Katılım Kriterleri
3 Kasım 2021 tarihi itibariyle son 90 gün içerisinde hattını diğer operatörden Turkcell’e taşıyarak veya son 30 gün içinde hatlarını taşıyarak Turkcell bireysel abonesi olduktan sonra hatlarını bireysel abonelikten kurumsal abonelik sistemine devreden ve Turkcell Esnaf paketlerine yeni gelen şifrekart sahibi müşterilerimize 12 ay boyunca hediye olarak Şirketiçi aylık 3000DK konuşma içeren TURKCELL ESNAFA HOS GELDIN 3000 DK HEDIYE paketi sunulacaktır.
Ücretlendirme
- Kampanya kapsamında yurt içinde geçerli aylık Şirketiçi 3000 dk hediye içeren paketimiz 12 ay boyunca ücretsiz olarak sunulmaktadır.
- Paket dahilinde verilen faydalar bir sonraki aya devretmez.
- İşte Destek Limitinde Durma servisi ile dakika içeriğiniz bittiğinde, yurt içi/yurt dışında paketsiz kullanım engellenir, böylece paket aşım derdi yaşamazsınız. Detaylı bilgi için tıklayın.
- Ücretlendirme periyodu konuşmalarda 6 saniye’dir.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Şirket içi dakika faydası olan tarifelerle birlikte alındığı durumda öncelikle Şirketiçi Ek 3000 DK paketinizden kullanım yapmaya başlarsınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanya içeriği nedir?
Kampanya kapsamında yurtiçinde 12 ay boyunca geçerli aylık şirketiçi 3000 DK sunulmaktadır.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım? Aktiflendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kampanya her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Aylık olarak iptal edilmediği sürece 12 ay boyunca yenilenir, aktivasyon ile bilgilendirme SMSi gönderilir, ayrıca her ay yenileme mesajı da gönderilir.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kurumsal paketinizi Turkcell Mağazalarımızdan, 532 ya da 0532 532 0000 numaraları üzerinden ya da Kurumsal Çözüm Merkezlerimizden talep edebilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır devam etmez.
-
Kampanya dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmamaktadır.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Evet kampanya limitler dahilinde şifrekartlı olarak sunulacaktır.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Turkcell İletişim Merkezleri veya Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleriz aracılığı ile iptal başvurusunda bulunulması yeterlidir.
-
Kampanya iptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam etmez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
-
Kampanya kapsamında kazandığım faydaları başka bir hatta transfer edilebilir miyim?
Hayır, transfer edemezsiniz.
-
Tarife/paket değişikliği yapıldığında devam eder mi?
Hayır, devam etmez.
-
Kampanyadan birden fazla kez yararlanabilir miyim?
Hayır, bir kez yararlanabilirsiniz.
-
Yurt dışında geçerli mi?
Hayır geçerli değil.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hatları ile kullanılamaz.
-
Kampanyanın iptal edilmesi durumunda ya da süresi dolması durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet yararlanabilirsiniz.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet yararlanabilirsiniz.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Evet devam eder.