Daha Fazla Bilgi
Dijital Takograf Kampanyası’nda iş ortaklarımızın sunduğu cihazlarından faydalanabilirsiniz. İş ortaklarımızdan sadece bir tanesini seçerek katılabileceğiniz kampanyamız sadece kurumsal müşterilerimizin faturalı M2M hatları için kullanılabilmektedir. 24 aylık vade seçeneğiyle ücretlendirme detaylarını aşağıdaki tabloda bulabilirsiniz. İlgili ücretlerin yalnızca yurt içi kullanımlar için geçerli olduğunu hatırlatırız.
Dijital Takograf İş Ortağı | M2M Ürün Tarifesi Paket Bedeli KDV ve ÖİV dahil (TL/ay) | 24 Ay Vadeli Cihaz Taksiti Bedeli KDV (%18) Dahil (TL/ay) |
Seyir Mobil Mobiliz | 15,30 | 115,01 |
Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
Kampanya ile sunulan sistem ile şirketinizdeki araçların takograflarındaki verileri uzaktan indiriip gerekli mercilere güvenli bir şekilde gönderebilirsiniz. Araçlarınızdaki dijital takograflara, içerisinde M2M hat olan kutumuzu takmak suretiyle takograflarınızı connected hale getiriyoruz. Bu sayede mevzuatı da bulunan takograf verisi aktarımı sürecini kolaylıkla sağlamış oluyorsunuz. Takograf çözümünü kullanmak için Turkcell Kurumsal M2M Hattı ve seçeceğiniz Turkcell İş Ortağımızın Dijital Takograf veri indirme cihazına sahip olmanız gerekmektedir. Kampanyada 500 Mb data faydası da bulunan M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi aktif olurken 24 aylık taksit seçeneği ile cihazınızı ilk yatırım maliyeti yapmadan ödeyebilirsiniz. Cihaz bedelleri Turkcell tarafından iş ortağımız adına temlik edilerek Turkcell faturanıza yansıtılacaktır.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ya da Turkcell Kurumsal Çözüm Merkeziniz aracılığı ile temas kurarak kampanyaya katılım başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
- Kampanyadan Turkcell M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi kullanan Kurumsal M2M Hat sahipleri yararlanabilmektedir. Ayrıca seçmiş olduğunuz iş ortağının cihazını bu kampanya ile alabilmeniz için Limit Puan Uygulaması yeterliliğinin sağlanmış olması beklenmektedir. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir. Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Müşterilerimiz, kampanya kapsamında iş ortaklarımızın sunmuş olduğu cihazlar için geçerli limit puan bilgisine sahip olunup olunmadığı bilgisine müşteri yöneticilerine danışarak erişebilirler.
- Bununla beraber, Cihaz Limit Puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebiyle kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için, önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir.
- Kampanyadan Turkcell M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi kullanan Kurumsal M2M Hat sahipleri yararlanabilmektedir. Ayrıca seçmiş olduğunuz iş ortağının cihazını bu kampanya ile alabilmeniz için Limit Puan Uygulaması yeterliliğinin sağlanmış olması beklenmektedir. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir. Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Müşterilerimiz, kampanya kapsamında iş ortaklarımızın sunmuş olduğu cihazlar için geçerli limit puan bilgisine sahip olunup olunmadığı bilgisine müşteri yöneticilerine danışarak erişebilirler.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Kampanya katılımı gerçekleştikten ve cihaz montajı yapıldıktan sonra sistem teknik olarak kullanılır hale gelecektir. Bu süreç müşterilerimizin araçlarının montaj işlemlerine hazır olmasına göre farklı sürelerde gelişebilir.
-
Kampanya için başvuru yapmadan önce Müşteri Taahhütnamesi’ni inceleyebilir miyim?
Dijital Takograf Kampanyası Müşteri Taahhütnamesi’ni bu başvuru yapmadan önce inceleyebilirsiniz. Taahhütname ile ilgili detaylı bilgi almak üzere Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’niz ile temas kurabilirsiniz.
-
Cihazların montajı nasıl yapılacak?
Cihazların montajı seçilen iş ortağı tarafından yapılacaktır. Montaj konuları ile ilgili detayları; Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Turkcell’in hangi iş ortakları kampanyaya katılmaktadır?
Turkcell M2M Dijital Takograf iş ortaklarımız bu kampanyada sizlere hizmet verecektir. Kampanyaya katılan iş ortaklarımız ve tekliflerini “Daha Fazla Bilgi” sekmesinde bulabilirsiniz.
-
Araç takip cihazlarında kullanılan M2M hatların özellikleri nelerdir?
M2M hatlar ses iletişimine kapalıdır. Cihazların merkezdeki sistemlerle haberleşmesine izin verilir. Bu sayede kötü niyetli kullanım konusunda ek güvenlik imkânlarına sahiptir. Ayrıca bu sim kartlar cihazların bulunduğu yoğun titreşim, toz ve nemli ortamlara göre üretilmiştir. Bu nedenle daha uzun ömürlü ve cihazlar içinde kullanılmaya daha uygundurlar.
-
İş ortaklarınıza bir ödeme yapmak durumunda mıyım?
Kampanya kapsamında taksitle satın aldığınız cihazların yanında, cihazlardan toplanan verilerin bir yazılım ortamında sunulduğu ve iş ortağımız tarafından size sağlanan, web/mobil arayüzü hizmetini de kullanabileceksiniz. Bu hizmet için kampanyaya dahil olduğunuz dönemden itibaren 24 ay boyunca bir ücret ödemeyeceksiniz. 24 aylık fatura dönemini takip eden tarihlerde iş ortaklarımız bu yazılım hizmeti bedeli karşılığı müşterilerimizden ücret talep edebilir. Web/mobil arayüzü ve montaj hizmetleri ile ilgili ödeme şartları ile ilgili daha detaylı bilgiye Müşteri Taahhütnamesi’ni inceleyerek ulaşabilir ya da Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Kampanyadan faydalanmaya başladığım tarihten itibaren nasıl ücretlendirilirim?
M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi (iletişim hizmetiniz) ücretiniz yeni açılan bir hattınız var ise (yeni tesis) her bir fatura döneminiz içerisinde iletişim hizmetini kullandığınız gün kadar faturanıza yansıyacaktır. Örneğin fatura kesim tarihinden 20 gün önce kampanyanız aktive edilmiş ise, sadece ilk 20 gün içindeki tarifeden ücretlendirilirsiniz. Cihaz taksit bedeli ise bütün olarak (20 güne göre orantılanmadan) bu fatura dönemine yansıtılacaktır.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Kampanyanız içinde kullandığınız tarifeniz içinde 500 Mb data faydası yer almaktadır. Bu fayda tek bir fatura dönemi için geçerlidir. Bir sonraki aya devrolmamaktadır.
-
Aynı anda başka bir kampanyadan da faydalanabilir miyim?
Kampanyamız bir M2M hattına sadece bir kez tanımlanabilmektedir. Bununla beraber, cihaz faydası sunulmayan başka kampanyalardan faydalanabilirsiniz.
-
Kampanyadan yararlanırken ek paket kullanımı ya da tarife değişikliği yapabilir miyim?
Kampanya M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi ile birlikte kullanılabilmektedir. Bu nedenle bu tarife ve paket seçeneği dışında kullanılamamaktadır. Öte yandan, tarife içinde gelen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olduğu için, hattınıza yurt dışı M2M data paketleri ekleyebilirsiniz.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Kampanyanızın hangi fatura döneminde olduğunu, bitimine ne kadar kaldığını faturanız üzerinden takip edebilir, detaylı bilgi için Müşteri Yöneticiniz ya da Kurumsal Çözüm Merkeziniz ile temas kurabilirsiniz.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Müşteri Yöneticiniz ya da Kurumsal Çözüm Merkeziniz ile temas kurabilirsiniz
-
Kampanyadan yararlanacak müşteri sayısına ilişkin sınır var mı?
Kampanyamız iş ortaklarımızın cihaz stokları ile sınırlıdır.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
M2M Hatlar ses iletişimine kapalı olduğu için yönlendirme yapılamamaktadır. Bu nedenle, faydalar başka bir hatta devredilememekte, sadece tanımlı olduğu M2M Hat üzerinden kullanılabilmektedir.
-
Daha önceden açtırdığım hatlarım var, bunları kampanyada kullanabilir miyim?
Kampanya sadece M2M Ürün Tarifesi altındaki Dijital Takograf Paketi ile yeni açılan hatlara tanımlanmaktadır. M2M veya M2M harici mevcut hatlarınız için Dijital Takograf Kampanyası'ndan, ne yazık ki, faydalanamıyorsunuz.
-
Kampanyamı nasıl iptal edebilirim?
Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’niz ile temas kurarak iptal süreci talep edebilirsiniz. Kampanyanın iptal edilmesi, faturanıza cihaz taksitlerinizin kalan kısmı üzerinden cayma bedeli yansımasına neden olacaktır. Cayma bedeli ile ilgili detayları; Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Hat tipi veya numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama, kampanyanın iptali veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Sıralanan durumlar kampanyaya katılım esnasında aranan şartları karşılamadığı için, kampanya kapsamındaki faydalar da devam edemeyecektir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya bitiminde cihaz taksitleri tamamlanmış olur ve sadece data paketi iptal edilmediği sürece yenilenerek devam eder.
-
Hangi firma tarafından destek verilmektedir? İrtibat numarası nedir?
- Hangi iş ortağının cihazı kullanılıyorsa o firmadan destek alınabilir.
- Seyir mobil: 0 850 200 08 60
- Mobiliz: 444 27 22
- Hangi iş ortağının cihazı kullanılıyorsa o firmadan destek alınabilir.
-
Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
Kampanya ile sunulan sistem ile şirketinizdeki araçların takograflarındaki verileri uzaktan indiriip gerekli mercilere güvenli bir şekilde gönderebilirsiniz. Araçlarınızdaki dijital takograflara, içerisinde M2M hat olan kutumuzu takmak suretiyle takograflarınızı connected hale getiriyoruz. Bu sayede mevzuatı da bulunan takograf verisi aktarımı sürecini kolaylıkla sağlamış oluyorsunuz. Takograf çözümünü kullanmak için Turkcell Kurumsal M2M Hattı ve seçeceğiniz Turkcell İş Ortağımızın Dijital Takograf veri indirme cihazına sahip olmanız gerekmektedir. Kampanyada 500 Mb data faydası da bulunan M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi aktif olurken 24 aylık taksit seçeneği ile cihazınızı ilk yatırım maliyeti yapmadan ödeyebilirsiniz. Cihaz bedelleri Turkcell tarafından iş ortağımız adına temlik edilerek Turkcell faturanıza yansıtılacaktır.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ya da Turkcell Kurumsal Çözüm Merkeziniz aracılığı ile temas kurarak kampanyaya katılım başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
- Kampanyadan Turkcell M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi kullanan Kurumsal M2M Hat sahipleri yararlanabilmektedir. Ayrıca seçmiş olduğunuz iş ortağının cihazını bu kampanya ile alabilmeniz için Limit Puan Uygulaması yeterliliğinin sağlanmış olması beklenmektedir. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir. Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Müşterilerimiz, kampanya kapsamında iş ortaklarımızın sunmuş olduğu cihazlar için geçerli limit puan bilgisine sahip olunup olunmadığı bilgisine müşteri yöneticilerine danışarak erişebilirler.
- Bununla beraber, Cihaz Limit Puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebiyle kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için, önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir.
- Kampanyadan Turkcell M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi kullanan Kurumsal M2M Hat sahipleri yararlanabilmektedir. Ayrıca seçmiş olduğunuz iş ortağının cihazını bu kampanya ile alabilmeniz için Limit Puan Uygulaması yeterliliğinin sağlanmış olması beklenmektedir. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir. Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Müşterilerimiz, kampanya kapsamında iş ortaklarımızın sunmuş olduğu cihazlar için geçerli limit puan bilgisine sahip olunup olunmadığı bilgisine müşteri yöneticilerine danışarak erişebilirler.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Kampanya katılımı gerçekleştikten ve cihaz montajı yapıldıktan sonra sistem teknik olarak kullanılır hale gelecektir. Bu süreç müşterilerimizin araçlarının montaj işlemlerine hazır olmasına göre farklı sürelerde gelişebilir.
-
Kampanya için başvuru yapmadan önce Müşteri Taahhütnamesi’ni inceleyebilir miyim?
Dijital Takograf Kampanyası Müşteri Taahhütnamesi’ni bu başvuru yapmadan önce inceleyebilirsiniz. Taahhütname ile ilgili detaylı bilgi almak üzere Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’niz ile temas kurabilirsiniz.
-
Cihazların montajı nasıl yapılacak?
Cihazların montajı seçilen iş ortağı tarafından yapılacaktır. Montaj konuları ile ilgili detayları; Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Turkcell’in hangi iş ortakları kampanyaya katılmaktadır?
Turkcell M2M Dijital Takograf iş ortaklarımız bu kampanyada sizlere hizmet verecektir. Kampanyaya katılan iş ortaklarımız ve tekliflerini “Daha Fazla Bilgi” sekmesinde bulabilirsiniz.
-
Araç takip cihazlarında kullanılan M2M hatların özellikleri nelerdir?
M2M hatlar ses iletişimine kapalıdır. Cihazların merkezdeki sistemlerle haberleşmesine izin verilir. Bu sayede kötü niyetli kullanım konusunda ek güvenlik imkânlarına sahiptir. Ayrıca bu sim kartlar cihazların bulunduğu yoğun titreşim, toz ve nemli ortamlara göre üretilmiştir. Bu nedenle daha uzun ömürlü ve cihazlar içinde kullanılmaya daha uygundurlar.
-
İş ortaklarınıza bir ödeme yapmak durumunda mıyım?
Kampanya kapsamında taksitle satın aldığınız cihazların yanında, cihazlardan toplanan verilerin bir yazılım ortamında sunulduğu ve iş ortağımız tarafından size sağlanan, web/mobil arayüzü hizmetini de kullanabileceksiniz. Bu hizmet için kampanyaya dahil olduğunuz dönemden itibaren 24 ay boyunca bir ücret ödemeyeceksiniz. 24 aylık fatura dönemini takip eden tarihlerde iş ortaklarımız bu yazılım hizmeti bedeli karşılığı müşterilerimizden ücret talep edebilir. Web/mobil arayüzü ve montaj hizmetleri ile ilgili ödeme şartları ile ilgili daha detaylı bilgiye Müşteri Taahhütnamesi’ni inceleyerek ulaşabilir ya da Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Kampanyadan faydalanmaya başladığım tarihten itibaren nasıl ücretlendirilirim?
M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi (iletişim hizmetiniz) ücretiniz yeni açılan bir hattınız var ise (yeni tesis) her bir fatura döneminiz içerisinde iletişim hizmetini kullandığınız gün kadar faturanıza yansıyacaktır. Örneğin fatura kesim tarihinden 20 gün önce kampanyanız aktive edilmiş ise, sadece ilk 20 gün içindeki tarifeden ücretlendirilirsiniz. Cihaz taksit bedeli ise bütün olarak (20 güne göre orantılanmadan) bu fatura dönemine yansıtılacaktır.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Kampanyanız içinde kullandığınız tarifeniz içinde 500 Mb data faydası yer almaktadır. Bu fayda tek bir fatura dönemi için geçerlidir. Bir sonraki aya devrolmamaktadır.
-
Aynı anda başka bir kampanyadan da faydalanabilir miyim?
Kampanyamız bir M2M hattına sadece bir kez tanımlanabilmektedir. Bununla beraber, cihaz faydası sunulmayan başka kampanyalardan faydalanabilirsiniz.
-
Kampanyadan yararlanırken ek paket kullanımı ya da tarife değişikliği yapabilir miyim?
Kampanya M2M Ürün Tarifesi Dijital Takograf Paketi ile birlikte kullanılabilmektedir. Bu nedenle bu tarife ve paket seçeneği dışında kullanılamamaktadır. Öte yandan, tarife içinde gelen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olduğu için, hattınıza yurt dışı M2M data paketleri ekleyebilirsiniz.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Kampanyanızın hangi fatura döneminde olduğunu, bitimine ne kadar kaldığını faturanız üzerinden takip edebilir, detaylı bilgi için Müşteri Yöneticiniz ya da Kurumsal Çözüm Merkeziniz ile temas kurabilirsiniz.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Müşteri Yöneticiniz ya da Kurumsal Çözüm Merkeziniz ile temas kurabilirsiniz
-
Kampanyadan yararlanacak müşteri sayısına ilişkin sınır var mı?
Kampanyamız iş ortaklarımızın cihaz stokları ile sınırlıdır.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
M2M Hatlar ses iletişimine kapalı olduğu için yönlendirme yapılamamaktadır. Bu nedenle, faydalar başka bir hatta devredilememekte, sadece tanımlı olduğu M2M Hat üzerinden kullanılabilmektedir.
-
Daha önceden açtırdığım hatlarım var, bunları kampanyada kullanabilir miyim?
Kampanya sadece M2M Ürün Tarifesi altındaki Dijital Takograf Paketi ile yeni açılan hatlara tanımlanmaktadır. M2M veya M2M harici mevcut hatlarınız için Dijital Takograf Kampanyası'ndan, ne yazık ki, faydalanamıyorsunuz.
-
Kampanyamı nasıl iptal edebilirim?
Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’niz ile temas kurarak iptal süreci talep edebilirsiniz. Kampanyanın iptal edilmesi, faturanıza cihaz taksitlerinizin kalan kısmı üzerinden cayma bedeli yansımasına neden olacaktır. Cayma bedeli ile ilgili detayları; Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Hat tipi veya numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama, kampanyanın iptali veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Sıralanan durumlar kampanyaya katılım esnasında aranan şartları karşılamadığı için, kampanya kapsamındaki faydalar da devam edemeyecektir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya bitiminde cihaz taksitleri tamamlanmış olur ve sadece data paketi iptal edilmediği sürece yenilenerek devam eder.
-
Hangi firma tarafından destek verilmektedir? İrtibat numarası nedir?
- Hangi iş ortağının cihazı kullanılıyorsa o firmadan destek alınabilir.
- Seyir mobil: 0 850 200 08 60
- Mobiliz: 444 27 22
- Hangi iş ortağının cihazı kullanılıyorsa o firmadan destek alınabilir.