilecek olan bilgilendirme SMS'inin ardından kullanılmaya başlanabilir
-
Kampanya her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
3 ay 30 GB paketinin bakiyesi her ay yenilenmez. 2 GB hediye internet paketinin 3 ay boyunca her ay yenilenir.
Yenilendiğinde sms ile bilgilendirme yapılır. -
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kampanyaya satış yetkilisinin paylaşacağı promosyon kodu ile katılınabilir.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Kullanılmayan kampanya faydaları 2 GB hediye paketinde devretmez. 30 GB paket için yüklenen bakiye toplam 3 ay boyunca kullanabilir.
-
Kampanya dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Kampanya kullanımları için bilgilendirme yapılacaktır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Kalan yazıp 2222’a sms göndererek ya da Turkcell Uygulaması uygulaması kalan kullanımlarım ekranından öğrenilebilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Sınır yok.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Değişmez
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Müşteri hizmetleri ya da satış yöneticisi aracılığı ile iptal edilebilir.
-
Kampanya iptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, yararlanılabilir. Bilgilendirme sms i gelir.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Hayır, devam etmez.
-
Kampanya kapsamında kazandığım faydaları başka bir hatta transfer edilebilir miyim?
Hayır, edilemez.
-
Tarife/paket değişikliği yapıldığında devam eder mi?
Evet, eder.
-
Kampanyadan birden fazla kez yararlanabilir miyim?
Hayır, yararlanılamaz.
-
Kampanyayı birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Hayır, uzamaz. Her paket 3 ay süre ile geçerlidir.
-
Yurt dışında geçerli mi?
Hayır, sadece yurt içinde geçerlidir.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, kullanılamaz.
-
Kampanyanın iptal edilmesi durumunda ya da süresi dolması durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Hayır, yararlanılmaz.
-
Taahhüt bitiminde bilgilendirme SMS’ i gönderilir mi?
Taahhüt bulunmuyor.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet, yararlanılabilir.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Fatura dönem değişikliği yapıldığında devam eder. Borçtan dolayı hattın kapatılması durumunda devam etmez.