Katılım Kriterleri

  • Kampanyadaki cihazlar Mobil Geniş Bant veya HSCSD tipi hatlar ile alınabilir.
  • Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
  • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
  • Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.

Ücretlendirme

  • Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Yeni hat açılması durumunda, Yeni Tesis Vergisi, TGM Ruhsat ve TGM Kullanım vergileri faturanıza ayrıca yansıtılır.
  • Kampanya stoklarla sınırlıdır.
  • Arıza/ İade: Kampanya kapsamındaki cihazlarda oluşacak arızalar ve/veya herhangi başka bir sebeple ürün iadesi, arızalanması, değiştirilmesi vb. talepler durumunda sorumluluk satışın yapıldığı mağazaya, üretici ve ithalatçı firmaya aittir; Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.nin bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Bu kampanyadan yararlanmak için müşterilerimizin data hatlarının Kurumsal Bilgisayardan İnternet Tarifesin'de yer alması gerekir. Bu kapsamda alınabilecek tekliflerin yer aldığı kampanya sayfası için tıklayınız.



Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
    • Kampanyadan yeni ve mevcut bir mobil geniş bant internet hattı ile kurumsal müşterilerimiz kurumsal müşterilerimiz yararlanabilir.
    • Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
    • Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
    • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
    • Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.
    • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Kurumsal Kontratlı Tablet Kampanyası kapsamında sunulan cihazlar için belirlenen limit puanlar Kampanya Taahhütnamesinde yer almaktadır.
    • Limit puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir.
    • Aynı NCST ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 20’dir. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır.
    •  Kurumsal abonenin katılabileceği maksimum kampanya sayısı, abonenin 3 aydan eski faturalı hatların sayısının 2 katı ile de sınırlanır.

  • Turkcell Mağazalarına, Kurumsal Çözüm Merkezlerine giderek ya da müşteri yöneticileriniz aracılığıyla talepte bulunabilirsiniz.

  • Kampanya bitiminde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

  • Cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz. Cihaz garanti kapsamında, tamir edilecektir. Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki, kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz.