KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
―
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
60 sn için | Yön | Brüt |
Sabit Ücret | - | Yok |
PSTN | Yurt içi | 0,20 |
GSM | Yurt içi | 0,45 |
Yurt dışı PSTN | Batı Avrupa, Doğu Avrupa, Kuzey Amerika, B.D.T. | 0,31 |
Yurt dışı GSM | Batı Avrupa, Doğu Avrupa, Kuzey Amerika, B.D.T. | 0,45 |
Yurt dışı PSTN / GSM | Diğer | 2,80 |
Yurt dışı PSTN / GSM | KKTC | 0,81 |
Akıllı Ofis Kontratsız Paketleri | Aylık Brüt Ücret |
Akıllı Ofis Her Yöne 100 | 40,8 TL |
Akıllı Ofis Her Yöne 200 | 61,2 TL |
Akıllı Ofis Her Yöne 500 | 101,99 TL |
Akıllı Ofis Her Yöne 1000 | 163,19 TL |
Akıllı Ofis Her Yöne 2000 | 305,98 TL |
Akıllı Ofis Her Yöne 5000 | 611,95 TL |
- Paketle birlikte alınan dakikanın iki katı kadar dakika şirket hatları ile görüşmek için kullanılabilir. Kontratsız paketlerde paket aşımları paket fiyatına dahil değildir. Paket aşım ücretleri güncel Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Aksi belirtilmediği takdirde her ay paket yenilemesi yapılacaktır.
- Kontratsız paketler arasındaki geçiş bir sonraki fatura döneminde geçerli olacaktır.
- Paketler prorating esasına dayanmaktadır.
- Ücretlendirme periyodu 20 saniyedir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi
İptal işlemi bir sonraki fatura döneminden itibaren geçerli olacaktır. Bu nedenle talebin yapıldığı fatura dönemi boyunca kullanılabilecektir.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Bu işlemlere izin verilmez. Bu işlemlerin yapılmak istenmesi halinde, paketlerin iptal edilmesi gerekir.
-
Nasıl İptal ederim?
Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.
-
Kontratsız Her Yöne paketlerindeki Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?-
Faydalar mobil hatlar ve şirket hatları için paketin sunduğu dakika kadardır. Bu dakikayı aşan görüşmeler Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi'nden ücretlendirilecektir.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır. Paketler yurt içinde geçerlidir
-
Birden fazla kez kontratsız her yöne paketi alabilir miyim?-
Kontratsız her yöne paketleri bir adet alınabilir
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kontratsız paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, yönlendirme yapılan numara paket dakikalarını kullanamaz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?-
Paket aşımları, paket fiyatı kapsamında değildir. Paketi aşan görüşmeler güncel Akıllı Ofis Paketleri tarifesinden ücretlendirilecekler
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?-
Kullanılmayan dakikalar bir sonraki aya devretmez
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Ayrıntılı bilgi ve paket aboneliği için satış yöneticiniz aracılığı ile, 4440532 üzerinden Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılğı ile ya da Turkcell Mağazaları, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri ve www.turkcell.com.tr’den başvuruda bulunabilirsiniz.
-
Kontratsız Her yöne paketleri ile tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Kontratsız paketler arasında istenildiği zaman değişiklik yapılabilmektedir. İstenirse kontratlı bir pakete de geçilebilir. Kontratsız paketten kontratlı pakete geçiş çevrim içi (online) yapılacak olup, içinde bulunulan fatura döneminde geçerli olacaktır. Ancak, geçiş yapılan paketin dakikasında bir değişiklik yapılmayacaktır.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
Başvurular “Nasıl Kayıt Olabilirim” bölümünde anlatıldığı kanallarla yapılabilmektedir.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Akıllı Ofis Paketleri tarife tanımları bir sonraki fatura dönemi geçerli olacak şekilde yapılmaktadır.
-
Kimler yararlanabilir?
Akıllı Ofis Paketleri Tarifesinden Turkcell müşterisi olan Kurumsal faturalı hatlar yararlanabilirler
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Tarifede paket kullanımı söz konusu değildir. Tarife üzerine kontratsız ya da kontratlı paketler ayrıca alınabilir
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Tarife geçişi bir sonraki fatura döneminde geçerli olacaktır.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Tarife ücretlendirmesi yukarıda yer alan “Daha Fazla Bilgi” bölümünde belirtildiği şekilde yapılacaktır
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Bu tarife ile yalnızca Akıllı Ofis Kontratsız veya Kontratlı Akıllı Ofis Paketleri alınabilir.
-
Nasıl İptal ederim?
Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
FCT cihazları dışındaki kullanımlarda bu tarife kullanılamaz
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Tarife kapsamında ek bir fayda verilmemektedir. Tarife tanım kriterlerine uyan hatlar bu tarifeden ücretlendirilmeye devam ederler
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Tarife iptali bir sonraki fatura döneminden itibaren geçerli olacaktır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.