Daha Fazla Bilgi
Dakika | Fiyat |
50.000 | 4.029 TL |
100.000 | 7.955 TL |
200.000 | 15.809 TL |
350.000 | 27.283 TL |
500.000 | 38.757 TL |
1.000.000 | 76.494 TL |
2.000.000 | 151.713 TL |
3.500.000 | 262.884 TL |
5.000.000 | 371.761 TL |
- 30 Ocak 2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. Bu değişiklik paket tutarınıza yansıtılmıştır.
- Ortak Ses Paketleri, pakete tanımladığınız (FCT hariç) ses hatlarınızın ortak faydalanabileceği paketlerdir. Paket kapsamındaki dakikalar şirkete ait Turkcell hatları haricinde Turkcell, diğer GSM operatörleri ve sabit hatlarla yapılan yurt içi görüşmeleri kapsar.
- Paket ücretlerine tüm vergiler (%20 KDV ve %25 ÖİV) dâhildir; telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dâhil değildir.
- Paket kapsamındaki konuşmalarınız 6 saniyede bir ücretlendirilir.
- Paket aşım ücreti 60 KR / dakikadır.
- Kampanya için ana hat ve tüm üye hatlara Şirket İçi Paketi tanımlanmalıdır. Şirkete ait Turkcell hatları ile görüşmeler Şirket İçi paketten yapılır. Paket ile ilgili daha fazla bilgi için tıklayınız.
- Paket alım, iptal ve değişiklik işlemleri talep alındıktan sonraki fatura kesim tarihi itibarıyla gerçekleşir.
- Dijital FCT, Analog FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanan FCT hatları ile FCT cihazı kullanan hat sahipleri bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “EkoMini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kampanya katılımı için 532’yi arayabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli midir?
Kampanya için SMS ile başvuru alınmamaktadır.
-
Kimler yararlanabilir?
Kampanyadan, 500’den fazla faturalı ses hattı olan kurumsal müşterilerimiz faydalanabilir.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Kampanyadan işlem yapıldığı tarihten sonraki ilk fatura kesim tarihininiz ile faydalanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Kullanılmayan faydalar bir sonraki aya devretmez.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Kampanya kapsamında alınan fayda bittiğinde kampanyanın tanımlı olduğu ana hatta SMS ile bildirim yapılacaktır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Kalan miktarı ve geçerlilik süresi, şirket yetkilisi tarafından 532 aranarak veya kampanyanın tanımlı olduğu ana hat tarafından kalan sorgusu yapılarak öğrenilebilir. Kalan sorgusu için KALAN yazarak 2222’ye SMS atılmalıdır.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Yönlendirme ile kampanya içeriği devredilemez.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır yoktur.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Kampanya iptali şirket yetkilisi tarafından 532 aranarak talep edilebilir. İşlemin yapıldığı tarihi takip eden ilk fatura kesim tarihinde iptal işlemi gerçekleşir.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
- Ortak ses paketinin tanımlı olduğu ana hatta numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş işlemleri yapılamaz.
- Ana hatta numara taşıma işlemi yapılması halinde, kampanya otomatik iptal olur; üye hatlar Şirketİçi paket üzerinden ücretlendirilmeye devam eder.
- Ortak ses paketinin tanımlı olduğu ana hatta numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş işlemleri yapılamaz.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
İptal işlemi alındığı tarihten sonraki ilk fatura kesim ile gerçekleşeceğinden bu tarihe kadar kampanya kapsamında alınan faydalar kullanılabilir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya iptal veya bitiminde tüm hatlar, tanımlı olan Şirketİçi paket üzerinden ücretlendirilmeye devam eder.