Kampanya Taahhütnamesi
- Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
- Kampanya Taahhütnamesi Yenileme Talebi Ek Taahhütnamesi için tıklayınız.
- Kampanya ek taahhütnamesi için tıklayınız.
Daha Fazla Bilgi
- Bu kampanya ile her ay ödediğiniz toplam şirket fatura tutarınızı 12 ya da 24 ay boyunca ödemeye devam etmeyi taahhüt ederseniz, hediye cep telefonları, notebook’lar, netbook’lar arasından dilediğinizi seçebilir ve faturanıza indirim alabilirsiniz!
- TeknoÇek'inizdeki TeknoPuanları taahhüt sürenizin sonuna kadar kullanabilir, teknoloji bütçenizle akıllı cihazlar alabilirsiniz. Turkcell'in kurumsal müşterilerine sunduğu bu fırsatlardan siz de yararlanabilirsiniz.
- TeknoPuanlarınızla alacağınız cihazlar yetkili ithalatçı firmanın garantisi altındandır. Telefonunuzla ilgili teknik sorunlarda telefonunuzun garantisinde belirtilen yetkili servise başvurabilirsiniz ya da 532'yi arayabilrisiniz!.
TeknoÇek Tanıtım Video'su için tıklayın.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kimler yararlanabilir?
- Firmanızın faturalı hatlarının; ödeme davranışı, abonelik yaşı, kullanım alışkanlıkları, hat sayısı ve fatura tutarları üzerinden bir risk değerlendirmesi yapılır.
- Şirketinizin son 6 aylık Mobil İletişim Hizmet fatura tutarı ortalaması hesaplanır (henüz 6 fatura çıkmamışsa çıkan faturaların ortalaması alınır). Fatura ortalamasının 100 TL üzerinde olması ve risk değerlendirmesinin olumlu sonuçlanması durumunda; fatura otalamanızın 4 altına* ve 2 üstüne* kadar olan fatura taahhüt baremleri Turkcell tarafından belirlenerek size önerilir.
- Sunulan fatura taahhüdü baremi üzerinden, fatura ödeme sözü vermeniz durumunda; yapılan risk değerlendirmesine göre TeknoÇek ve/veya indirim seçeneğinden faydalanabilirsiniz.
* Taahhüt baremleri Yeni İŞTECEP sözleşmesinde bulunmaktadır.
- Firmanızın faturalı hatlarının; ödeme davranışı, abonelik yaşı, kullanım alışkanlıkları, hat sayısı ve fatura tutarları üzerinden bir risk değerlendirmesi yapılır.
-
Kampanyaya nasıl katılabiliriz?
Kampanyaya katılmak için Turkcell Müşteri Yöneticinizle iletişime geçebilir. Turkcell Müşteri Yöneticinizin kim olduğunu öğrenmek için 'yi arayabilirsiniz. Kampanya Taahhütnamesini imzalamanız yeterli olacaktır. Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar:
Kampanya Taahhütnamesi (Taahhütnamelerin her sayfasına şirket yetkili/yetkilierinin imzalarının ve şirket kaşelerinin alınması gerekmektedir.) ,Şirket imza sirküleri ,Yetkili kişinin kimliği , Meslek Kulübü & Şahıs Şirketleri için imza beyannamesi zorunlu değildir. -
Teknoçek Nedir?
Her ay ödediğiniz toplam şirket faturanızı 12 ya da 24 ay boyunca ödemeyi taahhüt etmeniz durumunda, taahhüt karşılığı gelen İştecep puanlarınızla Teknopuandan oluşan Teknoçek alabilirsiniz. Şirket özel şifre yetkilisi olarak Turkcell kurumsal online işlem merkezi üzerinden sözleşme sonuna kadar Teknopuanınıza karşılık gelen cihazları alabilirsiniz
-
Bu kampanya kapsamında cihaz seçeneklerim nelerdir?
İŞTECEP Kampanyası'na katılarak TeknoÇek seçimi ve/veya indirim seçimi yapabilirsiniz. TeknoÇek seçimi yapmanız durumunda, TeknoPuanlarınız taahhütnamede belirlenen özel şifre yetkilisine atanacaktır.TeknoPuan atanmış Özel Şifre Yetkilisi , Turkcell kurumsal online işlemlere girerek, iştecep kampanyası - sipariş vermek istiyorum menüsünden, TeknoÇek'le alınabilecek akıllı cihazları görebilir. -
Yenileme Süreci
- İŞTECEP sözleşmeleri bitiş tarihinden önce yenilenmek istenirse, ne zaman yenilenebilir?
24 aylık kurguda 6 ay kaladan itibaren, 12 aylık sözleşmede 3 ay kaladan itibaren yeni sözleşme yapılır. - Yenilemeler 12 aylık ve 24 aylık sözleşmeler arasında olabilir?
Evet, 24 aylık bir sözleşme 12 aylıkla yenilenebilir. 12 aylık bir sözleşme 24 aylık ile yenilenebiir. - Yenileme yapmanın kuralları nelerdir?
Yenileme sözleşmesi yapılırken sıfırdan sözleşme yapılırken geçerli olan aynı kurallar geçerlidir. - Yenileme sözleşmesinin hediyesi ne zaman verilir?
Yeni sözleşmenin hediyesi hemen verilir ve temlikleri anında yansımaya başlar. - Yeni sözleşmenin süresi ne olur?
Yeni sözleşmenin süresi, mevcut sözleşme bittiğinde başlar. Yani yeni sözleşmenin süresi, kalan sözleşme süresine eklenir. - Yenileme adedinde sınır var mıdır? Kaç kere yenileme yapılabilir?
Sınır yoktur. Yenilenen sözleşme bitmeden aynı kurallarla tekrar yenilenebilir. - Yenileme sözleşmesinin cayma bedeli nedir?
İki sözleşmenin süresinin çakıştığı dönemde cayılması durumunda, iki sözleşmenin cayma bedellerinin toplamı müşterimize yansıtılacaktır. Diğer dönemlerde, hangi sözleşme süresinin içerisinde bulunuluyorsa o sözleşmenin cayma bedeli geçerlidir. - Yenileme sırasında hak edilecek puanlar standart puanlarla aynı mıdır?
24 aylık sözleşmeler yine 24 aylık sözleşmelerle yenilendiğinde müşterilerimiz daha yüksek PUAN kazanacaklardır. - 24 aylık bir sözleşme bittikten sonra tekrar 24 aylık bir sözleşme yapılması durumunda daha fazla puana hak kazanılır mı?
Evet, 24 aylık bir sözleşme bittikten sonra 30 gün içinde 24 aylık yeni bir sözleşme yapılırsa daha fazla puana hak kazanılır. - Yenileme durumunda, fatura taahhüt kontrolü hangi tutar üzerinden yapılır?
- Yenileme durumunda , fatura taahhüt kontrolü , imzalanan yenisözleşmenin güncel fatura taahhüt tutarı üzerinden yapılır.
- Yenileme sırasında halihazırda üzerinde mevcut sözleşmesinden kaynaklanan faydası olan bir hat yeni fayda alabilir mi?
Alabilir. Yeni fayda, eski faydanın üzerine eklenir.
- İŞTECEP sözleşmeleri bitiş tarihinden önce yenilenmek istenirse, ne zaman yenilenebilir?
-
İŞTECEP'te sezonsal taahhüt kontrolü seçilebilir mi?
Belirli il ve ilçelerde fatura adresi bulunan firmalar, Nisan-Eylül ve Ekim-Mart dönemleri arasında yüksek sezon ve düşük sezon seçimi yapabilir. Ayrıca farklı miktarda taahhüt vermeyi seçebilir. Sezonsal taahhüt kontrolünün seçilmesi durumunda, seçilen taahhüt süresine göre 12 ya da 24 aylık toplam fatura taahhüt tutarına uygun bareme denk gelen puan fayda olarak yansıtılır. Yenileme durumuna göre uygun puan verilir (Standart, 1. Yenileme, 2. Yenileme gibi).
-
Birden fazla taahhüt verebilir miyiz?
Yeni İŞTECEP kapsamında sadece bir taahhüt süresi ve miktarı seçebilirsiniz.
-
Toplam şirket faturamız taahhüt ettiğimiz tutarın altında kalırsa ne olur?
Taahhüt tutarınızı her ay yakalamak zorunda değilsiniz. Her üç ayda bir yapılacak değerlendirme sonucunda, adınıza kayıtlı hatlara ait 3(üç) aylık fatura tutarı toplamının, seçilen aylık fatura taahhüdünün üç aylık toplam tutarından düşük olması durumunda aradaki fark firmanızın bir sonraki faturasına yansıtılacaktır.
-
İstediğimiz taahhüt tutarını seçebilir miyiz?
Firmanızın en eski kurumsal faturalı hattı 6 ay ve daha uzun süredir Turkcell'deyse:
Firmanızın son 6 aylık fatura ortalaması (sözleşmede belirtilen kampanya kapsamına alınmayan bedeller hariç tutularak) hesaplanır. Hesaplanan fatura ortalamanızın; 4 alt 2 üst taahhüt taahhüt baremi (İŞTECEP taahhüt seçenekleri içindeki) arasında kalanlardan baremlerden , size uygun olanı seçebilirsiniz. Örneğin fatura ortalaması 3200 TL olan bir firma 2000, 3000, 4000, 5000 TL'lik taahhütlerden birini seçebilecektir.
Firmanızın en eski kurumsal faturalı hattı 6 aydan daha kısa süredir Turkcell'deyse:
Firmanızın fatura ortalaması (en eski faturalı kurumsal hattının Turkcell'de kaldığı ayların ortalaması , sözleşmede belirtilen kampanya kapsamına alınmayan bedeller hariç tutularak hesaplanır). Ödeme davranışları, abonelik yaş(lar)ı, kullanım alışkanlıkları, hat sayısı kriterleri üzerinden, firmanızın risk değerlendirmesi yapılır.Yapılacak risk değerlendirmesine göre; fatura ortalamanızın 4 alt 2 üst bareme kadar olan fatura taahhüdü baremleri arasından uygun olanlar Turkcell tarafından önerilir. Önerilenler arasından birini seçerek, İŞTECEP Kampanyasına katılabilirsiniz.
-
Kampanyamızı iptal etmek istediğimizde ne yapmamız gerekecek?
Turkcell Müşteri Yöneticinizle iletişme geçebilir ya da 'yi arayabilirsiniz. Kampanyanızı iptal etmeniz durumunda, kampanyadan ayrılma tarihine kadar verilen faydanın tümü ile ödenecek cihaz taksitlerinin/Temlik Edilen TeknoÇek taksitlerinin toplamıyla oluşan tutarın; kalan taahhüt tutarının kıyaslanması sonrasında, iptal ücreti olarak müşteri lehine olacak şekilde düşük olan tutar yansıtılır.
-
Kampanyamız ne zaman başlamış sayılır?
İmzalı sözleşmelerinizin Turkcell sistemlerine girişi ile kampanyanız başlamış olur.
-
Kampanya süresince taahhüdünü değiştirebilir miyim?
Kampanyaya katılma tarihinizin üzerinden 1 ay geçtikten sonra Vermiş olduğunuz taahhüdün 4 üst ve 4 alt baremine kadar değişiklik talep edebilirsiniz. 12 aylık sözleşmelerde 1 kez, 24 aylık sözleşmelerde 2 kez taahhüt yükseltme/düşürme yapılabilir.
Taahhüt değişikliği durumunda, sözleşme süresi değişmez.
-
Yeni İŞTECEP Kampanyamızı başka bir şirkete devredebilir miyiz?
Kampanyanız devredilemez.
-
Kampanya süresince taahhüt tutarımı kaç kere değiştirebilirim?
Taleplerinizin arasında en az 1 ay süre olması koşuluyla 24 aylık sözleşmelerde 2 kere, 12 aylık sözleşmelerde 1 kere değişiklik talep edebilirsiniz.
-
Yeni İŞTECEP Kampanyamız dondurulabilir mi?
Kampanyanız dondurulamaz.
-
Kampanya kapsamındaki hatlarımızı iptal edersek ne olur? Erken iptal ücreti konusunda bilgi verebilir misiniz?
15 Haziran 2014 öncesinde sözleşmesi olanlar için geçerli:Taahhüt süresince taahhütname imza tarihinde firmanızın adına kayıtlı olan faturalı Turkcell hatlarızın %10’unu veya fazlasının farklı operatöre taşınması durumunda kampanyanız iptal edilmiş sayılır ve bir sonraki faturanıza erken iptal ücreti yansır. Sözleşme sonrasında açılan hatlar da farklı operatöre taşındığında, bağlayıcılık kontrolüne dahil edilir. Örneğin, 10 hatlı bir firmanın, sonradan açılan 1 hattı farklı operatöre taşındığında , erken iptal ücreti (cayma bedeli) yansır. Ayrıca ana hat; devredilirse, faturasıza geçerse, iptal ya da port out ederse erken iptal ücreti yansır.Bu ücret; kampanyadan ayrılma tarihine kadar verilen faydanın tümü ile ödenecek cihaz taksitlerinin toplamıyla oluşan tutarın; kalan taahhüt tutarının kıyaslanması sonrasında, iptal ücreti olarak müşteri lehine olacak şekilde düşük olan tutar yansıtılır.15 Haziran 2014 sonrasında sözleşmesi olanlar için geçerli:Taahhüt süresince taahhütname imza tarihinde firmanızın adına kayıtlı olan faturalı Turkcell hat adedimizin %10’unu veya fazlasının farklı operatöre taşınması durumunda kampanyanız iptal edilmiş sayılır ve bir sonraki faturanıza erken iptal ücreti yansır.
Sözleşme sonrasında açılan hatlar da farklı operatöre taşındığında, bağlayıcılık kontrolüne dahil edilir. Örneğin, 10 hatlı bir firmanın,sonradan açılan 1 hattı farklı operatöre taşındığında , erken iptal ücreti (cayma bedeli) yansır.
Ayrıca ana hat; devredilirse, faturasıza geçerse, iptal edilirse ya da farklı operatöre taşınırsa erken iptal ücreti yansır.Bu ücret; kampanyadan ayrılma tarihine kadar verilen faydanın tümü ile ödenecek cihaz/temlik edilen çek taksitlerinin toplamıyla oluşan tutarın; kalan taahhüt tutarının kıyaslanması sonrasında, iptal ücreti olarak müşteri lehine olacak şekilde düşük olan tutar yansıtılır. -
Kampanya süresince taahhüdümü yükseltirsem ne kadar ek fayda alabilirim? Taahhüdümü artırırsam TeknoÇek seçebilir miyim?
Mevcut taahüdünüzle geçmek istediğiniz taahhüt arasındaki fark PUAN'ının kalan aya denk gelen bölümünü hediye olarak alabilirsiniz.
Örneğin; 24 aylık sözleşmenizin 15.ayında 500 TL'lik taahhüdünüzü 1200 TL'ye yükseltmek isterseniz alacağınız ek hediye PUAN şu şekilde hesaplanacaktır;
(2300 – 720) x (24-15)/24 = 592,5
Taahhüt tutarınızı artırmak istemeniz durumunda yeniden TeknoÇek seçebilirsiniz.
-
Kampanya kapsamındaki hatlarımızı devredebilir miyiz?
Hatlarınızdan ana hat olmamak koşuluyla , dilediğiniz kadarını devredebilirsiniz. Kampanya iptal olmaz.Ana hattın devri /iptali/ farklı operatöre taşınması durumunda kampanya iptal olur ve erken iptal bedeli yansır. -
Kampanya süresince taahhüdümü düşürürsem ne olur?
Mevcut taahhüdünüze ait PUAN ile geçmek istediğiniz daha düşük taahhüde ait PUAN arasındaki fark, kalan taahhüt süresinin toplam taahhü süresine oranında, ana hattınızın bir sonraki faturasına taahhüt düşürme bedeli olarak yansıtılacaktır.
Taahhüt tutarınızını düşürmeniz halinde, fatura taahhüt düşürme bedeli tahsil edildiği için; ilk sözleşmede almaya hak kazandığınız faydayı almaya (almanız gereken toplam fayda tamamlanana kadar) devam edersiniz.
-
Kampanya kapsamındaki hatlarımızın fatura dönemini değiştirebilir miyiz?
Fatura dönemi değişikliği taahhüt süresince gerçekleştirilemez.
-
Kampanyadan hediye aldığımız cihaz arızanlandı, ne yapmalıyız?
TeknoÇek Seçimi Yaparak Aldığınız cihazlar için:
532'yi arayarak teknik arızaya ilişkin şikayetinizi bildirmelisiniz. Mesafeli satış sözleşmesinde belirtilen koşullara göre 14 gün içinde cihazları iade/değişim hakkınız saklı tutulur. Alışveriş üzerinden 14 günden daha fazla süre geçtiyse, cihazınız incelemeye alınır , garanti kapsamında cihazınız ücretsiz tamir edilir. Garanti süresinin aşılmış olması durumunda , ayıplı mal tespitinde bulunulur. Mal ayıplı ise , tamir/iade/değişim kararı size bildirilir.
TeknoÇek Seçimi Yapılmadan Alınan cihazlar için:
En yakın ilgili teknik servise başvurmalısınız. Cihazınız, garanti belgesinde belirtilen garanti süresi dahilinde ücretsiz tamir edilecektir. Garanti süresi ya da kapsamı dışında ücret ödemeniz gerekecektir.
-
Sadece 1 hatla kampanyaya katılabilir miyim?
Evet
-
Aynı anda hem indirim hem de TeknoÇek seçimi yapabilir miyim?
Evet yapabilirsiniz. İŞTECEP Kampanyası'ndan kazandığınız İştecep puanlarınızla, yalnızca indirim seçimi de yapabilirsiniz.
TeknoÇek dışında cihaz seçimi seçeneği, 1 Nisan 2015 itibarıyla kapatılmıştır.
-
Sözleşme ne zaman bitmiş sayılacak?
Takvim ayı esas alınarak sözleşme başlangıç tarihinden 12/24 ay sonra (taahüht seçiminize göre) bitmiş sayılacak.
-
Kampanyadan en fazla kaç kez faydalanabilirim?
Kampanyaya katılım sınırı yoktur. Ancak en fazla 2 kez erken iptal için bedelsiz işlem yapılabilir. 2 Kez erken iptal bedelsiz iptal edilirse kampanya 3. Kez tanımlanamayacaktır. Bunun yanında cayma bedeli ödenerek yapılacak iptallerde ise 3 kez işlem yapılabilir. 3 Kez caymalı iptal edilirse kampanya 4. Kez tanımlanamayacaktır.
-
TeknoÇek yerine, cihaz seçimi yapılabilir mi?
Hayır, yalnızca TeknoÇek seçimi yapılabilir.
-
Kampanya firmanın farklı bir hattına devredilebilir mi?
Kampanyaya kayıt için bir ana hat numarası belirlemeniz gerekir. Ana hat numarası değişikliği yapılabilir. Ancak kampanya farklı bir firmaya devredilemez.
-
Kampanya süresince fatura dönemi değişikliği yapabilir miyiz?
Kampanya süresinin bitimine kadar fatura dönem değişikliği yapılamaz.
-
TeknoÇekle nasıl alışveriş yapabilirim ?
Nasıl Alışveriş Yapabilirim?
Kurumsal online işlemlere ÖŞY olarak (özel şifre yetkilisi ) olarak giriş yapmanız gerekiyor.
İŞTECEP taahhütnamesinde belirtilen özel şifre yetkilisine , TeknoPuan tutarının tümü atanacaktır. Ancak taahhütnamede belirtilen ÖŞY kurumsal online işlemlere giriş yaptığında , alışveriş yapabilecektir.
Kurumsal Online İşlemlerde nasıl alışveriş yapabilirim?
Alışveriş yapabilmeniz için öncelikle kurumsal online işlemlere , özel şifre yetkilisi olarak giriş yapmanız gerekmektedir. Ardından İŞTECEP kampanyası bölümüne tıklayın. Sipariş vermek istiyorum menüsü üzerinde aAçılan sayfada Akıllı Telefonlar, Tabletler, VINN Ailesi ve Aksesuar kategorilerini görebilirsiniz.
Cihazları dilediğiniz özelliklere göre filtreleyebilirsiniz. Arama kutucuğuna doğrudan marka ve model ismi yazarak istediğiniz cihaza ulaşabilirsiniz. Cihazları kendi içlerinde popülerlik, fiyat ve puanlarına göre sıralatabilirsiniz. "Filtrele" ekranı ile marka, özellikler, TeknoPuan aralıklarını seçerek sadece belirli özellik ve orana sahip cihazların listelenmesini sağlayabilirsiniz. Cihaz detay sayfası içine girerek cihaz özelliklerini görebilirsiniz.
Yine cihaz detay sayfasında , cihaz renklerine göre anlık stok miktarlarına göre seçeceğiniz cihazları sepetinize ekleyebilirsiniz.
Firmanızın İŞTECEP sözleşmesi ile seçtiği TeknoÇeke denk gelen TeknoPuan , taahhütnamede belirttiğiniz özel şifre yetkilisine atanacak ve ancak onun tarafından kullanılabilecektir. Yalnızca TeknoPuanla alışveriş yapılabilecektir.
Alışveriş Sepetimdeki ürünleri nasıl görüntüleyebilirim?
Kurumsal online işlemlere , İŞTECEP kampanyasında belirlenen özel şifre yetkilisi olarak giriş yapın. Ana menünün yer aldığı bandın sağ tarafında bulunan alışveriş sepeti ikonuna tıklayın.
Sağ tarafta yer alan koyu renkli "Sepetim" butonuna tıkladığınızda "Sepetim" ekranı açılır. Burada sepetinize önceden eklediğiniz ürünleri görebilirsiniz. Sepetinizden çıkarmak istediğiniz bir ürün varsa, o ürünün karşısında bulunan "SİL" logosuna tıklayabilirsiniz. Ayrıca ürün isimlerinin altında yer alan sayı seçenekleriyle sepetinizdeki ürün adedini artırabilirsiniz.
Sepet sayfanızın sonunda yer alan "Satın Al" butonuyla doğrudan ödeme sayfasına yönelebilir, butonun hemen altında bulunan "Alışverişe Devam Edin" linkiyle cihaz ve aksesuarlar anasayfasına gidebilirsiniz.
Ürünün stokta olup olmadığından nasıl emin olabilirim?
Kurumsal online işlemler , iştecep kampanyası- sipariş vermek istiyorum menüsü altında; akıllı Telefonlar, Vınn Ailesi, Tabletler ve Aksesuarların detay sayfalarında, stokta olmayan ürünler için bilgilendirme yapılmaktadır. Dilediğiniz ürünün detay sayfasına "İncele" butonuna tıklayarak ulaşabilir, buradan stokta olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Cihaz rengine tıkladığınızda, ilgili renkteki anlık stok adedini görüntüleyebilirsiniz.
Stokta bulunmayan ürünler yeniden stoğa girer mi?
Satılan Akıllı Telefonlar, VINN Ailesi, Tablet ve Aksesuarların tedarik süreci, üretici ve distribütörler aracılığı ile gerçekleşir. Kurumsal online işlemlerde, ürünlerin detay sayfalarını kontrol ederek, ürünlerin stoğa girip girmediğini öğrenebilirsiniz. Temin edilemeyen ürünler, "Tükendi" uyarısıyla belirtilir. Bir ürünün ne zaman stoğa gireceğini merak ediyorsanız, 532 üzerinden bilgi alabilirsiniz.
Siparişim neden onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Bu durumda 532’yi arayabilirsiniz. İnceleme akışınız oluşturulacak ve size bilgi verilecektir.
Siparişimin içeriğinde değişiklik yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?
Siparişiniz onayladıktan sonra sipariş içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Sipariş iptali ve yeni sipariş oluşturulması için 532’yi arayınız.
Telefonum ( mobil ) üzerinden kurumsal online işlemlere giriş yapıp alşveriş yapabilir miyim?
Mobil sipariş verilememektedir. -
TeknoÇek'te alınan cihazlarla ilgili bilgi verebilir misiniz?
Cihazlara nereden ulaşabilirim?
Kurumsal online işlemlere giriş yaptıktan sonra, iştecep menüsü altından sipariş vermek istiyorum seçeneğini seçin. Her cihazın kendi alanında bulunan "İncele" butonuna tıkladığınızda detay sayfalarına ulaşabilir, dilediğinizde satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Cihaz Kategorileri nedir?
Akıllı telefon, tablet, notebook, ofis cihazı, aksesuar sunulmaktadır.
Seçtiğim bir cihazla ilgili tüm detaylara nasıl ulaşabilirim?
Kurumsal online işlemler altında iştecep menüsü üzerinde , sipariş vermek istiyorum seçeneğini tıkladığınızda cihaz detay sayfalarına girebilirsiniz. Bu sayfalarda cihaz fotoğraf ve teknik özelliklerini görüntüleyebilirsiniz. -
TeknoÇek'le yapılan alışverişin Teslimat Süreci ile ilgili bilgi verebilir misiniz?
Satın aldığım ürün bana ne zaman ulaşır?
Sipariş verilen ürünler en geç 7 iş günü içinde teslim edilir.
Ürünün satın alma işlemini gerçekleştirmenizin ardından Siparişiniz onaylanır. Teslimatınız ise 3 iş günü içerisinde depoda hazır hale getirilerek kargo veya kuryeye teslim edilir. Siparişinizin onayı 12:00’dan sonra verilirse, 3 iş günü ertesi günden itibaren sayılır. Tatil günleri ile olağanüstü haller bu süreden hariçtir.
Kargo şirketi 600 km’ye kadar uzaklıktaki il merkezlerine kargoları 24 saat içerisinde, 600 km’den fazla uzaklıktaki il merkezlerinin kargolarını ise 48 saat içerisinde teslim edebilmektedir. İl merkezleri haricindeki yerleşim birimlerinde ise firma, teslimatları mevcut dağıtım planına göre gerçekleştirmektedir (Olağanüstü haller, mücbir sebepler, hava ve yol durumu hariç).
Siparişimi nasıl teslim alabilirim?
Kurumsal online işlemlere giriş yaptıktan sonra, cihaz veya aksesuarınızı sepete ekleyerek "Satın Al" dediğinizde sistem sizi "Sipariş Bilgileri" sayfasına yönlendirir. Burada teslimat bilgilerinizi girmeniz istenir. Siparişleriniz kargo yetkilisi aracılığıyla belirttiğiniz teslimat adresine gönderilir. Teslimat adresinizi eksiksiz ve ayrıntılı girmeniz, paketinizin size ulaşmasını kolaylaştırır.
Teslimat Adresi Değiştirilebilir mi?
TeknoÇek'le alışverişinizde, fatura adresi teslimat adresi olarak oluşur. Teslimat adresinin değiştirilmesi durumunda , güvenlik onayı alınır.
Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişiniz sırasında belirttiğiniz kişiye ya da firmanızın muhaberatına teslimat yapılacaktır. Turkcell Satış ve Dağıtım Hizmetleri AŞ'nin sağladığı cihazları teslim alırken; faturanızı almayı ve nüfus cüzdan fotokopinizi (ya da TC Kimlik numaranızın olduğu pasaport, ehliyet vb.) yanınızda bulundurmayı unutmamalısınız.
Siparişiniz elinize ulaştığında, paketinizi kurye veya kargo yetkilisinin önünde açmalı, ürününüzün eksiksiz ve hasarsız olduğunu kontrol etmelisiniz. Herhangi bir sorun olmadığına emin olduğunuzda kargonuzu teslim aldığınıza dair formu doldurmalısınız.
Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim? Değişiklik durumunda hangi adres geçerli olur?
Sipariş kargoya verilmeden önce teslimat bilgileri değiştirilebilir. Bu durumda , müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmelidir. Müşteri hizmetleri gerekli akış sürecini başlatarak, güvenlik onayı sonrasında teslimat adresi değişikliği yapacaktır. -
TeknoÇek'imle alışveriş sırasında nasıl ödeme yapabilirim?
Ödeme seçeneklerim nelerdir?
TeknoPuanınızla ödeme yapabilirsiniz. 17.08.2015 itibarıyla, dilerseniz kredi kartınızla ek ödeme yapabilirsiniz.
Kurumsal faturalandırma yapabilir miyim?
Turkcell sistemlerinde kayıtlı adresinize faturalama yapılır. Fatura adresinize teslim edilir.TeknoÇek'i temlikli olarak alırsınız, Turkcell Mobil İletişim faturanıza çek taksidi olarak yansıtılır.
-
TeknoÇekle yapılan alışverişin Sipariş Süreci ile ilgili bilgi verebilir misiniz?
Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
Kurumsal Online işlemlere , TeknoPuan'ın atandığı özel şifre yetkilisi olarak giriş yaptığınızda ,iştecep siparişlerim bölümü altında güncel ve geçmiş siparişlerinizi görebilirsiniz. Sipariş detaylarınızı inceleyebilir, güncel siparişlerinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Detayını görmek istediğiniz siparişinizin üzerine tıklayarak ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Geçmiş siparişlerinizin tarih, ücret ve ödeme bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.
Önceki siparişlerimi /Güncel siparişlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
Kurumsal online işlemler , iştecep kampanyası "Siparişlerim" kategorisine tıklayın.
"Önceki Siparişlerim" bölümünden geçmiş siparişlerinize ulaşabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi iptal ettirmek istediğinize 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Bu durumda cihazlarınız sizden teslim alınır ve TeknoPuan'ların hesabınıza geri yüklenir.
Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Onaylanmayan siparişlerinizle ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz. -
TeknoÇekle yapılan alışverişin İade /iptal /teknik arıza Süreci ile ilgili bilgi verebilir misiniz?
Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim?
TeknoPuan'larınızla satın almış olduğunuz ürünleri cayma hakkınızı kullanarak teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.
İade sürecini 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak başlatabilirsiniz. Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgiyi yine 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden alabilirsiniz.
İade sürecinde paketiniz kargo yetkilisi aracılığıyla adresinizden alınır. 532'yi arayarak başlattığınız iade sürecinde kargo masrafları için herhangi bir ücret ödemezsiniz. Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni aramadan gönderilen ürünlerde kargo masrafları sizin tarafınızdan karşılanır.
Siparişim yanlış/eksik gelirse ne yapmalıyım?
Kargo teslimi sırasında siparişiniz doğru olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Eğer hatalı bir teslim sözkonusuysa kabul etmemelisiniz. Kabul etmediğiniz durumda TeknoPuanlarınız hesabınıza (kurumsal online işlemler) geri yüklenecektir. Hatayı sonradan fark etmeniz durumunda, 532'yi arayarak inceleme akışı açtırabilirsiniz.
Kurye veya kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?
Turkcell.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin kurye veya kargo yetkilisi tarafından adresinize teslimatı sırasında paketinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Siparişinizin eksik, yanlış, kırık veya ambalaj hasarlı olması durumunda, paketi teslim almayarak kurye veya kargo yetkilisine tutanak hazırlatmanız gerekmektedir.
Diğer durumlarda 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Satın aldığım ürün arızalandığında ne yapmalıyım?
Turkcell.com.tr'de satılan tüm ürünler dağıtıcı firma garantilidir. Satın almış olduğunuz ürün, dağıtıcı firmanın sağladığı garanti koşulları kapsamında değerlendirilir. Dağıtıcı firma tarafından sağlanan garanti koşulları ve prosedürüyle ilgili bilgileri, ürünle beraber gelen garanti kartında, kullanma kılavuzunda veya ürünün bilgilendirme kitapçığı ya da dokümanında bulabilirsiniz.
Cihaz ve aksesuarlarla ilgili yaşayabileceğiniz arıza durumları hakkında detaylı bilgi almak için, 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.Siparişimden memnun kalmazsam iade edebilir miyim?
TeknoÇekinizle aldığınız ürünlerde, siparişinizden memnun kalmazsanız, cayma hakkınızı kullanarak teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde ön bilgilendirme formunda yer alan iade prosedürü kapsamında cihazınızı iade edebilirsiniz.
İade sürecini 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak başlatabilirsiniz. Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgiyi yine 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden alabilirsiniz.
Satın aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Satın almış olduğunuz bir ürün ile ilgili sorun yaşar ve iade etmek isterseniz, süreci 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak başlatabilirsiniz.
İade prosedüründe iadesini istediğiniz ürün, kargo yetkilisi tarafından kapınızdan alınır. Kargolama için ek bir ücret ödemezsiniz.
Peşin veya taksitli teklif ile satın almış olduğunuz ürünlerde, teknik servis ve bilirkişi tespiti yapılır. Tespit sonucu ürünün değer kaybettiği ölçüde fiyatından kesinti yapılabilir. Ardından da iade ödeme onayı gerçekleşir. Onayı takiben ödeme şeklinize göre 10 gün içinde iade ödemesi yapılır. Turkcell Kontratlı Teklifler için detaylı bilgiye 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak ulaşabilirsiniz.
İade ödeme sürecini bankanızdan takip edebilir, sorun olduğunu düşündüğünüzde 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
Peşin veya taksitli tekliflerde iade talebi ve iade nedenleri, ön bilgilendirme formunda yer alan maddelerde belirtilen şartları sağlamıyor ise iade isteği kabul edilmeyecektir.
İade sürecinde kargo masraflarını ben mi karşılayacağım?
İade etmek istediğiniz ürün, kargo yetkilisi tarafından kapınızdan alınır. Bu süreçte paketiniz için ek bir kargolama ücreti ödemezsiniz. 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni aramadan gönderilen ürünlere ait kargo masrafları sizin tarafınızdan karşılanır.
Turkcell Kontratlı Teklifleri ile ilgili ayrıntılı bilgi için 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri aracılığı ile bizimle iletişime geçebilirsiniz.
İade yaptığımda bir kesinti yapılır mı?
İade etmek istediğiniz ürün belirtmiş olduğunuz adresten kargo firması aracılığıyla ücretsiz olarak alınır. Paketiniz bize ulaştığında, teknik servis ve bilirkişi tespiti yapılır. Bu süreçte ürünün kaybettiği değer ölçülür. Ardından kaybettiği değer ölçüsünde , TeknoPuanınızdan kesinti yapılabilir ve iade ödemesi teknopuan olarak gerçekleşir ve hesabınıza yüklenir. Kurumsal Online işlemlere girdiğiniz de görebilirsiniz.
İadem neden kabul edilmedi?
Peşin veya taksitli satın alımlarınızda iade etmek istediğiniz ürün, ön bilgilendirme formunda yer alan şartları sağlamıyor ise iade talebi kabul edilmemektedir.
Turkcell Kontratlı teklifleriyle yaptığınız satın alımlarla ilgili detaylı bilgi edinmek için, 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
İade ödemem neden yapılmadı?
İade ödeme onayınızın gerçekleşmesinin ardından 10 gün içinde iade ödemesi TeknoPuan olarak yapılır. İade sürecinde iade edilecek TeknoPuanın hesabınıza yüklenip yüklenmediğini, kurumsal online işlemlere girerek takip edebilirsiniz. Süreçte bir gecikme veya hata olduğunu düşünüyorsanız, 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
İade ödemem ne zaman ve hangi yöntemle gerçekleşir?
Satın almış olduğunuz ürünlerde, teknik servis ve bilirkişi tespiti yapılır. Tespit sonucu ürünün değer kaybettiği ölçüde TeknoPuan kesintisi yapılabilir. Ardından da iade ödeme onayı gerçekleşir. Onayı takiben TeknoPuan olarak 10 gün içinde hesabınıza yüklenir (kurumsal online işlemler).
Satın aldığım ürün bozuldu (14 günlük cayma süresi dolmuş/dolmamış), ne yapmalıyım?
532'yi arayarak inceleme akışı açtırabilrisiniz. Sizinle temasa geçilecektir.
Sepete eklenen ürünler ne kadar süre ile sepette kalır?
Silinmediği sürece kalır.