KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
3000
DK
HER YÖNE
|
―
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Kurumsal faturaları ses hatları için geçerlidir.
- Paket kapsamında şirketiçi sınırsız ve yurt içi her yöne 3.000 dakika sunulmaktadır.
- 9 Şubat 2017 itibari ile pakette bulunan şirket içi dakika faydası sınırsız olmuştur. 9 Şubat'tan daha önce paketlere katılan abonelerimiz Şubat ayı içerisindeki fatura kesim tarihlerinde yeni faydalarından faydalanmaya başlayacaktır.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paket ücretine tüm vergiler dahildir. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
- Paketiniz, iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Paketten yararlanmak için Paketcell Tarifesi’ne geçmeniz gerekmektedir. Müşteri yöneticiniz üzerinden ya da 532’yi arayarak paketten faydalanabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
SMS ile başvuru alınamamaktadır.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketinizi talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. İptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
-
Kimler yararlanabilir?
Paketten Kurumsal Faturalı tüm Turkcell’liler yararlanabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Paketiniz her fatura döneminde yenilenecektir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Bir sonraki fatura dönemi itibarıyla geçerli olacak şekilde değişiklik yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Kurumsal Özel 3000 dakika paket ile sınırsız dakika Şirket içi yönüne, 3000 dakika her yöne konuşabilirsiniz.
-
Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Paketinizin tamamını kullanabilirsiniz. Kullanım için herhangi bir sınır bulunmamaktadır.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Paketcell Tarifesi’ndeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
- Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
- FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.
- Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır etmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır paketiniz yurtdışında geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
Müşteri yöneticiniz üzerinden, ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
- Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
- FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.
- Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Hayır etmez.
-
Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.