KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
―
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
60 sn için | Yön | Brüt |
Sabit Ücret | - | 3,00TL |
Yurt içi PSTN | Yurt içi | 0,16TL |
Yurt içi GSM | Yurt içi | 0,16TL |
Yurt dışı PSTN | (Batı Avrupa, Doğu Avrupa, Kuzey Amerika, B.D.T yönlerine) | 0,30TL |
Yurt dışı GSM | (Batı Avrupa, Doğu Avrupa, Kuzey Amerika, B.D.T yönlerine) | 0,439TL |
Yurt dışı PSTN / GSM | Diğer | 2,75TL |
Yurt dışı PSTN / GSM | KKTC | 0,79TL |
Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Tüm vergilerin toplam oranı %43'dür.
Ücretlendirme periyodu 20 saniyedir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Ayrıntılı bilgi ve paket aboneliği için satış yöneticiniz aracılığı ile, 4440532 üzerinden Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılğı ile ya da Turkcell Mağazaları, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri ve www.turkcell.com.tr’den başvuruda bulunabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
Başvurular “Nasıl Kayıt Olabilirim” bölümünde anlatıldığı kanallarla yapılabilmektedir.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Akıllı Ofis Konuştukça Öde tarife tanımları bir sonraki fatura dönemi geçerli olacak şekilde yapılmaktadır.
-
Kimler yararlanabilir?
Akıllı Ofis Konuştukça Öde Tarifesinden Turkcell müşterisi olan Kurumsal faturalı hatlar yararlanabilirler
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Tarifede paket kullanımı söz konusu değildir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Tarife geçişi bir sonraki fatura döneminde geçerli olacaktır.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Tarife ücretlendirmesi yukarıda yer alan “Daha Fazla Bilgi” bölümünde belirtildiği şekilde yapılacaktır
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Bu tarife bir paket alınamaz. Yalnızca Akıllı Ofis Konuştukça Öde Temlikli FCT Cihaz Kampanyası alınabilir
-
Nasıl İptal ederim?
Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
FCT cihazları dışındaki kullanımlarda bu tarife kullanılamaz
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Tarife kapsamında ek bir fayda verilmemektedir. Tarife tanım kriterlerine uyan hatlar bu tarifeden ücretlendirilmeye devam ederler
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Tarife iptali bir sonraki fatura döneminden itibaren geçerli olacaktır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.