KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
9000
DK
HER YÖNE
|
5
GB
İNTERNET
|
250
SMS
HER YÖNE
|
Tarifenizi yurt dışında kullanabilirsiniz
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Abone alımına kapalı Yeni Platin Business Star paketi 20.11.2024 tarihinden itibaren paket ücreti KDV, ÖİV dahil 425 TL / Ay dir.
- Abone alımına kapalı Platin Business Star paketi 20.11.2024 tarihinden itibaren paket ücreti KDV, ÖİV dahil 260 TL / Ay dir
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Yeni Platin Business Star paket kapsamında Şirketiçi sınırsız, her yöne 9.000 dk, her yöne 250 SMS ve 5 GB internet sunulmaktadır.
- Platin Business Star paket kapsamında Sirketiçi:10000 dk. Turkcell:6000 dk. Yurtiçi HerYöne:3000 dk. Yurtiçi HerYöne:1000SMS 4 GB İnternet sunulmaktadır.
- Yeni Platin Business Star paketi için 31.05.2016 Itibarıyla yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- İnternet paket aşım ücretlendirme periyodu 1 KB’dır.
- Paket içeriğindeki konuşma ve konuşma aşım ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
- Paket içeriğindeki şirket içi dakikalarınız aynı şirket üzerine kayıtlı VPN sistemindeki hatlar için geçerlidir. Aynı şirkette olup Kamu Tarifesi, Esnaf Paketi ya da Profesyonel Paket kullanıcısı olan hatlar firma kayıt sistemine giremediği için bu numaralar arandığında Turkcell yönüne aramalarıNızdan kullanırsınız.
- Paket dakikalarınız Türkiye’deyken yurt içi yönüne yaptığınız aramaları kapsar. Yurt dışındayken ya da Türkiye'deyken yurt dışına yaptığınız görüşmeler paket kapsamınızın dışındadır. Yurt dışı ücretlendirmeleri hakkında daha detaylı bilgi almak için lütfen tıklayın.
- Paketiniz dâhilindeki dakika, SMS ve internet kullanımınız o ayki fatura dönemi için geçerli olur ve iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
- Paketinizde, ilgili ay içinde kullanılmayan içerik bir sonraki aya devretmez.
- Paket dahilindeki dakikalarınız, SMS ve internet paketinizi talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinden itibaren aktif edilir.
- Şirket İçi kullanım hakkınız aynı şirkete kayıtlı hatlar için geçerlidir.
- Turkcell içi kullanım hakkı Turkcell'lilerle yapılan yurt içi görüşmeleriniz için geçerlidir.
- Her yöne dakika ise diğer operatör numaraları ve sabit hat (ev, iş) numaraları ile yurt içi konuşmalarda geçerlidir.
- KKTCELL yönüne arama yapıldığında veya SMS gönderildiğinde paket kapsamındaki dakikalar ve SMS'ler devrede olacaktır. Aşım durumunda abonelerin yurt içi aşım bedeli geçerli olacaktır.
- 13.12.2015 tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Paketimin yurt dışı özellikleri nedir ve nasıl ücretlendirilirim?
yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve sms’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve sms’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz. -
Tarife/paket değişikliği yaparsam yurt dışında kullanım hakkım devam eder mi?
Hayır devam etmez.
-
Tarifeye bağlı aldığım paketler, ek paketler, ek kampanyalar yurt dışında geçerli mi?
Hayır, sadece ana tarifenizdeki faydalar geçerlidir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Paketten yararlanmak için Paket Cell Tarifesi'ne geçmeniz gerekmektedir. Müşteri yöneticiniz üzerinden ya da 532’yi arayarak paketten faydalanabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
SMS ile başvuru alınamamaktadır.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketinizi talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. İptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
-
Kimler yararlanabilir?
Paketten Kurumsal Faturalı tüm Turkcell’liler yararlanabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Paketiniz her fatura döneminde yenilenecektir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz. Kontratlı kampanyalardan faydalanıyorsanız.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Bir sonraki fatura dönemi itibarıyla geçerli olacak şekilde değişiklik yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
yeni platin business star paketinizle, her yöne tam 9000 dakika konuşabilirsiniz! Ayrıca, aynı şirkete kayıtlı hatlar arasındaki görüşmeler için kullanabileceğiniz sınırsız dakikanız olur. Ek olarak, yurt içinde kullanabileceğiniz aylık 5 GB mobil internet ver her yöne 250 sms paket kapsamındadır. 31.05.2016 Itibarıyla yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve sms’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve sms’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Paketinizin tamamını kullanabilirsiniz. Kullanım için herhangi bir sınır bulunmamaktadır..
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Paketcell Tarifesi’ndeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir. -
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Nasıl İptal ederim?
Müşteri yöneticiniz üzerinden, ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
-
Bilmenizde fayda var:
Turkcell, müşterinin kullanımını inceleme, kötü niyetten kuşkulandığı takdirde kendisini uyarma, kampanya kullanımından çıkarma, gerekirse hattını kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.
Müşteriler yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunamazlar. Aksine davranan kullanıcıların abonelik sözleşmesi feshedilir . Paketlerdeki kısa mesajlarınız sadece kişisel kullanım içindir. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanamaz, satamazsınız. -
Paket içeriğindeki dakikalarımı nasıl kullanabilirim?
Şirket İçi kullanım hakkı aynı şirkete kayıtlı hatlar arasındaki görüşmeler için; Her yöne dakika içeriği ise tüm operatör ve sabit hat (ev, iş) numaraları ile yurt içi konuşmalarda geçerlidir.
Paket içeriğindeki şirket içi dakikalarınız aynı şirket üzerine kayıtlı VPN sistemindeki hatlar için geçerlidir. Aynı şirkette olup Kamu Tarifesi, Esnaf Paketi ya da Profesyonel paket kullanıcısı olan hatlar firma kayıt sistemine giremediği için bu numaralar arandığında Turkcell yönüne aramalarınızdan kullanırsınız.
Paketiniz aktif edildiğinde, paket ücretiniz faturanıza yansıtılır ve fatura kesimine kadar geçerli dakikalarınız otomatik olarak hattınıza tanımlanır. -
İnternet paketimi nasıl kullanırım?
Paketinizi kullanırken aynı anda başka bir internet paketi alabilirsiniz. Ek olarak aldığınız internet paketiniz kullanımınızda öncelikli olur. Yurt dışındaki internet kullanımınız, paketinize dâhil değildir. Yurt dışında kullandığınız veriler için uluslararası dolaşım tarifesi üzerinden ücret ödersiniz.
İnternet kullanımınızda indirilen ve yüklenen (download + upload edilen) datalarınız paket limitinizden düşer. Paket aşımında da yine indirilen ve yüklenen veri paket aşım ücreti üzerinden ücret ödersiniz. -
Paket SMS’lerimi nasıl kullanırım?
Paketiniz dahilindeki SMS’leriniz fatura döneminiz içinde geçerlidir ve iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
Paket kullanıcısıyken aynı anda başka SMS paketi alabilirsiniz. Paket’e ek olarak aldığınız SMS paketi kullanımınızda öncelikli olur.
Paket SMS sınırınızı aşarsanız standart kısa mesaj tarifesi üzerinden ücret ödersiniz.
Paket kapsamında verilen SMS'lere "SMS ile sorgulama servisleri, farklı bir hizmete kayıt için atılan SMS'ler, yurt dışında atılan SMS’ler, uluslararası SMS’ler, Akıllı mesaj ve web mesaj üzerinden atılan SMS ler” dahil değildir. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. -
Cihaz modem olarak bilgisayara tanıtıldığında, kullanım kampanyanın internet hakkından düşer mi?
Verilen internet datası doğru erişim noktası (APN) üzerinden ayarlanırsa paketten düşecektir.
-
Ödemeli arama ve konferans görüşmelerde paket dakikalarım geçerli midir?
Evet, geçerlidir.
-
Paket kapsamındaki internet limitinde durmakta mıdır? Limitinde durma opsiyonu var mı?
Esnek İnternet Paketleri Kampanyası kapsamında, +3TL’ye internet paketinizin limitinde durmasını sağlayabilirsiniz.
-
Paket nasıl ücretlendirilmektedir?
Paket, Turkcell sisteminde aktiflendikten sonra, ücretlendirme döneminize kadar günlük olarak ücret uygulanır. Örneğin, paketiniz 1 Ocak’ta aktif hale gelmişse ve fatura kesim tarihiniz 5 Ocak ise, aylık ücret 5 gün üzerinden tehsil edilir.
-
Mevcutta üzerinde, bir mobil internet ve sms paketi olan bir hat , paketini değiştirerek , bu pakete geçtiğinde üzerindeki mobil internet ve sms paketi devam eder mi?
Evet, iptal edilmediği sürece devam eder.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Paketcell Tarifesi’ni kullanmayanlar paketten faydalanamaz.
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir. -
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Evet, devam etmektedir.