Daha Fazla Bilgi
Akıllı Ofis Kontratlı Paketler | Kampanyalı Ücret Brüt (vergiler dahil) | |
Akıllı Ofis Her Yöne Paketler | Akıllı Ofis Her Yöne 100 | 15,3 TL/Ay |
Akıllı Ofis Her Yöne 200 | 22,9 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Her Yöne 500 | 38,2 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Her Yöne 1000 | 61,2 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Her Yöne 2000 | 114,7 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Her Yöne 5000 | 229,5 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Sabit Yöne Paketler | Akıllı Ofis Sabit 100 | 6,1 TL/Ay |
Akıllı Ofis Sabit 300 | 16,8 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Sabit 600 | 30,6 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Sabit 1000 | 45,9 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Yurt Dışı Paketleri | Akıllı Ofis Yurt Dışı 30 | 5,1 TL/Ay |
Akıllı Ofis Yurt Dışı 60 | 9,2 TL/Ay | |
Akıllı Ofis Yurt Dışı 120 | 17,3 TL/Ay |
- Her Yöne Paketi + Sabit Yöne Paketi + Yurt Dışı Paketi
- Her Yöne Paketi + Sabit Yöne Paketi
- Sabit Yöne Paketi + Yurt Dışı Paketi
- Yalnızca Her Yöne veya Yalnızca Sabit Yöne Paketi
- Her Yöne paketinde alınmış olan dakikanın iki katı kadar dakika şirket içi kullanımlara tanımlanacaktır
- Yurt dışı paketleri yalnız başlarına alınamamaktadır
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahildir.
- Ücretlendirme periyodu 20 saniyedir.
* Yurt Dışı Paketinde, Almanya’da Turkcell Europe, Fiji, Somali, Demokratik Kongo Cumhuriyeti, Etiyopya, Sao Tome, Küba, Mayotte Adaları, Gine Bissau ve Cibuti yönüne yapılan aramalar paket kapsamı dışında olup, tarifeden ücretlendirileceklerdir.
Taksitli cihaz kapsamında hangi cihazları alabilirim?
24 ay temlikli cihaz kampanyası ile birlikte aşağıdaki cihazlar alınabilir;
Cihaz | Temlik Bedeli(Vergiler dahil)/Ay |
2N EasyGate(1 hat) | 66,57 TL |
2N SMartgate (1 hat) | 96,92 TL |
2N BRI Lite (2 hat) | 136,48 TL |
2N PRI 6 Kanal (6 hat) | 262,94 TL |
2N PRI 12 Kanal (12 hat) | 204,31 TL |
2N 2'li Eklenti | 140,69 TL |
Aylık cihaz bedelleri, cihazda bulunan her hattan ayrı ayrı alınmaktadır.
Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Ayrıntılı bilgi ve paket aboneliği için satış yöneticiniz aracılığı ile, 4440532 üzerinden Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılğı ile ya da Turkcell Mağazaları, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri ve www.turkcell.com.tr’den başvuruda bulunabilirsiniz.
-
Limit Puan Uygulaması nedir?
Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.
Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için geçerli limit puan bilgisi aşağıdaki kampanyada yer almaktadır.2N Easygate(1 Hat) 500
2N Smartgate(1 Hat) 604
2N BRI(2 Hat) 656
2N PRI 6(6 Hat) 1615
2N PRI 12(12 Hat) 1255
2N 2’li eklenti(2 Hat) 761
BLUEGATE PRI 4(4 Hat) 1538
BLUEGATE PRI 12(12 Hat) 897
BLUEGATE 4’lü eklenti(4 Hat) 625
BLUEGATE BRI(2 Hat) 606 -
Başvuru SMS'i ücretli mi?
Başvurularınızı “Kampanyaya nasıl katılabilirim?” Başlığı altındaki kanallar üzerinden yapabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
24 Ay Taahhütlü Paketler Kampanyası’ndan, en az 6 aydır Turkcell abonesi olan, tüm kurumsal müşterilerimiz yararlanabilirler. İştecep ve FAİ alan abonelerimiz bu kampanyadan yararlanamazlar
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
- Yeni FCT kullanıcısı olacaksanız kampanya başvurunuz sonrası aktiflendiğinde fatura kesim tarihini beklemeden yararlanmaya başlayabilirsiniz.
- Mevcutta bir FCT tarifesini – kampanyasını kullanmaktaysanız, öncelikle tarifenizin Akıllı Ofis Paketleri Tarifesine geçirilmesi gerekmektedir. Tarife değişikliği bir faturalama dönemi sonrasında yansıyacaktır. Bu nedenle kampanyanız da bu değişikliğin yansıması ile birlikte aktif hale gelecektir.
- Yeni FCT kullanıcısı olacaksanız kampanya başvurunuz sonrası aktiflendiğinde fatura kesim tarihini beklemeden yararlanmaya başlayabilirsiniz.
-
24 Ay Taahhütlü Paketler Kampanyası ile yeni kurumsal hat almak için hangi evraklarla başvurmalıyım?
- Mevcut müşterimiz değilse ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
- Mevcut müşterimiz değilse ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
- Mevcut müşterimiz ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
- Mevcut müşterimiz ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
- MNT Port-in ile gelen Şahıs Şirketi ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
- MNT Port-in ile gelen Tüzel firma ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
- Mevcut Bireysel müşterimiz Şahıs Şirketine devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
- Mevcut Bireysel müşterimiz ve Tüzel firmaya devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
- Mevcut müşterimiz değilse ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
-
Şahıstan Şahıs Şirketine Geçişte İmza Beyannamesi almak zorunlu mudur?
Hayır, şahıstan şahıs şirketine geçişte imza beyannamesi alımı zorunlu değildir.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Bu durumlarda kampanya iptali yapılır ve cayma bedeli yansıtılır.
-
Kampanyaya girdikten sonra tarife değişikliği yapabilir miyim?
Kampanyaya katıldıktan sonra tarifenizi değiştirebilmeniz için önce kampanya aboneliğinizi sona erdirmeniz gerekir. Kampanya aboneliğinizi sonlandırdıktan sonra tarife değişikliği yapabilirsiniz. Kampanya aboneliğinizi sonlandırmanız durumunda paket iptali yaptığınız için “güncel paket sabit ücreti * taahhüt süresinin başlangıç tarihinden söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar olan ay sayısı” olarak hesaplanan cayma bedeli ilk faturanıza yansıtılır.
-
Konferans görüşme yaptığımda ya da ödemeli aramalarda paketteki dakikalarımdan mı kullanacağım?
Hayır, Paket dakikalarınızdan düşmez. Konuştuğunuz kadar dakika faturanıza yansıtılır.
-
Yurt dışı görüşmelerim için paketteki dakikalarımı kullanabilir miyim?
Yurt dışı görüşmeleri için almış olduğunuz yurt dışı paketleri kapsamındaki dakikaları kullanabilirsiniz.
-
Paket ücretine hangi kullanımlar dâhil değildir?
Yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralar ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaların ücretleri ilgili hattın içinde bulunduğu tarifedeki ücretlendirmelerden farklı olup, kampanya kapsamındaki konuşma süreleri bu servisler kapsamında kullanılamamaktadır
-
Paket dakikaları devir ediyor mu?
Hayır, paket kapsamındaki aylık konuşma süreleri başka bir hatta ve/veya bir sonraki aya devretmez. Abonelerin yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunmaları yasaklanmıştır. Bu yasağı ihlal eden abonenin hattı görüşmeye kapatılabilir ve abonelik fesih edilebilir.
-
SMS, MMS ve Internet kullanımlarım nasıl ücretlendirilir?
SMS, MMS ve internet kullanımlarınız, hattınızın güncel SMS, MMS ve Internet tarifesi üzerinden ücretlendirilir
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, paket kapsamındaki aylık konuşma süreleri başka bir hatta ve/veya bir sonraki aya devretmez. Abonelerin yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunmaları yasaklanmıştır. Bu yasağı ihlal eden abonenin hattı görüşmeye kapatılabilir ve abonelik fesih edilebilir.
-
Kampanya dahilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Kampanya faydası olarak cihaz kullanım ücreti alınmaktadır. Taahhüt süresi boyunca fayda bitişi gibi bir durum olmamaktadır. Taahhüt süresi sonunda kampanyanın bittiğine dair bir bilgilendirme yapılmamaktadır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
KALAN PAKET yazıp 2222'ye kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır. Kampanya faydaları üzerine tanımlanmış olduğu hat için geçerli olacaktır.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin bir sınırımız yoktur.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Kampanya iptali sonrasında tüm haklar sona erer.
-
Kampanyaya girdikten sonra başka pakete geçersem, 24 ay taahhüt süresi dolmadan hattımı ya da paketimi iptal ettirmek istersem ne olur?
- Taahhüt süresi dolmadan paket değişikliği yapmak isterseniz, ilgili değişiklik fatura kesim tarihinizden sonra yansıtılacaktır.
- Her bir paketi kendi içinde(her yöne paketler içinde ayrı geçiş, sabit yöne ya da yurt dışı paketlerle ayrı geçiş yapabilirsiniz) bir kez downgrade, sınırsız upgrade yapabilirsiniz.
- Taahhüt süresi dolmadan hat ya da paket iptali yapmak isterseniz, yansıtılacak cayma bedeli her paket için ayrı ayrı hesaplanarak, ilk faturanıza yansıtılacaktır.
- İlk 3 ay 1000 paketini kullandı
- 4-6 ay arası 500’e downgrade etti.
- 7-20 aylarda ise 2000’e upgrade etti.
- 20. ay caydı.
- [(1000 paketinin faydası*3) + (500 paketinin faydası*3) + (2000 paketinin faydası*12)]
- ya da
- [2000 paket ücreti*4]
- Bu paketin yanında sabit yöne bir paket de almış olsaydı, ilgili cayma bedeli yukarıda gösterildiği şekilde bu sabit yöne paketi için de hesaplanarak yansıtılacaktır.
- Taahhüt süresi içinde yapılacak iptallerde ödenmemiş cihaz taksit bedellerinin toplamı faturaya yansıtılacaktır.
- Kampanya iptali yapılması durumunda ücretlendirme mevcut tarife üzerinden devam edecektir.
- Taahhüt süresi dolmadan paket değişikliği yapmak isterseniz, ilgili değişiklik fatura kesim tarihinizden sonra yansıtılacaktır.
-
Kampanyaya girdikten sonra sabit ücreti daha yüksek pakete geçersem ne olur?
- Kampanya ile ilgili yapılmış olan son işlemden(kampanya aktivasyon veya paket değişiklikleri vs) sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Benzer şekilde kampanya bitiş süresinden önceki 30 gün içinde de bir değişiklik yapılamaz.
- İlgili değişiklik fatura kesim tarihinden sonra yansıtılacak olmakla beraber, istediğiniz sayıda yüksek paket geçişi yapabilirsiniz. Yüksek pakete geçişte ek bir bedel ödemezsiniz. Her bir paket grubu kendi içinde değiştirilebilecektir. Örn. Her yöne 100 paketinden her yöne 500 paketine ayrı, sabit yöne 100 paketinden sabit yöne 200 paketine ayrı geçilebilecektir.
- Kampanya ile ilgili yapılmış olan son işlemden(kampanya aktivasyon veya paket değişiklikleri vs) sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Benzer şekilde kampanya bitiş süresinden önceki 30 gün içinde de bir değişiklik yapılamaz.
-
Kampanyaya girdikten sonra düşük sabit ücretli pakete geçersem ne olur?
Kampanya ile ilgili yapılmış olan son işlemden(kampanya aktivasyon veya paket değişiklikleri vs) sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Benzer şekilde kampanya bitiş süresinden önceki 30 gün içinde de bir değişiklik yapılamaz.
Taahhütlü kampanya paketiniz süresince sadece bir kez düşük sabit ücretli pakete geçebilirsiniz. Düşük pakete geçişte ek bir bedel ödemezsiniz. Yaptığınız değişiklik fatura kesim tarihi sonrası gerçekleşecektir. Her bir paket grubu kendi içinde değiştirilebilecektir. Örn. Her yöne 500 paketinden her yöne 100 paketine ayrı, sabit yöne 200 paketinden sabit yöne 100 paketine ayrı geçilebilecektir. -
Kampanya kontrat süresi sona erdiğinde hangi tarifeden ücretlendirileceğim?
- 24 aylık kampanya süreniz sona erdikten sonra, kampanya yenileme yapmadığınız takdirde, hattınız üzerinde Her yöne paketi tanımlı idiyse ilgili Her Yöne paketinin kontratsız paketi üzerinden devam edecektir. Her yöne paket tanımlanmamış hattınız Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi üzerinden ücretlendirilmeye devam edecek ve bu paketlere ait www.turkcell.com.tr adresinde belirtilen güncel paket bedeli hattınızın faturasına her ay yansıtılacaktır. Kampanya süresi sona erdiğinde fayda=sözleşme kuralı geçerli olacağı için süre dolduktan sonra yansıması beklenen tarife/paket değişikliği bir sonraki faturalam dönemi yansıtılacaktır.
- Bu paketleri istemediğinizi yazılı olarak bildirmeniz halinde, talep etmiş olduğunuz yeni paket/tarife, bildiriminizi takip eden fatura döneminden itibaren geçerli olacak şekilde hattınıza tanımlanacaktır.
- 24 aylık kampanya süreniz sona erdikten sonra, kampanya yenileme yapmadığınız takdirde, hattınız üzerinde Her yöne paketi tanımlı idiyse ilgili Her Yöne paketinin kontratsız paketi üzerinden devam edecektir. Her yöne paket tanımlanmamış hattınız Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi üzerinden ücretlendirilmeye devam edecek ve bu paketlere ait www.turkcell.com.tr adresinde belirtilen güncel paket bedeli hattınızın faturasına her ay yansıtılacaktır. Kampanya süresi sona erdiğinde fayda=sözleşme kuralı geçerli olacağı için süre dolduktan sonra yansıması beklenen tarife/paket değişikliği bir sonraki faturalam dönemi yansıtılacaktır.
-
Kontratsız Paket kullanıcısı iken Kontratlı paket olan bu kampanyaya geçebilir miyim?
Kontratsız paketlerden 24 ay taahhütlü akıllı ofis paketlerine fatura kesim tarihini beklemeden geçilebilmektedir. Kontratsız paketin iptal edilmesi gerekmez. Yeni seçilwn kontratlı paket dakikası, mevcut kontratsız paket dakikasından fazla ise; dakika kotası yenilenir. Aynı ya da daha az ise dakika kota yenilenmez. Ancak ilk faturada indirimli ücret yansır.