KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
1000
DK
HER YÖNE
|
―
|
100
SMS
HER YÖNE
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Paket kapsamında yurt içi her yöne 1000 dakika, yurt içi her yöne 100 SMS sunulmaktadır.
- Paketten tüm kurumsal faturalı abonelerimiz faydalanabilir.
- 30 Ocak 2021 tarihli resmi gazete’de yayımlanan cumhurbaşkanı kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. Bu değişiklik paket tutarınıza yansıtılmıştır.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Aylık paketlerdir. Iptal edilmediği sürece yenilenir. Turkcell’de 12 ay kalmayı taahhüt eden müşterilerimiz işte avantaj kampanyası’ndan yararlanabilir. Detaylı bilgi için yıllık abonelik detaylarına bakabilirsiniz.
- Işte destek limitinde durma servisi ile, ses-SMS-data içeriğiniz bittiğinde, yurt içi/yurt dışında paketsiz kullanım engellenir, böylece paket aşım derdi yaşamazsınız. Detaylı bilgi için tıklayın.
- Ücretlendirme periyodu konuşmalarda 6 saniye, internet kullanımlarında 1 Kbps’dir.
- Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- KKTCELL yönüne arama yapıldığında veya SMS gönderildiğinde paket kapsamındaki dakikalar ve SMS'ler devrede olacaktır. Aşım durumunda abonelerin yurt içi aşım bedeli geçerli olacaktır.
- Paket dahilinde verilen faydalar bir sonraki aya devretmez.
- Kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. Iptali için iptal 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- Internet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 mbps, 3g bağlantıları için 63 mbps olacaktır. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. Hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Özet Bilgiler
- Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
- Paket kapsamında yurtiçinde geçerli her yöne 1000 DK, 100 SMS sunulmaktadır.
- Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir?
- Paket kapsamındaki Dakika ve SMS’ler her yöne geçerlidir ayrıca paket içerikleri yurtiçinde kullanılabilir.
- Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
- Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Aylık paketlerdir. İptal edilmediği sürece yenilenir, aktivasyon ile bilgilendirme SMSi gönderilir, ayrıca her ay yenileme mesajı gönderilmez.
-
Kimler yararlanabilir?
Paketten tüm kurumsal faturalı abonelerimiz yararlanabilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Kurumsal paketinizi Turkcell Mağazalarımızdan, 532 ya da 0532 532 0000 numaraları üzerinden ya da Kurumsal Çözüm Merkezlerimizden talep edebilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Paketten tüm kurumsal faturalı abonelerimiz yararlanabilir.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile kullanılamaz?
Paketcell Tarifesi’ni kullanmayanlar paketten faydalanamaz.
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Paketten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır yoktur.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır geçerli olmamaktadır.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
Turkcell İletişim Merkezleri veya Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleriz aracılığı ile iptal başvurusunda bulunulması yeterlidir.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam etmektedir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattı ile kullanılamamaktadır.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Üst bağlantı hızı yoktur.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet, yararlanabilirsiniz
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet yararlanabilirsiniz.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Hayır, tanımlanamaktadır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Evet, alınabilir.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Evet devam etmektedir.
-
Turkcell Europe yönüne yapılan aramalarda ücretlendirme nasıl olur?
Uluslararası arama fiyatları geçerlidir.
-
Diğer yurt dışı paketleri ile aynı anda kullanabilir miyim?
Evet kullanabilirsiniz.