KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
2000
DK
HER YÖNE
|
6
GB
İNTERNET
|
100
SMS
HER YÖNE
|
―
|
60,96
TL
/AY
|
Daha Fazla Bilgi
- 30 Ocak 2021 tarihli resmi gazete’de yayımlanan cumhurbaşkanı kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. Bu değişiklik paket tutarınıza yansıtılmıştır.
- Paket kapsamında yurt içi her yöne 2000 dk, yurt içi her yöne 100 SMS ve 6 GB sunulmaktadır.
- Paketten Turkcell’de 12 ay kalmayı taahhüt eden tüm kurumsal faturalı abonelerimiz faydalanabilir.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- En fazla 90 gündür Turkcell'den yeni kurumsal faturalı hat alarak veya numarasını diğer operatörden Turkcell’e taşıyarak gelen veya hattını Turkcell bireyselden Turkcell kurumsala devrederek gelen aboneler paketten yararlanabilirler.
- Işte destek limitinde durma servisi ile, ses-SMS-data içeriğiniz bittiğinde, yurt içi/yurt dışında paketsiz kullanım engellenir, böylece paket aşım derdi yaşamazsınız. Detaylı bilgi için tıklayın.
- Ücretlendirme periyodu konuşmalarda 6 saniye, internet kullanımlarında 1 Kbps’dir.
- Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- KKTCELL yönüne arama yapıldığında veya SMS gönderildiğinde paket kapsamındaki dakikalar ve SMS'ler devrede olacaktır. Aşım durumunda abonelerin yurt içi aşım bedeli geçerli olacaktır.
- Taahhütten 12 ay süresi dolmadan ayrılan aboneler kampanyadan yararlandıkları süre boyunca aldıkları fayda ya da kalan taahhüt süresi boyunca ödenecek paket ücretleri toplamından hangisi lehlerine ise ona göre erken iptal ücreti ödeyeceklerdir.
- Paket dahilinde verilen faydalar bir sonraki aya devretmez.
- Kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. Iptali için iptal 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- Internet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 mbps, 3g bağlantıları için 63 mbps olacaktır. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. Hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Tv+ servisi superonline iletişim hizmetleri a.Ş. Tarafından sunulmaktadır. Tv+ ile ilgili detaylı bilgiler için tıklayınız.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Paketten yararlanmak için Paketcell tarifesine geçmeniz gerekmektedir. Müşteri yöneticiniz üzerinden ya da 532’yi arayarak paketten faydalanabilirsiniz.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Paketcell Tarifesi’ni kullanmayanlar paketten faydalanamaz.
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir. -
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
tarifeniz yurt dışında geçerlidir. detaylı bilgi için: "yurt içi tarifeniz yurt dışında otomatik olarak geçerli" sayfasını ziyaret ediniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
SMS ile başvuru alınamamaktadır.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlayabilirim?
Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmamaktadır.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Paketiniz her fatura döneminde yenilenecektir.
-
Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Bir sonraki fatura dönemi itibarıyla geçerli olacak şekilde değişiklik yapabilirsiniz.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir. -
Nasıl İptal ederim?
Turkcell İletişim Merkezleri veya Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleriz aracılığı ile iptal başvurusunda bulunulması yeterlidir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Evet, devam etmektedir.
-
Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
12 ay sonunda ücretlendirme nasıl olur?
12 aylık taahhüt bittikten sonra paketin kontratsız aylık abonelik fiyatından ücretlendirilirsiniz. Dilerseniz tekrar taahhüt vererek kontrat süresi boyunca avantajlı fiyatla paketinizi kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattı ile kullanılamamaktadır.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Üst bağlantı hızı yoktur.
-
Bu pakete özel 4.5G hızında ücretsiz servisler nelerdir?
Paketiniz ile birlikte, aşağıdaki servisler hattınıza ücretsiz tanımlanır.
Lifebox: Hatıralarınız 4.5G hızında lifebox'ta 10 GB saklama alanı ve sadece lifebox'ta kullanılabilen 5 GB internet ile birlikte…
BiP: Yeni nesil "anlık mesajlaşma", "sesli ve görüntülü görüşme" deneyimi için sadece BİP’te kullanılabilen 1 GB internet ile birlikte.
Fizy: fizy’e özel ek 5 GB internet ile doya doya müzik!
TV+: 150’den fazla kanal, İngiltere Premier Ligi, sevilen spor programları, filmler, diziler ve çok daha fazlası TV+ ile cebinizde. Üstelik 5 GB interneti de içinde!
Dergilik: Türkiye’nin popüler yüzlerce dergisi artık cebinde. 1 GB interneti de içinde! -
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Hayır, tanımlanamamaktadır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Evet, alabilirsiniz.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Evet, devam etmektedir.
-
Turkcell Europe yönüne yapılan aramalarda ücretlendirme nasıl olur?
Uluslararası paketler için geçerlidir.
-
Diğer yurt dışı paketleri ile aynı anda kullanabilir miyim?
Evet, kullanabilirsiniz.