Kalite Politikası
Turkcell Satış ve Dijital İş Servisleri A.Ş. ve Turkcell Dijital İş Servisleri A.Ş. olarak;
- Yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi müşteri deneyimini yaşatmayı,
- Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak iyileştirmeyi,
- Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılamayı,
- Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlamayı,
- Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına uygun olarak belirlemeyi, duyurmayı ve gelişime açık alanlarını tespit etmeyi, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirmeyi, raporlamayı ve sürekli iyileştirmeyi,
- Yasalarda belirtilen şartlara uymayı, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutmayı,
Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmeyi taahhüt ediyoruz.