KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
10
GB
İNTERNET
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Kurumsal Kontratlı Hotspot paketlerinden kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler faydalanabilir.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Süper Hotspot Paket dahilinde sunulan mobil hotspot kotasının dolması durumunda hotspot kullanımlarınız varsa mevcut tarifeniz üzerinden devam edecektir, mevcutta başka bir internet paketimiz yoksa hotspot internet kullanım hızınız 1 Kbps’ye düşürülecektir ve ilgili fatura döneminizde aşım ücreti uygulanmayacaktır.
- Paket süresiniz bittikten sonra Paketin yenilenmesi ve/veya aynı dönem içerisinde başka bir mobil hotspot paketi daha almanız durumlarında mobil internet hızınız tekrar ilgili paketinin olağan hızına yükselecektir.
- Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.
- Kampanyadan yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Kontratlı Hotspot Paketi’ni 12 fatura dönemi boyunca kullanacağınıza dair taahhüt vermeniz ve sözleşme imzalamanız karşılığı kampanyaya katılabilirsiniz.
- Paketin alındığı ilk fatura dönemi sonrasında paket fatura kesim tarihi dikkate alınarak 12 fatura dönemi süresince yenilenecektir ve ilk fatura dönemi sonrasında faturasına paketin tam ücreti yansıtılacaktır.
- Aboneler ilk fatura döneminde paket ücreti, paketin aktif olduğu gün sayısı veya kullanım miktarına göre hesaplanarak ilk faturasına yansıtılacaktır ve kampanyası taahhüt süresi sona erdiğinde fatura kesim tarihinde sonlanacaktır.
- Paket iptali ya da kampanya süresi dolmadan kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda, paketin tanımlandığı tarihten kampanyanın iptal edildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen data faydaları için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa iptalin gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken data faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak bir sonraki faturanıza yansıtılır.
- Her hatta aynı anda sadece bir paket tanımlaması yapılabilir.
- Yıllık Hotspot paketi varken aylık hotspot paketleri birlikte alınamaz.
- Paket sadece yurt içi bağlantılarda geçerlidir.
- İşletim sistemi Windows olan akıllı telefonlarda kullanılamamaktadır.
- Hotspot paketi kapsamında saptanamayan veri kullanımları paket dışı olarak ücretlendirilebilir.
- Kurumsal Kontratlı Hotspot Kampanya Taahhütnamesi için tıklayınız.
-
Özet Bilgiler
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paket tanımlama yapılmasının ardından gelecek olan aktivasyon sms ile kullanılmaya başlanabilir. Devreye girdiğinde SMS gelir.
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
12 fatura dönemi süresince yenilenecektir. Paket yenilendiğinde SMS gelir.
-
Nedir?
12 fatura dönemi süresince yenilenenen tahhhütlü hotspot internet paylaşım paketidir.
-
Kimler yararlanabilir?
Kurumsal Kontratlı Hotspot paketlerinden 12 ay taahhüt veren ve Kurumsal Kontratli Hotspot Kampanya Taahhütnamesini imzalayan kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler faydalanabilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
- Evet, yapılabilir. Paketin tanımlanmasından sonra yeni Paket kapsamındaki hotspot miktarı da hattınıza tanımlanır. Paket değişikliğinin yapıldığı gün, hattınıza yeni paket kapsamındaki Hotspot internet miktarı da tanımlanarak hattınızın paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket hem de geçilen yeni paket kapsamındaki toplam mobil internet miktarından yararlanmanız sağlanacaktır.
- Kampanya kapsamındaki tüm paketler için alt pakete doğru paket değişikliğinin taahhütname süresince yalnızca 1 kere, üst pakete doğru paket değişikliğinin ise sınırsız kere yapılabilir. paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 fatura dönemi geçmesi gerekmektedir.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Her hatta aynı anda sadece bir paket tanımlaması yapılabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Sadece yurt içinde geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi, Turkcell Satış Yöneticiniz veya Çağrı Merkezi aracılığıyla yapabilirsiniz.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder, Bilgilendirme SMS’i gelir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, yapılacak.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Turkcell Uygulaması uygulamsından ya da KALAN yazıp 2222’ye göndererek kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, edilemez.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Sadece ses hattı.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet, sözleşmede belirletin hatların her biri için bir paket alınabilir.