Fotoğraflarını baskıya gönder
Her ay 5 adet fotoğraf baskısı ve 50GB saklama alanı lifebox'ta!
Hatıraların anında lifebox'ta
Telefonun ve tabletindeki fotoğraflar otomatik lifebox'a yüklenir, güvenli bir şekilde birikir. Sana sadece yeni anıları yaşamak kalır.
Her yerde, her zaman yanında
Hatıraları biriktirmek kadar hatırlamak da önemlidir. lifebox'taki tüm dosyalarına akıllı telefonundan, tabletinden veya bilgisayarından ulaşabilirsin
Güzel şeyler paylaştıkça çoğalır.
lifebox'ta biriktirdiklerini kolayca paylaşabilirsin.
-
lifebox
lifebox ile fotoğrafların, videoların, rehberin ve tüm dosyaların hep güvende hep yanında!
-
lifebox
lifebox ile fotoğrafların, videoların, rehberin ve tüm dosyaların hep güvende hep yanında!
-
lifebox
lifebox ile fotoğrafların, videoların, rehberin ve tüm dosyaların hep güvende hep yanında!
-
lifebox
lifebox ile fotoğrafların, videoların, rehberin ve tüm dosyaların hep güvende hep yanında!
lifebox Nedir?
- Tüm anıların, telefon rehberin ve dosyaların lifebox ile hep güvende, hep yanında! lifebox ile fotoğraftan videoya, müzik dosyalarından telefon rehberine kadar tüm dosyalarını güvenle saklayabilir, tüm verilerine istediğin zaman cep telefonu, tablet ve bilgisayar üzerinden erişebilirsin.
- Turkcell abonesi olmasan da artık lifebox'ı kullanılabilirsin. iOS ve Android mobil uygulama marketlerinden uygulamayı indirip ve kendi belirleyeceğin bir şifre ile giriş yapabilirsin. (Turkcell aboneleri Turkcell Şifreleriyle de giriş yapabilirler) Üstelik lifebox'a giriş yapan herkese süresiz ve ücretsiz 5GB saklama alanı da hediye! Telefon hafızan doluyor ve saklama alanını arttırmak istiyorsan ek paket satın alabilirsin.
- lifebox "yer aç" özelliği ile artık cihaz hafızanda kolayca yer açabilrisin. lifebox hem cihazında hem lifebox'ta olan dosyalarını senin için bulup senin onayınla silerek cihaz hafızanda kolayca yer açar. Cihaz hafızan dolsa bile farklı yerlerde depolamaya son!
- lifebox, gelişmiş otomatik yedekleme özelliği sayesinde, tüm anılarını otomatik olarak yedekliyor ve güvenle saklıyor. Fotoğrafların ve videoların lifebox'ta çekildiği tarihe ve lokasyona göre sınıflandırılıyor. Yüklenen anılarını ister sevdiklerinle, ister sosyal medyada, anında ve kolayca paylaşabilmene de olanak sağlıyor.
- Videolarını manuel olarak uygulama içerisinden + butonuna basarak ya da web'den yükle butonuna tıklayarak yükleyebilirsin. Fotoğraflarından 30 saniyelik video hikayeler yapabilir, gönlünce paylaşabilirsin. Üstelik lifebox, anılarını otomatik olarak video hikayelere, kolaj ve animasyonlara da dönüştürüyor. Sana sadece paylaşmak kalıyor!
- Lifebox rehber yedekleme özelliği ile rehberindeki tüm kontakları güvenle lifebox’ta yedekleyebilir, dilersen webde kontaklarını görüntüleyebilirsin. Rehber yedekleme özelliği en fazla 25000 kontak bilgisine destek vermektedir. Kontak yedekleme ile artık yıllar geçse bile lifebox’ında yedeklediğin rehberini tek tıkla telefonuna ya da başka cihazına geri yükleyebilirsin!
- Detaylı arama özelliği ile fotoğrafların içerisinde konuma ve zamana göre arama yapabilir, aradığın fotoğrafı elinle koymuş gibi bulabilirsin.
- Fotoğraflarından 30 saniyelik videolar yapabilir, gönlünce paylaşabilirsin.
- Tüm dosyalarını tarih sırasıyla görebilir, dilersen “Albümler” sekmesinde fotoğraflarını ve videolarını düzenleyebilirsin. Tüm videolarını “Albümler” altında videolar albümünde görüntüleyebilirsin.
- PDF ve Word dosyalarınızı lifebox'ta kolayca kaydedebilir ve saklayabilirsin.
- Android (5.0 ve üzeri) ve iOS (11 ve üzeri) işletim sistemli akıllı telefon ve tablet kullanıcıları, lifebox'a mobil uygulama üzerinden, akıllı cihaz sahibi olmayanlar ise https://mylifebox.com adresinden ulaşabilirler.
- Hemen lifebox'ın kolay kullanımı ile tanışmak ve ücretsiz 5GB saklama alanınızı kullanmak için, App Store veya Google Play’den uygulamayı indirebilirsin. Akıllı cihazınız yoksa https://mylifebox.com// adresine giriş yaparak servisi kullanmaya başlayabilirsiniz.
- Dropbox'taki tüm fotoğraf, video ve dosyalarını, Instagram ve Facebook'taki tüm arşivini (fotoğraflar, videolar) artık lifebox içinden tek tıkla, hızlıca lifebox'a transfer edebilirsin. Ayarlar altından Dropbox transfer ve sosyal medya seçeneklerinden hızlıca transferi yapabilirsin.
- Fotoğraflarını yüksek kalitede saklar.
- Sınırsız Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini kullanabilir.
- Rehber yedekleme işleminde telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir.
- PhotoPick özelliği için ek olarak +10 analiz hakkına sahiptir.
- Fotoğraflarını hiçbir kalite kaybı yaşamadan orjinal kalitede saklar.
- Sınırsız PhotoPick kullanma hakkına sahiptir.
Daha Fazla Bilgi
lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com ’dan giriş yaptığında Hoş Geldin (5GB saklama alanı) paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır. Saklama alanının %80 ve %100 doluluğa ulaştığında SMS ile bilgilendirilirsin.
Hatıralarınıza daha fazla yer açmak için:
10 GB Paket (10 GB saklama alanı) | LIFEBOX 10GB yazıp 2200’a gönderin. |
25 GB Paket (25 GB saklama alanı) | LIFEBOX 25GB yazıp 2200’a gönderin. |
100 GB Paket (100 GB saklama alanı) | LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin. |
250 GB Paket (250 GB saklama alanı) | LIFEBOX 250GB yazıp 2200’a gönderin. |
500 GB Paket (500 GB saklama alanı) | LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin. |
2.5 TB Paket (2,5 TB saklama alanı) | LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin. |
Premium Paket (Premium Paket Üyeliği) | LIFEBOX PREMIUM yazıp 2200’a gönderin. |
- Turkcell abonesi değilsen lifebox uygulaması içinden Paketler menüsünden paket satın alarak saklama alanını büyütebilirsin.
- 13.12.2015 tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2200’a gönderilmesi yeterlidir.
Nasıl Kullanırım?
- Turkcell abonesiysen LIFEBOX yazıp 2200'a ücretsiz SMS gönderdiğinde; akıllı telefonunla uyumlu uygulama indirme linki otomatik olarak iletilecektir.
- Turkcell abonesi değilsen lifebox Servisini iOS ve Android mobil uygulama marketlerinden ücretsiz olarak indirebilir veya bilgisayarınızdan https://mylifebox.com adresinden giriş yaparak kullanabilirsin.
Servis Detayları
- lifebox uygulaması ücretsizdir, servis 3G/LTE ve Wifi üzerinden çalışmaktadır.
- Uygulamayı indiren tüm kullanıcılarımıza 5 GB saklama alanı hediye edilmektedir.
- Kullanıcılarımız saklama alanını büyütmek için paket satın alabilirler. Alınan paketler aylık olarak otomatik yenilenir. Kullanıcılarımız istedikleri zaman paket üyeliklerini sonlandırabilirler.
- Android cihazlara app market üzerinden (m.appmarket.com adresini cihazınızın tarayıcısına yazarak) uygulama indirilirken oluşan veri trafiği ücretsizdir.
- AppStore ve GooglePlay üzerinden uygulamayı indirmen, lifebox senkronizasyonunu 3G/LTE üzerinden seçmen durumunda Android (5.0 ve üzeri), iOS (11 ve üzeri) cihazlarda otomatik olarak, iOS cihazlarda uygulamanın açılması ile, uygulamada yapılan işlemler ve e-posta ile sosyal ağlar üzerinde paylaşım yapılması durumunda oluşan veri trafiği, mobil internet paketin varsa paketinden, yoksa mevcut tarifen üzerinden ücretlendirilir.
- lifebox'ta yer alan fotoğraf, video ve dosyalarını, e-posta, Facebook ve Twitter hesabın üzerinden paylaşım yapabilirsin. Müzik paylaşımı yapılamaz.
- lifebox üzerinden yapılan paylaşımlar ile ilgili Turkcell sorumluluk kabul etmez.
- lifebox saklama alanı, abone olunan servis paketi alanı ile sınırlıdır.
- Servis üzerinde saklanan hiçbir bilgi 3. şahıslar ile paylaşılmaz.
- lifebox'taki bilgilerin üstün güvenlikli Turkcell Veri Merkezi'nde tutulur. Bu bilgilere yalnızca sen erişebilirsin.
Nasıl İptal Ederim?
lifebox servisini iptal etmek için;
Turkcell.com.tr ya da SMS ile aldıysan iptal için: | |
Aylık 10 GB Paket (10 GB saklama alanı) | IPTAL LIFEBOX 10GB yazıp 2200’a gönderin. |
Aylık 25 GB Paket (25 GB saklama alanı) | IPTAL LIFEBOX 25GB yazıp 2200’a gönderin. |
Aylık 100 GB Paket (100 GB saklama alanı) | IPTAL LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin. |
Aylık 250 GB Paket (250 GB saklama alanı ve Premium Üyelik) | IPTAL LIFEBOX 250GB yazıp 2200’a gönderin. |
Aylık 500 GB Paket (500 GB saklama alanı ve Premium Üyelik) | IPTAL LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin. |
Aylık 2.5 TB Paket (2,5 TB saklama alanı ve Premium Üyelik) | IPTAL LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin. |
Aylık Premium Paket (Premium Paket Üyeliği) | IPTAL LIFEBOX PREMIUM yazıp 2200’a gönderin. |
Cihazlı lifebox Kampanyalı 100 GB | İlk 2 ay içinde IPTAL LIFEBOX KAMPANYALI yazıp 2200 gönderin. Sonraki aylar için IPTAL LIFEBOX UCRETLI yazıp 2200 gönderin. |
- Paket alımı hangi kanaldan gerçekleştirdiysen, iptali de aynı kanaldan yapman gerekmektedir.
- Eğer paketini çağrı merkezi aracılığı ile aldıysan 532 no'lu çağrı merkezini arayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsin.
- Eğer paketini App Store ya da Google Play’den aldıysan, ilgili uygulama marketinden iptal talebi yapman gerekmektedir.
- lifebox paket iptal talebin alındığında, paketinin bitiş tarihine kadar kalan dönem boyunca kullanıma devam edebilirsin.
- Turkcell aboneliğini iptal etmen durumunda, lifebox paketin otomatik olarak iptal edilir.
- Numaranı taşıman ve hat devir işlemi durumunda, mevcut paketin varsa iptal olur. Ücretsiz saklama alanını aşan kota kullanıyorsan, daha önce sahip olduğun paket iptal olacağından, yeni hattınla tekrar paket alımı yapman gerekecektir.
- Paketinin iptal olması durumunda;
- Hesabında bulunan içerikler sahip olduğun saklama alanından daha az yer kaplıyorsa yani kota aşımı yapmıyorsan, dosyaların saklanmaya devam edecek ve erişimine açık olacaktır.
Hesabında bulunan içerikler sahip olduğun saklama alanından fazla yer kaplıyorsa (yani kota aşımı yapıyorsan), yeni içerik ekleyemeyeceksin, sadece mevcut içeriklerini görüntüleyebilir veya cihazına indirebilirsin. Eğer hesabında tanımlı herhangi bir ek paket yoksa (tarifenle hediye veya ek paket), yeni paket almadığın veya içeriklerini, sahip olduğun alana sığacak şekilde azaltmadığın durumda 6 ay sonra tüm içeriklerin silinecektir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Saklama Alanı (Kontratsız Paket) | Ücret | Aylık Standart + Üyelik | Aylık Premium Üyelik |
Hoş Geldin Paketi (5 GB saklama alanı) | Ücretsiz | +4,04 TL/ay | + 8,12TL/ay |
Aylık 10 GB Paket (10 GB saklama alanı) | 5,07 TL/ay | ||
Aylık 25 GB Paket (25 GB saklama alanı) | 11,16 TL/ay | ||
Aylık 100 GB Paket (100 GB saklama alanı) | 10,99 TL/ay | ||
Aylık 250 GB Paket (250 GB saklama alanı ve Premium Üyelik) | 29,99 TL/ay | ||
Aylık 500 GB Paket (500 GB saklama alanı ve Premium Üyelik) | 54,99 TL/ay | ||
Aylık 2.5 TB Paket (2,5TB saklama alanı ve Premium Üyelik) | 59,99 TL/ay |
- Fiyatlara KDV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- 10 Temmuz 2023 tarihi itibari ile KDV oranları %18'den %20'ye yükselmiştir. Ücretler %2 oranında artmıştır.
- 250 GB, 500GB ve 2.5TB paketlerinde hem saklama alanı hem de premium üyelik bulunmaktadır. Ayrıca Premium paket için ücret alınmamaktadır.
50 GB Aylık Paket (50 GB saklama alanı) 7,99 TL/ay
500 GB Aylık Paket (500 GB saklama alanı ve Premium Üyelik) 29,99 TL/ay
2.5 TB Aylık Paket (2,5TB saklama alanı ve Premium Üyelik) 59,99 TL/ay
250 GB Yıllık Paket 169,99 TL/yıl
500 GB Yıllık Paket 269,99 TL/yıl
2.5 TB Yıllık Paket 479,99 TL/yıl
2.5 TB Aylık Paket (2,5TB saklama alanı ve Premium Üyelik) 59,99 TL/ay
Premium Aylık Paket (Özellik Paketi) 5,99TL/ay
-
lifebox Nedir?
lifebox fotoğraf, video, müzik ve dosyalarınızı saklayabileceğiniz, telefon rehberinizi yedekleyebileceğiniz; internete erişebildiğiniz her yerde telefon, tablet ya da bilgisayardan bu dosyalara ulaşabileceğiniz ve kolayca paylaşım yapabileceğiniz bir servistir.
Uygulamayı indiren ve giriş yapan tüm abonelere 5 GB saklama alanı hediyemizdir.
Saklama alanını büyütmek için paket satın alabilirsiniz. Alınan paketler aylık olarak otomatik yenilenir. -
lifebox'ı kullanmaya nasıl başlarım?
lifebox uygulamasını storelardan indirebilirsiniz. Uygulamayı indirdikten sonra telefon numarası ve E-mail bilgileriniz ile hesap oluşturabilirsiniz. Bir sefer hesap oluşturduktan sonra beni hatırla seçeneği ile aynı cihaz üzerinden tekrar tekrar şifre girmeden giriş yapabilirsiniz. Beni hatırla seçeneği açık olduğunda, WIFI ile bağlansanız da aynı cihaz ile otomatik giriş gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de belirlediğiniz şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. - Eğer Turkcell abonesi değilseniz, e-mail , telefon numarası ve belirlemiş olduğunuz şifre ile hesap oluşturabilirsiniz. Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve kurumsal e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz. Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.
E-mailinizi yazarken yazım hatası yapmamaya özen göstermenizi rica ederiz. Olası yazım hatalarınızı kayıt ol işlemini tamamlıktan sonra size çıkardığımız uyarı ekranında kontrol edip, düzeltebilirsiniz.
-
lifebox'ı kimler kullanabilir?
Turkcell ve diğer operatör aboneleri tarafından kullanılabilir. Android (5.0 ve üzeri) ve iOS (11 ve üzeri) işletim sistemli akıllı telefon ve tablet kullanıcıları, lifebox'a mobil uygulama üzerinden, akıllı cihaz sahibi olmayan kullanıcılar ise https://mylifebox.com// adresinden ulaşabilir.
-
lifebox'a Nereden Ulaşırım?
Google Play ve Appstore uygulama marketlerinden lifebox uygulamasını indirebilirsiniz. Tüm kullanıcılar https://mylifebox.com// web sayfasından uygulamaya erişebilirler.
-
lifebox'a nasıl giriş yaparım?
lifebox uygulamasını açtıktan sonra, Turkcell abonesiyseniz, 3G ya da 4.5G mobil internet üzerinden bağlıysanız otomatik olarak giriş yapabilirsiniz. Wi-Fi ile bağlıyken Turkcell telefon numarası ya da kayıt olurken girdiğiniz e-posta adresini yazıp belirlediğiniz şifreyi yazarak uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de belirlediğiniz şifre ile lifebox'a ulaşabilirsiniz.
Eğer Turkcell abonesi değilseniz kayıt olurken girdiğiniz telefon numaranız ya da e-posta adresiniz ve belirlediğiniz şifrenizi yazarak uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de belirlediğiniz şifre ile lifebox'a ulaşabilirsiniz.Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.
E-mailinizi yazarken yazım hatası yapmamaya özen göstermenizi rica ederiz. Olası yazım hatalarınızı kayıt ol işlemini tamamladıktan sonra size çıkardığımız uyarı ekranında kontrol edip, düzeltebilirsiniz.
-
Hoş geldin Paketi nedir?
Hoş Geldin Paketi (5 GB saklama alanı) ücretsizdir.
LIFEBOX yazıp 2200’a ücretsiz SMS gönderen, uygulamaya veya https://mylifebox.com// adresine giriş yapan abonelere Hoş Geldin Paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır. -
lifebox uygulaması ücretli mi?
lifebox uygulamasını indirmek ücretsizdir. Android cihazlarda App-Market üzerinden indirilirken oluşan data trafiği ücretlendirilmez. Google Play ve Apple Appstore’dan indirme yapılırken oluşan data trafiği mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilir. Saklama alanınızı yükseltmek ya da Premium özelliklerden yararlanmak istiyorsanız uygulama içerisinden ekstra satın alım gerçekleştirebilirsiniz. Turkcell abonesi iseniz ekstra alımlar faturanıza yansır, Turkcell abonesi değilseniz Apple store/Google play'e kayıtlı kredi kartınıza yansır.
-
Mobil internet ücretlendirmesi nasıl yapılır?
Yükleme, sosyal ağlar ve e-posta ile paylaşım, izleme/dinleme ve indirme işlemleri sırasında oluşan trafik, mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifenizden ücretlendirilir. Ayrıca lifebox uygulamasının Ayarlar menüsünden Otomatik Yükleme seçeneğini Wi-Fi/3G-4.5G, Wi-Fi ya da Kapalı olacak şekilde güncelleyebilirsiniz.
Data hatları ile MGB APN üzerinden yapılan kullanımlar mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilir.
Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz. -
Lifebox’ta yedeklediğim kontak bilgileri saklama alanı paketimden harcar mı?
Hayır, lifebox’taki rehberiniz lifebox paketinin saklama alanından harcamaz.
-
Paketimin saklama alanı dolduğunda ne yapmalıyım?
Uygulamayı indiren ve giriş yapan tüm abonelere 5 GB saklama alanı hediyemizdir. Saklama alanını büyütmek için:
Turkcell abonesiyseniz;- 100GB Paket (100 GB saklama alanı) LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
- 250GB Paket (250 GB saklama alanı) LIFEBOX 250GB yazıp 2200’a gönderin.
- 500GB Paket (500 GB saklama alanı) LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
- 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden Paketler menüsünden saklama alanınızı büyütebilirsiniz.
- 100GB Paket (100 GB saklama alanı) LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
-
Ne kadar Öderim?
Ücret detaylarına ücretlendirme sekmesi altından ulaşabilirsiniz.
- *Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayın.
- lifebox'ı kullanarak 3G/4.5G üzerinden yükleme, indirme, paylaşma, senkronizasyon, indirme/izleme yapmanız durumunda mobil internet paketiniz varsa paketinizden, paketiniz yoksa tarifeniz üzerinden ücretlendirilirsiniz. VINN üzerinden kullanım sırasında oluşan trafik mevcut VINN tarifeniz üzerinden ücretlendirilir. Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz.
-
Lifebox rehber yedekleme özelliğini nasıl kullanırım?
Uygulama içinde ana menüden Telefon Rehberi’ni seçerek; lifebox’a güvenle yedeklemek için “lifebox’a yükle”yi, önceden yedeklediğiniz bilgileri telefonunuza aktarmak için “Telefonuma indir”i tıklamanız yeterlidir.
- Rehber yedekleme özelliği en fazla 25000 kontak bilgisine destek vermektedir.
- Eğer bir kontağın isim ve soy ismi yoksa ama sadece e-posta hesabı varsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.
- İsim ve soy ismi alanında 1000 karakter sınırı aşılırsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.
- Numara alanında 255 karakter sınırı aşılırsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.
-
Lifebox rehber yedekleme özelliği nedir?
Lifebox rehber yedekleme özelliği ile rehberinizdeki tüm kontakları güvenle lifebox’ta yedekleyebilir, dilerseniz 'web'de kontaklarınızı görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca telefon ve tabletinize rehberinizi indirebilirsiniz.
-
Telefon rehberim lifebox’ta otomatik yedeklenir mi?
Ayarlar altından otomatik kontak yedekleme'ye tıklanılarak otomatik yedekleme aktifleştirilebilir. Günlük, haftalık ve aylık otomatik yedekleme seçenekleri seçilebilir.
-
Lifebox’ta yedeklediğim kontak bilgilerini nasıl görüntüleyebilirim?
Lifebox web portalden (www.mylifebox.com) giriş yaparak lifebox’a güvenle yedeklediğiniz rehber bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.
-
lifebox Paketimi nasıl değiştiririm?
lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com//'dan ilk kez giriş yaptığınızda Hoş Geldin (5GB saklama alanı) paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır. Saklama alanını doldurdukça aşağıdaki paketlerden kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Bu durumda mevcut paket aboneliğinizin üstüne ek olarak seçtiğiniz paket aboneliğiniz de başlatılır.
Turkcell abonesiyseniz;- 100GB Paket (50 GB saklama alanı) LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
- 250GB Paket (250 GB saklama alanı) LIFEBOX 250GB yazıp 2200’a gönderin.
- 500GB Paket (500 GB saklama alanı) LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
- 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin. Saklama alanı paketlerine ek olarak lifebox Premium Paketine üye olmak için Lifebox Premium yazıp 2200’a gönderin.
Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden saklama alanını ve Ayarlar > lifebox Premium menüsünden Premium paket üyeliğini seçebilirsiniz. https://mylifebox.com// adresi üzerinden, Paketler menüsünden istediğiniz saklama alanını ve Ayarlar menüsünden Premium paketi seçebilirsiniz.
-
Lifebox Paketlerimi nasıl iptal ederim? İptal edince verilerime ne olur?
Paket alımı Turkcell kanaldan yapıldıysa iptal de Turkcell kanalından yapılmalıdır. Uygulama içinden satın alınan paketler (App Store ve Google Play) sadece uygulama içinden iptal edilebilir
Eğer paketinizi Turkcell’den aldıysanız;- 100GB Paket (100 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
- 250GB Paket (250 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 250GB yazıp 2200’a gönderin.
- 500GB Paket (500 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
- 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
- Saklama alanı paketlerine ek olarak lifebox Premium Paketini iptal etmek istiyorsanız Lifebox Premium İptal yazıp 2200'a gönderin.
lifebox Servisi iptal talebiniz alındığında, paketin bitiş tarihine kadar kalan dönem boyunca kullanıma devam edebilirsiniz.
Hesabınızda bulunan içerikler sahip olduğunuz saklama alanından daha az yer kaplıyorsa ve kota aşımı yapmıyorsanız, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.Hesabınızda bulunan içerikler sahip olduğunuz saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Eğer hesabınızda tanımlı herhangi bir ek paket yoksa (tarifenizle hediye veya tekil paket), yeni paket almadığınız veya içeriklerinizi sahip olduğunuz alana sığacak şekilde azaltmadığınız durumda 6 ay sonra tüm içerikleriniz silinecektir.
-
lifebox'ta sakladığım bilgilerim kaybolur mu?
Hayır, lifebox paketinizi iptal etmediğiniz sürece bilgileriniz güvenle lifebox'ta saklanmaya devam eder.
-
lifebox'ta sakladığım bilgilerime üçüncü şahıslar erişebilir mi?
Hayır, lifebox'a sadece kendi belirlediğiniz şifre ile giriş yapabilirsiniz. Üçüncü şahıslar erişemez.
-
lifebox'a yükleme nasıl yapılır?
lifebox uygulamasına kolay ve hızlı yükleme yapılabilir. Fotoğraf, video, müzik ve dosyaları https://mylifebox.com// ana sayfasındaki “Dosya yükle” tıklayarak veya sağ üst alandaki “Yükle” ikonu tıklayarak veya lifebox uygulamasında “+” ikonuna basarak yükleme yapabilirsiniz.
lifebox uygulaması telefona kurulduktan sonra, otomatik yükleme açık konuma getirildiğinde telefonla çekilmiş fotoğraflar; Android ve Iphone cihazlarda otomatik olarak yüklenir. Video, müzik ve dosyalar da lifebox uygulaması veya https://mylifebox.com//'a yükleme yapılarak saklanır. -
lifebox'tan indirme nasıl yapılır?
lifebox uygulaması ve https://mylifebox.com//'da bulunan fotoğraf, video ve dosyalarına Android ya da iPhone/iPad cihazlarına kolayca indirebilirsiniz.
lifebox uygulamasında İndirmek istediğiniz içeriği seçtikten sonra, sağ üst köşede bulunan “…” ikonu tıklanarak açılan menüden “Telefona indir” seçilerek içerik cihaza indirilir.
https://mylifebox.com//‘dan bilgisayara indirme yapılacaksa, ilgili dosyanın önünde bulunan kutu tıklanarak dosya seçilir, seçim sonrasında üst tarafta açılan menüden “İndir” tıklanarak indirme yapılır. -
lifebox'ta dosya boyutu limiti var mı?
Fotoğraf, video, müzik ve dosyaların mobil uygulama ve https://mylifebox.com// üzerinden yüklenirken 4GB tekil dosya boyutu ile sınırlıdır.
-
lifebox'ta senkronizasyon nasıl yapılır?
Otomatik yedekleme hizmeti açık olduğu sürece; lifebox'la akıllı telefon/tablet senkronize etmek için uygulama içerisinden Android cihazlarda ekranı aşağı çekerek veya alt menüde bulunan Yenile butonuna tıklanır, iOS cihazlarda ise ana ekran aşağı çekilir.
-
lifebox'ta paylaşım nasıl yapılır?
Kolay ve hızlı şekilde sevdiklerin ve arkadaşların ile fotoğraf, video ve dosyalarını ister dosyanın orijinal halini kopya olarak sosyal ağlar üzerinden, ister bağlantıyı kopyalayarak link aracılığıyla, istersen de belirlediğin kişilerin E-posta veya GSM numarası aracılığıyla erişim yetkisi vererek paylaşabilirsin.
lifebox uygulaması içinden alt menüde bulunan paylaşım butonunu tıklayarak ya da “https://mylifebox.com/” adresinden paylaşım yapabilirsin.
Kişiyle paylaşım özelliği ile istediğin kişilerin E-posta ya da GSM numaralarına erişim yetkisi vererek ortak paylaşım oluşturabilirsin. -
lifebox üzerinden paylaşım kuralları nelerdir?
Kullanıcının servis üzerinden yaptığı paylaşımlar ile ilgili Turkcell sorumluluk kabul etmez. Müzik paylaşımı, telif hakları nedeniyle lifebox üzerinden yapılmamaktadır.
E-Posta, Facebook, Twitter, Instagram üzerinden yapılan paylaşımlar sırasında oluşan data trafiği, mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifenizden ücretlendirilir. -
lifebox'ta müzik ve videoları indirmeden dinleyebilir/izleyebilir miyim?
Evet, telefonunuza yüklü lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com// ’dan, desteklenen formatlardaki müzik ve videolarını indirmeden dinleyebilir/izleyebilirsiniz.
-
lifebox'ı yurt dışında kullanabilir miyim?
Evet, kullanabilirsiniz. Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz. Otomatik yükleme açık konumdayken lifebox servisi otomatik olarak yükleme yaptığınız için yurt dışına çıkarken yükleme seçeneklerinden sadece wifi seçimini yapmanızı öneririz.
Ayrıca 18 Ocak’ta yapılan güncelleme ile birlikte lifebox yurtdışında bütün ülkelerde ve aşağıdaki 10 dilde kullanılabilir; Türkçe, Almanca, Arapça, Arnavutça, Fransızca, Gürcüce, Romence, Rusça, Ukraynaca, İngilizce, İspanyolca.
-
Numara değişikliği ve hat ödeme tipi değişikliği yapıldığında lifebox aboneliği devam eder mi?
Evet, lifebox aboneliğiniz devam eder ancak hesabınıza ulaşmak için kişisel e-mail adresinizin kayıtlı olması gerekmektedir. Numara değişikliği olduğunda güvenliğiniz için numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır. E-posta ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
Eğer lifebox'a kayıt olduğunuz numara Turkcell'den farklı bir operatör ise numara değişikliğiniz üyeliğinizi etkilemeyecektir. Kayıtlı e-posta adresiniz / kayıt olduğunuz telefon numaranız ve şifreniz ile lifebox'a ulaşabilirsiniz. Hesabınızın güvenliği için hesabınıza girdikten sonra profilinizin altındaki telefon numarası alanından eski numaranızı, yeni numaranız ile değiştirmeniz gerekmektedir.
-
Hattımı başka bir operatöre taşımam durumunda lifebox'ta yedeklediğim içeriklere ne olur?
Numaranı Turkcell'den başka bir operatöre taşıdığın durumda, e-posta ya da cep numaran ile giriş yapmaya devam edebilirsin. Ücreti telefon faturana yansıtılan paketler var ise bunlar iptal olacaktır. Dolayısı ile hesabında bulunan içerikler saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni saklama alanı paketi almadığın durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksin. Sadece mevcut içeriklerini görüntüleyebilir veya cihazına indirebilirsin. Saklama alanını artırmadığın durumda bu içeriklerin ise 180 gün sonra silinecektir. Bu süre içerisinde dilersen yeni paket satınalabilirsin.
Ücreti telefon faturana yansıtılmayan(kredi kartı, store hesabı vs. ile satınalınmış) paketlerin var ise bunlar aktif kalmaya devam edecektir. -
Hattımı başkasına devretmem/iptal etmem durumunda lifebox'taki bilgilerime ne olur?
Hattını başkasına devretmen ya da iptal etmen durumunda numaranla hesabın arasındaki bağ koparılır. lifebox'ta kayıtlı e-postan olması durumunda, devir/iptal ettikten sonra ilk girişinde e-posta adresin ve belirlediğin şifre ile uygulamaya giriş yapmalısın. Giriş yaptıktan sonra yeni numara eklemen için otomatik olarak yönlendirileceksin. Sonrasında tüm arşivine ulaşabilirsin. -
Hattımın abonelik tipini (bireyselden kurumsala, ya da kurumsaldan bireysele) değiştirmem durumunda lifebox'taki bilgilerime ne olur?
lifebox aboneliğin devam eder. Bu gibi durumlarda hesabını kurumsal e-posta ve telefon numarasına bağlamamanı tavsiye ederiz. Olası hat değişikliklerde güvenliğin için numaranla hesabın arasındaki bağ koparılır. Bu gibi durumda hesabına ulaşabilmek için kayıtlı e-posta ile giriş yapman gerekmektedir. e-posta adresin ile lifebox'a ilk girişinde, yeni bir numara ekleyebilir, hesabına güvenle ulaşmaya devam edebilirsin.
-
Hattımı iptal etmem durumunda lifebox'taki bilgilerime ne olur?
Turkcell'deki hattınızı iptal etmeniz durumda, numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paket varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dahilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
Hesabınızda bulunan dosyalar sahip olduğunuz saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Eğer hesabınızda tanımlı herhangi bir ek paket yoksa (tarifenizle hediye veya tekil paket), yeni paket almadığınız veya içeriklerinizi sahip olduğunuz alana sığacak şekilde azaltmadığınız durumda 6 ay sonra tüm içerikleriniz silinecektir.Turkcell'den farklı bir operatör ise numara değişikliğiniz ya da numaranızın iptali üyeliğinizi etkilemeyecektir. Kayıtlı e-posta adresiniz ve şifreniz ile lifebox'a ulaşabilirsiniz. Hesabınızın güvenliği için hesabınıza girdikten sonra profilinizin altındaki telefon numarası alanından eski numaranızı, yeni numaranız ile değiştirmeniz gerekmektedir.
-
lifebox paketimi daha küçük saklama alanlı pakete nasıl geçirebilirim?
Üye olduğunuz paketin saklama alanından daha küçük bir pakete geçmek için lifebox uygulaması üzerinden veya https://mylifebox.com// Paketler menüsünden değişikliği yapabilirsiniz. Değişikliği yaptığınız ay iki paket ücreti faturanıza yansıyacaktır.
-
Paketler arası (2.5TB saklama alanından 100GB saklama alanına) geçiş yapılabilir mi? Geçiş yapıldığında veriler silinir mi?
Geciş yapabilir, uygulama üzerinden istenilen paketi seçebilirsiniz. Fakat tarifenizle birlikte verilen paketler ücretsizdir ve iptal edilemez. Dilerseniz uygulama içinden ek başka bir paket daha alabilirsiniz.
Hesabınızda bulunan içerikler geçiş yaptığınız paketten daha az alan kaplıyorsa ve kotanızı aşmıyorsanız, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
Hesabınızda bulunan içerikler geçiş yaptığınız paketten daha fazla bir alan kaplıyorsa ve kotanızı aşıyorsanız; hesabınıza yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Yeni içerikler yüklemek için ek paket alabilir veya mecvcut içeriklerinizi silebilirsiniz. -
Borç kapama (tüm kapama durumları), Abone isteği kapama gibi hat kapama durumlarında servis ne olur?
Turkcell'deki hattınızı iptal ettiniz durumda, numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paketi varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dahilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
Hesabınızda bulunan dosyalar ücretsiz verilen saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni paket almadığınız durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. -
lifebox'a belli bir süre giriş yapmadığım taktirde verilerime ne olur?
Ücretsiz bir hesaba sahip ve lifebox’a 9 (dokuz) ay boyunca login olmayan kullanıcılar, 3 ay boyunca bilgilendirilir. 12 ay sonunda hala giriş yapmazsa login olmadığı tarihten itibaren 12 ay sonra tüm içerikleri silinir. Fakat aynı login bilgileriyle hesabını kullanmaya devam edebilir.
-
lifebox premium özellikleri nelerdir?
Premium Paket üyeliğine sahip kullanıcılar, fotoğraflarını hiçbir kalite kaybı yaşamadan orjinal kalitede saklar.
Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini sınırsızca kullanabilir. Kullanıcının bu özelliği aktiflerse tüm albümü yüz/nesne/mekanına göre akıllı albümler içerisinde gruplandırılır.
Rehber yedekleme işleminde kontaklarını güvenle saklamanın yanı sıra, telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir. Diğer özellikler (akıllı-güvenli giriş, otomatik hikayeler, kolay sosyal medya paylaşımları, fotoğraf düzenleme vb.) paket farkı gözetmeksizin tüm kullanıcılarımızın hizmetine sunulmuştur. -
lifebox premium paketinden standart pakete geçersem fotoğrafların/videoların kalitesi değişir mi?
Premium paketten standart pakete geçilmesi durumunda yüklenen içerikler sıkıştırılarak yüksek kalitede saklanacaktır.
-
lifebox premium paketimi iptal edersem yüz, nesne ve lokasyon tanıma özelliğini kullanabilir miyim?
Premium paketin iptal edilmesi durumunda kullanıcılar yüz/nesne tanıma özelliğini kullanmaya devam edemeyecektir.
-
Premium paket üyeliğini iptal edince paketi ne kadar süre kullanabilirim?
Premium üyeliğinizi iptal ettiğinizde bir sonraki fatura kesimine kadar premium özellikleri kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Nasıl Premium pakete üye olabilirim?
Premium üye olmak için:
Turkcell abonesiyseniz;
Lifebox Premium yazıp 2200’a gönderin.
Ayrıca lifebox uygulaması içinden Ayarlar > lifebox Premium menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden ayarlar menüsünden Premium üye olabilirsiniz.
Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > lifebox Premium menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden ayarlar menüsünden Premium üye olabilirsiniz. -
lifebox Standart+ özellikleri nelerdir?
Standart+ Paket üyeliğine sahip kullanıcılar, fotoğraflarını sıkıştırılmış olarak yüksek kalitede saklar.
Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini sınırsızca kullanabilir. Kullanıcının bu özelliği aktiflerse tüm albümü yüz/nesne/mekanına göre akıllı albümler içerisinde gruplandırılır.
Rehber yedekleme işleminde kontaklarını güvenle saklamanın yanı sıra, telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir. PhotoPick özelliği için ek olarak +10 analiz hakkı mevcuttur.Diğer özellikler (akıllı-güvenli giriş, otomatik hikayeler, kolay sosyal medya paylaşımları, fotoğraf düzenleme vb.) paket farkı gözetmeksizin tüm kullanıcılarımızın hizmetine sunulmuştur.
-
lifebox Standart/Standart+ Pakete sahipsem içeriklerim hangi kalitede saklanacak?
18 Ocak 2019 tarihinde yapılan değişiklikle, içeriklerin saklanma kalitesi standart/standart+ paket için Yüksek Kalite; Premium paket için Orijinal Kalitedir. 18 Ocak 2019 tarihinden önce oluşturulmuş hesaplarının 18 Nisan’a kadar yükledikleri içerikler orijinal kalitede saklanmaya devam edecek, bu tarihe kadar Premium olmayanların mevcut ve yeni yükleyeceği içerikler sıkıştırılarak yüksek kalitede saklanacaktır.
18 Ocak 2019 tarihinden sonra oluşturulmuş lifebox standart/standart+ hesapların içerikleri ise Yüksek Kalite’de sıkıştırılarak saklanmaktadır. Standart/standart+ paket kullanıcılarının içeriklerinde, çözünürlük kaybı olabilir. İçeriklerinin Orijinal Kalite’de (yüklediği dosyayla aynı kalitede) saklanmasını isteyen lifebox standart/standart+ pakete sahip kullanıcılar, Premium paketlere geçebilir.Eğer 18 Ocak 2019’dan sonra Premium paketten, standart pakete geçerseniz, yeni yükleyeceğiniz içerikler ve Premium paket özelliği olarak Lifebox hesabınızda Orijinal Kalite’de saklanmakta olan mevcut içerikler, Yüksek Kalite’de sıkıştırılacaktır. Bu nedenle içeriklerinizde çözünürlük kaybı olabilir.
-
İçeriklerim sıkıştırıldığında hangi boyutta saklanacak?
Eğer lifebox'ınıza yüklediğiniz fotoğraflar 16 MP’den büyükse içerikleriniz 16MP olacak şekilde sıkıştırılır. Eğer 16MP'den küçük içerikler yüklüyorsanız, bunlar mevcut kalitesiyle saklanmaya devam eder.
Bu boyuttaki fotoğraflarınızı rahatlıkla çıktı alıp kalitesinden ödün vermeden kullanabilirsiniz.
-
lifebox'a Turkcell numarası ile kaydoldum, numaramı uygulama içerisinden değiştirebilir miyim?
Hayır, Turkcell numarası ile açılan lifebox hesaplarında numara değişimi olmamaktadır.