Daha Fazla Bilgi
Rahat Takip Kampanyası’nda iş ortaklarımızın sunduğu araç takip cihazlarından faydalanabilirsiniz. Söz konusu cihazlar, farklı ücretlerde sunulmakta olup, M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paketi ile birlikte kullanılabilmektedir. İş ortaklarımızdan sadece bir tanesini seçerek katılabileceğiniz kampanyamız sadece kurumsal müşterilerimizin faturalı M2M hatları için kullanılabilmektedir. Tüm vergilerin dâhil olduğu 24 aylık vade veya 12 aylık vade seçenekleri ile ücretlendirme detaylarını aşağıdaki tabloda bulabilirsiniz. İlgili ücretlerin yalnızca yurt içi kullanımlar için geçerli olduğunu hatırlatırız.
Araç Takip İş Ortağı | M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paket Bedeli KDV ve ÖİV dahil (TL/ay) | 24 Ay Taksitli Aylık Cihaz Taksit Bedeli KDV Dahil (TL/ay) | 12 Ay Taksitli Aylık Cihaz Taksit Bedeli KDV Dahil (TL/ay) |
Arvento Mobiliz (Filotürk) Seyir Mobil Trio Mobil | 30 | 369,00 | 531,01 |
M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paketi ile 500 MB M2M data faydası da elde ettiğiniz için bu limit içinde kaldığınız sürece ek bir data paketi satın almak zorunda değilsiniz. 500 MB sonrası kullanım için “M2M Ürün Tarifesi” data kademeleri geçerli olmaktadır. Data kademeleri ve ücretlendirilmesi ile ilgili detaylı bilgilere bu linkteki “M2M Ürün Tarifesi data kademe ücretleri nelerdir?” başlığından ulaşabilirsiniz. Tarife ücretlerinde KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
Kampanyamız iş ortaklarımızın cihaz stokları ile sınırlı olup, cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit puan uygulaması ve bu kampanyadaki cihazlara yönelik Cihaz Limit Puanı detaylarına bu sayfadaki Sıkça Sorulan Sorular sekmesinden ulaşabilirsiniz.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
Kampanya ile sunulan araç takip sistemleri ile şirketinizdeki araçların konum ve kullanım özelliklerini izleyebilirsiniz. Bu sayede, filo operasyonlarınızda sürüş güvenliği, amacına uygun kullanım, bakım ve yakıt maliyetlerinin azalması gibi katkılar elde edebilirsiniz. Araç takip sistemlerini kullanmak için Turkcell Kurumsal M2M Hattı ve seçeceğiniz Turkcell İş Ortağımızın araç takip cihazına sahip olmanız gerekmektedir. Kampanyada 500 Mb data faydası da bulunan M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paketi aktif olurken 24 aylık taksitle cihazınızı ilk yatırım maliyeti yapmadan ödeyebilirsiniz. Cihaz bedelleri Turkcell tarafından iş ortağımız adına temlik edilerek Turkcell faturanıza yansıtılacaktır.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ya da Turkcell Kurumsal Çözüm Merkeziniz aracılığı ile temas kurarak kampanyaya katılım başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
Kampanyadan Turkcell M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paketi kullanan Kurumsal M2M Hat sahipleri yararlanabilmektedir. Ayrıca seçmiş olduğunuz iş ortağının cihazını bu kampanya ile alabilmeniz için Limit Puan Uygulaması yeterliliğinin sağlanmış olması beklenmektedir. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir. Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Müşterilerimiz, kampanya kapsamında iş ortaklarımızın sunmuş olduğu cihazlar için geçerli limit puan bilgisine sahip olunup olunmadığı bilgisine müşteri yöneticilerine danışarak erişebilirler.
Rahat Takip Kampanyası talep eden yeni müşterilerimiz, bu kampanyaya özel olarak sunulan fırsatla, Turkcell'de halihazırda hiç aktif hatları bulunmasalar dahi toplam 5 adede kadar kampanyamızdan faydalanabilirler. Bu durumdaki yeni müşterilerimiz için 5 adede kadar Cihaz Limit Puanı ataması otomatik olarak yapılacaktır. Bu özel imkan 16 Ocak 2017 tarihinden itibaren hizmete sunulmuştur.
Bununla beraber, Cihaz Limit Puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebiyle kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için, önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir.
Müşterilerimiz, tüm kampanyalar dâhil olmak üzere, en fazla 20 kampanya teklifinden faydalanabilmektedir. Kurumsal abonenin katılabileceği maksimum kampanya sayısı, abonenin 3 aydan eski faturalı hatların sayısının 2 katı ile sınırlanır. Müşterimiz, katılım limiti olan 20’yi doldurduğu takdirde, 10 adede kadar M2M cihazı talebinde bulunabilir. Limit puan uygulaması ile ilgili daha detaylı bilgiyi Kurumsal Müşteri Yöneticinizden veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nizden edinebilirsiniz.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Kampanya katılımı gerçekleştikten ve cihaz montajı yapıldıktan sonra sistem teknik olarak kullanılır hale gelecektir. Bu süreç müşterilerimizin araçlarının montaj işlemlerine hazır olmasına göre farklı sürelerde gelişebilir.
-
Kampanya için başvuru yapmadan önce Müşteri Taahhütnamesi’ni inceleyebilir miyim?
Rahat Takip Kampanyası Müşteri Taahhütnamesi’ni bu başvuru yapmadan önce inceleyebilirsiniz. Taahhütname ile ilgili detaylı bilgi almak üzere Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’niz ile temas kurabilirsiniz. Taahhütnameyi indirmek için tıklayınız.
-
Araç takip cihazlarının montajı nasıl yapılacak?
Cihazların montajı seçilen iş ortağı tarafından yapılacaktır. Montaj konuları ile ilgili detayları; Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Turkcell’in hangi iş ortakları kampanyaya katılmaktadır?
Turkcell M2M Araç Takip iş ortaklarımız bu kampanyada sizlere hizmet verecektir. Kampanyaya katılan iş ortaklarımız ve tekliflerini “Daha Fazla Bilgi” sekmesinde bulabilirsiniz.
-
Araç takip cihazlarında kullanılan M2M hatların özellikleri nelerdir?
M2M hatlar ses iletişimine kapalıdır. Cihazların merkezdeki sistemlerle haberleşmesine izin verilir. Bu sayede kötü niyetli kullanım konusunda ek güvenlik imkânlarına sahiptir. Ayrıca bu sim kartlar cihazların bulunduğu yoğun titreşim, toz ve nemli ortamlara göre üretilmiştir. Bu nedenle daha uzun ömürlü ve cihazlar içinde kullanılmaya daha uygundurlar.
-
İş ortaklarınıza bir ödeme yapmak durumunda mıyım?
Kampanya kapsamında taksitle satın aldığınız cihazların yanında, cihazlardan toplanan verilerin bir yazılım ortamında sunulduğu ve iş ortağımız tarafından size sağlanan, web/mobil arayüzü hizmetini de kullanabileceksiniz. Bu hizmet için kampanyaya dahil olduğunuz dönemden itibaren 24 ay boyunca bir ücret ödemeyeceksiniz. 24 aylık fatura dönemini takip eden tarihlerde iş ortaklarımız bu yazılım hizmeti bedeli karşılığı müşterilerimizden ücret talep edebilir. Web/mobil arayüzü ve montaj hizmetleri ile ilgili ödeme şartları ile ilgili daha detaylı bilgiye Müşteri Taahhütnamesi’ni inceleyerek ulaşabilir ya da Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Kampanyadan faydalanmaya başladığım tarihten itibaren nasıl ücretlendirilirim?
M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paketi (iletişim hizmetiniz) ücretiniz yeni açılan bir hattınız var ise (yeni tesis) her bir fatura döneminiz içerisinde iletişim hizmetini kullandığınız gün kadar faturanıza yansıyacaktır. Örneğin fatura kesim tarihinden 20 gün önce kampanyanız aktive edilmiş ise, sadece ilk 20 gün içindeki tarifeden ücretlendirilirsiniz. Cihaz taksit bedeli ise bütün olarak (20 güne göre orantılanmadan) bu fatura dönemine yansıtılacaktır. Ancak mevcut bir hattınıza kampanya tanımı yaptırmayı talep ettiğiniz durumunda, fatura döneminize kadar mevcut tarifenizden, fatura döneminizden sonra M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paketi ile ücretlendirilirsiniz. Cihaz bedelleri ve tarife ücretleri ile ilgili bilgilere Daha Fazla Bilgi sekmesinden ulaşabilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Kampanyanız içinde kullandığınız tarifeniz içinde 500 Mb data faydası yer almaktadır. Bu fayda tek bir fatura dönemi için geçerlidir. Bir sonraki aya devrolmamaktadır.
-
Aynı anda başka bir kampanyadan da faydalanabilir miyim?
Kampanyamız bir M2M hattına sadece bir kez tanımlanabilmektedir. Bununla beraber, cihaz faydası sunulmayan başka kampanyalardan faydalanabilirsiniz.
-
Kampanyadan yararlanırken ek paket kullanımı ya da tarife değişikliği yapabilir miyim?
Kampanya M2M Ürün Tarifesi Rahat Takip Paketi ile birlikte kullanılabilmektedir. Bu nedenle bu tarife ve paket seçeneği dışında kullanılamamaktadır. Öte yandan, tarife içinde gelen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olduğu için, hattınıza yurt dışı M2M data paketleri ekleyebilirsiniz.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Kampanyanızın hangi fatura döneminde olduğunu, bitimine ne kadar kaldığını faturanız üzerinden takip edebilir, detaylı bilgi için Müşteri Yöneticiniz ya da Kurumsal Çözüm Merkeziniz ile temas kurabilirsiniz.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Müşteri Yöneticiniz ya da Kurumsal Çözüm Merkeziniz ile temas kurabilirsiniz
-
Kampanyadan yararlanacak müşteri sayısına ilişkin sınır var mı?
Kampanyamız iş ortaklarımızın cihaz stokları ile sınırlıdır.
-
Başvuru SMS'i ücretli midir?
5220’ye “ARAC” yazarak kısa mesaj gönderebileceğiniz SMS servisimiz Turkcell müşterilerimize açık olup, ücretsizdir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
M2M Hatlar ses iletişimine kapalı olduğu için yönlendirme yapılamamaktadır. Bu nedenle, faydalar başka bir hatta devredilememekte, sadece tanımlı olduğu M2M Hat üzerinden kullanılabilmektedir.
-
Daha önceden açtırdığım hatlarım var, bunları kampanyada kullanabilir miyim?
Kampanya sadece M2M Ürün Tarifesi altındaki Rahat Takip Paketi ile yeni açılan hatlara tanımlanmaktadır. M2M veya M2M harici mevcut hatlarınız için Rahat Takip Kampanyası'ndan, ne yazık ki, faydalanamıyorsunuz.
-
Kampanyamı nasıl iptal edebilirim?
Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’niz ile temas kurarak iptal süreci talep edebilirsiniz. Kampanyanın iptal edilmesi, faturanıza cihaz taksitlerinizin kalan kısmı üzerinden cayma bedeli yansımasına neden olacaktır. Cayma bedeli ile ilgili detayları; Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
-
Hat tipi veya numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama, kampanyanın iptali veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Sıralanan durumlar kampanyaya katılım esnasında aranan şartları karşılamadığı için, kampanya kapsamındaki faydalar da devam edemeyecektir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya bitiminde cihaz taksitleri tamamlanmış olur ve sadece data paketi iptal edilmediği sürece yenilenerek devam eder.
-
Yanıtını aradığım soruları bu listede bulamadım. Nereden bilgi alabilirim?
Kampanya ilgili diğer detayları bu sayfadaki “Daha Fazla Bilgi” sekmesinde ve Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, doğrudan bilgi almak istediğiniz durumlarda Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.