- Hattımı geçici olarak gelen ve gelen /giden iletişime ne kadar süreyle kapatabilirim ve faturama herhangi bir ücret yansır mı?
- Hattım fatura borcu nedeniyle kapanırsa, yeniden kapama/açma için bir ücret öder miyim?
- Hattımı geçici olarak giden ve gelen/giden iletişime nasıl kapatabilirim?
- Kurumsal faturamdaki kalemlerin açıklamalarını nasıl öğrenebilirim?
- Güncel fatura tutarıma, detaylarıma, geçmiş dönem faturalarıma nasıl ulaşabilirim?
- Faturamı hangi kanallardan ödeyebilirim?
- Devir için hangi vergi ve ücretler ödenir?
- Faturamdaki vergiler nelerdir?
- Tek fatura için toplu ödemeyi nasıl yapabilirim?
- Fatura tutarımı nasıl öğrenebilirim?
- Güncel tutarımı nasıl öğrenebilirim?
- Fatura borcumu taksitlendirebilir miyim?
- Aktif, iptal edilecek ve aktif olmayan hatlara yapılan taksitlendirmede uygulanan gecikme faiz oranı nedir?
- Faturamı Son Ödeme Tarihinde Ödenmediğimde Hattımın Kısıtlanma ve Durdurma Süre ve Süreçleri nelerdir?
- Taksit faturası ödeme kanalları nelerdir?
- Faturam çıkmadan önce Turkcell benden ara ödeme isteyebilir mi?
- Faturamın ne kadar çıkacağını faturam kesilmeden sorgulayabilir miyim?
- Faturamın e-posta adresime gönderilmesini istiyorum. Ne yapmalıyım?