Daha Fazla Bilgi
kurumsal işte paketler numara taşıma kampanyası kapsamında;
- Işte platin elit paketi vergiler dahil 202,96 TL/ay
- Işte platin mega paketi vergiler dahil 182,57 TL/ay
- Işte platin prestij paketi vergiler dahil 157,07 TL/ay
- Işte platin 10 paketi vergiler dahil 116,27 TL/ay
- Işte platin 8 paketi vergiler dahil 90,77 TL/ay
- Işte 6 paketi vergiler dahil 70,37tl/ay
- Işte 4 paketi vergiler dahil 60,18 TL/ay
- Işte 2 paketi vergiler dahil 49,98 TL/ay
- Paket içeriğindeki konuşma ve konuşma aşım ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
- Işte kontrol servisi ile ses-SMS-data içeriği bittiğinde yurt içi/yurt dışı kullanım engellenir, böylece paket aşım derdi yaşamazsınız. detaylı bilgi için tıklayın.
- Kurumsal işte paketler numara taşıma kampanyası kapsamında,işte platin elit, işte platin mega, işte platin prestij, işte platin 10, işte platin 8, işte 6, işte 4, işte 2 paketlerine son 90 gün içinde numarasını diğer operatörden Turkcell’ e taşıyarak gelen, Turkcell' de 12 ay kalmayı taahhüt eden faturalı abonelerimize indirimli fiyatlar sunuyoruz.
- Işte paketler ile tarifenizin tüm her yöne dk, mb ve SMS'ini yurt dışında kullanma keyfini yaşayın! detaylar için tıklayınız.
- Paket ücretine tüm vergiler dahildir. telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Kampanyadan 2 kere cayma bedelsiz iptal edip ayrılan aboneler, kampanyadan tekrar yararlanmak için 180 gün beklemelidir. 180 gün sonunda kampanyadan 3. kez yararlanmaya başlayan abone, paket değişikliği yapabilmek için 180 gün beklemek durumundadır.
- 30 Ocak 2021 tarihli resmi gazete’de yayımlanan cumhurbaşkanı kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. bu değişiklik paket tutarınıza yansıtılmıştır.
- Kurumsal işte paketler kampanyası detayları ve taahhütnamesi için tıklayınız..
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanya ne zamana kadar geçerlidir?
Kampanya süresi 12 fatura dönemidir. Kampanya faydaları başladığı tarihten 12. fatura kesim tarihinde sona erer.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Şirket yetkilinizin Turkcell Noktaları veya Turkcell Kurumsal satış yetkilisine başvuruda bulunması yeterlidir.
-
Kampanya bittiğinde hattın tarifesi ne olur?
Tarife kontratsız olarak devam eder. Müşterimiz isterse tarifesini değiştirebilir.
-
Kimler yararlanabilir?
Kurumsal İşte Paketler Numara Taşıma Kampanyası kapsamında, işte Platin Elit, İşte Platin Mega, İşte Platin Prestij, İşte Platin 10, İşte Platin 8, İşte 6, İşte 4 veİşte 2 paketlerine son 90 gün içinde numarasını diğer operatörden Turkcell’ e taşıyarak gelen, Turkcell' de 12 ay kalmayı taahhüt eden faturalı abonelerimiz yararlanabilir.
-
Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
Kurumsal İşte Paketler Numara Taşıma Kampanyası kapsamında,İşte Platin Ultra, İşte Platin Mega, İşte Platin Prestij, İşte Platin 10, İşte Platin 8, İşte 6, İşte 4, İşte 2 paketlerine son 90 gün içinde numarasını diğer operatörden Turkcell’ e taşıyarak gelen, Turkcell' de 12 ay kalmayı taahhüt eden faturalı abonelerimize indirimli fiyatlar sunuyoruz.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketiniz kampanya kapsamındaysa, şirket yetkilinizin başvurusu sonrası kampanyadan hemen faydalanmaya başlayabilirsiniz.
Paketiniz kampanya kapsamında değilse, şirket yetkilinizin kampanyaya ve pakete başvurusu sonrası bir sonraki fatura kesim tarihinizden itibaren kampanyadan faydalanmaya başlayabilirsiniz -
Kampanya yurt dışında geçerli midir?
tarifeniz yurt dışında geçerlidir.
detaylı bilgi için: "yurt içi tarifeniz yurt dışında otomatik olarak geçerli" sayfasını ziyaret ediniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Kampanya kapsamındaki paketleriniz dahilindeki faydalarınızı %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
Ayrıca kampanya bittiğinde SMS ile kampanyanın sonlanma bilgilendirmesi yapılır. -
Kampanya kapsamındaki paketlerimin faydalarının kalan miktarını nasıl öğrenebilirim?
Kampanya kapsamındaki paketlerinizin faydalarının kalan miktarını, KALAN yazıp, 2222'ye göndererek öğrenebilirsiniz
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamaktadır.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Şirket yetkilinizin Turkcell Noktaları veya Turkcell Kurumsal satış yetkilisine iptal başvurusunda bulunması yeterlidir.
-
12 ay taahhüt süresi dolmadan hattımı ya da paketimi iptal ettirmek istesem ücretlendirme nasıl olur?
Kampanyada verilen indirim tutarının taahhüt süresinin başlangıç tarihinden iptal ettiğiniz tarihe kadar olan süre (fatura dönemi bazında) ile çarpılması suretiyle bulunacak tutar veya eğer bu tutara göre daha lehinize olacaksa Taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödemeniz gereken KDV, ÖİV dahil aylık Paket bedelleri toplamının erken iptal bedeli olarak ilgili hattınızın faturasına ilk fatura döneminde bir kerede yansıtılacaktır.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Hayır, devam etmez.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Hayır, devam etmez.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Aynı Tarife kampanyasız fiyatı ile devam eder. Müşterimiz isterse tarifesini değiştirebilir
-
Önemli Not:
- Kontratsız (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi olmayan) müşterilerimiz ve yine 23 Ekim 2020 tarihi’nden itibaren kontratı sona erecek (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi sona erecek olan) müşterilerimizin; paketlerinde bulunan ve Fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerinin ücretsiz/promosyon olarak sunulduğu servislerin kullanımı sona erecektir. Bu servislere ilişkin sunulan Fizy ve Lifebox servislerine ait 5GB data faydası ilgili paket devam ettiği sürece kullanılabilecektir.
- 23 Ekim (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi) 2020 tarihi itibariyle kontratı devam eden müşterilerimiz Fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerini kendi istekleriyle iptal ettikleri takdirde tekrar aynı ürünü tanımlamak isterlerse ücretsiz alamayacaklardır.
- Kontratsız (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi olmayan) müşterilerimiz ve yine 23 Ekim 2020 tarihi’nden itibaren kontratı sona erecek (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi sona erecek olan) müşterilerimizin; paketlerinde bulunan ve Fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerinin ücretsiz/promosyon olarak sunulduğu servislerin kullanımı sona erecektir. Bu servislere ilişkin sunulan Fizy ve Lifebox servislerine ait 5GB data faydası ilgili paket devam ettiği sürece kullanılabilecektir.