KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
1500
DK
HER YÖNE
|
100
MB
İNTERNET
|
250
SMS
HER YÖNE
|
―
―
|
AYLIK ABONELİK
|
Katılım Kriterleri
Paketten Turkcell’de 12 ay kalmayı taahhüt eden ve En fazla 90 gündür Turkcell'den yeni kurumsal faturalı hat alarak veya numarasını diğer operatörden Turkcell’e taşıyarak gelen veya son numarasını Turkcell bireyselden Turkcell kurumsala devrederek gelen aboneler yararlanabilirler.
Ücretlendirme
- Paket kapsamında yurt içi her yöne 1500 dk, yurt içi her yöne 250 sms, 100 MB sunulmaktadır.
- Paketten Turkcell’de 12 ay kalmayı taahhüt eden ve En fazla 90 gündür Turkcell'den yeni kurumsal faturalı hat alarak veya numarasını diğer operatörden Turkcell’e taşıyarak gelen veya son numarasını Turkcell bireyselden Turkcell kurumsala devrederek gelen aboneler yararlanabilirler.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- İşte Destek Limitinde Durma servisi ile, ses-sms-data içeriğiniz bittiğinde, yurt içi/yurt dışında paketsiz kullanım engellenir, böylece paket aşım derdi yaşamazsınız. Detaylı bilgi için tıklayın.
- Ücretlendirme periyodu konuşmalarda 6 saniye, internet kullanımlarında 1 kbps’dir.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- KKTCELL yönüne arama yapıldığında veya SMS gönderildiğinde paket kapsamındaki dakikalar ve SMS'ler devrede olacaktır. Aşım durumunda abonelerin yurt içi aşım bedeli geçerli olacaktır.
- Taahhütten 12 ay süresi dolmadan ayrılan aboneler kampanyadan yararlandıkları süre boyunca aldıkları fayda ya da kalan taahhüt süresi boyunca ödenecek paket ücretleri toplamından hangisi lehlerine ise ona göre erken iptal ücreti ödeyeceklerdir.
- Paket dahilinde verilen faydalar bir sonraki aya devretmez.
- Kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- İnternet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Katılım Kriterleri
- Paketten tüm kurumsal faturalı abonelerimiz faydalanabilir.
Ücretlendirme
- Paket kapsamında yurt içi her yöne 1500 dk, yurt içi her yöne 250 sms, 100 MB sunulmaktadır.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Aylık paketlerdir. İptal edilmediği sürece yenilenir. Turkcell’de 12 ay kalmayı taahhüt eden müşterilerimiz İşte Hesaplı Kampanyası’ndan yararlanabilir. Detaylı bilgi için yıllık abonelik detaylarına bakabilirsiniz.
- İşte Destek Limitinde Durma servisi ile, ses-sms-data içeriğiniz bittiğinde, yurt içi/yurt dışında paketsiz kullanım engellenir, böylece paket aşım derdi yaşamazsınız. Detaylı bilgi için tıklayın.
- Ücretlendirme periyodu konuşmalarda 6 saniye, internet kullanımlarında 1 kbps’dir.
- Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- KKTCELL yönüne arama yapıldığında veya SMS gönderildiğinde paket kapsamındaki dakikalar ve SMS'ler devrede olacaktır. Aşım durumunda abonelerin yurt içi aşım bedeli geçerli olacaktır.
- Paket dahilinde verilen faydalar bir sonraki aya devretmez.
- Kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- İnternet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Yıllık Abonelik
-
Kampanya içeriği nedir?
Paket kapsamında yurt içi her yöne 1500 dk, yurt içi her yöne 250 sms, 100 MB sunulmaktadır. Paket kapsamındaki Dakika ve SMS’ler her yöne geçerlidir ayrıca paket içerikleri yurtiçinde kullanılabilir.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım? Aktiflendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kampanya her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kurumsal paketinizi Turkcell Mağazalarımızdan, 532 ya da 0532 532 0000 numaraları üzerinden ya da Kurumsal Çözüm Merkezlerimizden talep edebilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Kampanya dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmamaktadır.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır yoktur.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde kontrat yapılmadığı durumda kontratsız paket ücreti üzerinden ücretlendirme yapılır.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Turkcell İletişim Merkezleri veya Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleriz aracılığı ile iptal başvurusunda bulunulması yeterlidir.
-
Kampanya iptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam eder. İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
-
Kampanya kapsamında kazandığım faydaları başka bir hatta transfer edilebilir miyim?
Hayır, transfer edemezsiniz.
-
Tarife/paket değişikliği yapıldığında devam eder mi?
Hayır, devam etmez.
-
Kampanyadan birden fazla kez yararlanabilir miyim?
Hayır, bir kez yararlanabilirsiniz.
-
Kampanyayı birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Kampanyayı üst üste alamazsınız.
-
Yurt dışında geçerli mi?
Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve sms’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve sms’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Kampanyanın iptal edilmesi durumunda ya da süresi dolması durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Hayır, tekrar yararlanamazsınız.
-
Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Evet, hız kısıtı kalkar.
-
Taahhüt bitiminde bilgilendirme SMS’ i gönderilir mi?
Evet, gönderilir.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet, yararlanabilirsiniz.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Evet devam eder.
Aylık Abonelik
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
Paket kapsamında yurtiçinde geçerli her yöne 1500 dk, yurt içi her yöne 250 sms, 100 MB sunulmaktadır. Paket kapsamındaki Dakika ve SMS’ler her yöne geçerlidir ayrıca paket içerikleri yurtiçinde kullanılabilir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Aylık paketlerdir. İptal edilmediği sürece yenilenir, aktivasyon ile bilgilendirme SMSi gönderilir, ayrıca her ay yenileme mesajı gönderilmez.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Kurumsal paketinizi Turkcell Mağazalarımızdan, 532 ya da 0532 532 0000 numaraları üzerinden ya da Kurumsal Çözüm Merkezlerimizden talep edebilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Paketten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır yoktur.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Her hattınız için bir paket alabilirsiniz.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Paketcell Tarifesi’ni kullanmayanlar paketten faydalanamaz.
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir. -
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır geçerli olmamaktadır.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Nasıl İptal ederim?
Turkcell İletişim Merkezleri veya Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleriz aracılığı ile iptal başvurusunda bulunulması yeterlidir.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam etmektedir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattı ile kullanılamamaktadır.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Üst bağlantı hızı yoktur.
-
Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Birden fazla üst üste alınamaz.
-
Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Evet kalkar.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet, yararlanabilirsiniz
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet yararlanabilirsiniz.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Hayır, tanımlanamaktadır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Evet, alınabilir.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Evet devam etmektedir.
-
Turkcell Europe yönüne yapılan aramalarda ücretlendirme nasıl olur?
Uluslararası arama fiyatları geçerlidir.
-
Diğer yurt dışı paketleri ile aynı anda kullanabilir miyim?
Evet kullanabilirsiniz.