Daha Fazla Bilgi
- İşte Destek Paketleri Kampanyası kapsamında İşte Eko, İşte Avantaj, İşte Plus, İşte Ekstra, İşte Süper, İşte Star, İşte Ultra, İşte Platin Süper, İşte Platin Star, İşte Platin Ultra, İşte Destek Eko, İşte Destek Avantaj, İşte Destek Plus, İşte Destek Ekstra, İşte Destek Süper, İşte Destek Star, İşte Destek Ultra, İşte Destek Platin Süper, İşte Destek Platin Black Star ve İşte Destek Platin Black Ultra paketlerinde 12 ay kalmayı taahhüt eden müşterilerimize ek faydalar sunuyoruz.
- İşte Destek Paketleri Kampanyası kapsamında İşte Eko, İşte Avantaj, İşte Plus, İşte Ekstra, İşte Süper, İşte Star, İşte Ultra, İşte Platin Süper, İşte Platin Star ve İşte Platin Ultra paketlerine son 90 gün içinde numarasını diğer operatörden Turkcell’e taşıyarak gelen veya Turkcell'den yeni kurumsal faturalı hat alarak veya hattını Turkcell bireyselden Turkcell kurumsala devrederek gelen ve Turkcell’de kalmayı 12 ay taahhüt eden abonelerimizin kampanya kapsamında alacağı faydalar aşağıdadır:
- İşte Eko: 12 ay boyunca her ay 500dk
- İşte Avantaj: 12 ay boyunca her ay 500MB
- İşte Plus: 12 ay boyunca her ay 1GB
- İşte Ekstra: 12 ay boyunca her ay 2GB
- İşte Süper: 12 ay boyunca her ay 3GB
- İşte Star: 12 ay boyunca her ay 4GB
- İşte Ultra: 12 ay boyunca her ay 6GB
- İşte Platin Süper: 12 ay boyunca her ay 10GB
- İşte Platin Star: 12 ay boyunca her ay 15GB
- İşte Platin Ultra: 12 ay boyunca her ay 25GB
- İşte Destek Eko, İşte Destek Avantaj, İşte Destek Plus, İşte Destek Ekstra, İşte Destek Süper, İşte Destek Star, İşte Destek Ultra, İşte Destek Platin Süper, İşte Destek Platin Black Star ve İşte Destek Platin Black Ultra paketlerine gelen ve 12 ay tüm taahhüt eden Turkcell faturalı kurumsal ses hattı sahibi abonelerimizin alacağı faydalar aşağıdadır:
- İşte Destek Eko: 12 ay boyunca her ay 500dk
İşte Destek Avantaj: 12 ay boyunca her ay 500MB
İşte Destek Plus: 12 ay boyunca her ay 1GB
İşte Destek Ekstra: 12 ay boyunca her ay 2GB
İşte Destek Süper: 12 ay boyunca her ay 3GB
İşte Destek Star: 12 ay boyunca her ay 4GB
İşte Destek Ultra: 12 ay boyunca her ay 6GB
İşte Destek Platin Süper: 12 ay boyunca her ay 10GB
İşte Destek Platin Black Star: 12 ay boyunca her ay 15GB
İşte Destek Platin Black Ultra: 12 ay boyunca her ay 25GB - Kontratsız (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi olmayan) müşterilerimiz ve yine 23 Ekim 2020 tarihi’nden itibaren kontratı sona erecek (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi sona erecek olan) müşterilerimizin; paketlerinde bulunan ve fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerinin ücretsiz/promosyon olarak sunulduğu servislerin kullanımı sona erecektir. Bu servislere ilişkin sunulan fizy ve Lifebox servislerine ait 5GB data faydası ilgili paket devam ettiği sürece kullanılabilecektir.”
Kontratı (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi) devam eden müşterilerimiz fizy Başlangıç Üyeliği Kampanyası’ndan 31 Mart 2021 tarihine kadar yararlanabilir.
23 Ekim 2020 tarihi itibariyle kontratı devam eden müşterilerimiz fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerini kendi istekleriyle iptal ettikleri takdirde tekrar aynı ürünü tanımlamak isterlerse ücretsiz alamayacaklardır. - Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
- 19.03.2019 Tarih itibarıyla Kurumsal İşte Destek Paketleri Numara Taşıma Kampanyası lanse edilmiştir. Son 90 gün içerisinde 3 veya üzeri hattını diğer operatörden Turkcell’e taşıyarak gelen ve son 60 gün içerisinde hattını Turkcell’den diğer operatörlere taşımamış olup İşte Plus Hoş Geldin, İşte Ekstra Hoş Geldin, İşte Süper Hoş Geldin, İşte Star Hoş Geldin, İşte Ultra Hoş Geldin paketlerinde 12 ay kalmayı taahhüt eden müşterilerimiz kampanyadan yararlanabilecektir. Kampanya kapsamında müşterilerimiz aşağıdaki vergiler dahil fiyatlardan faydalanabilecektir:
- İşte Plus Hoşgeldin32,52TL
- İşte Ekstra Hoşgeldin42,72TL
- İşte Süper Hoşgeldin49,85TL
- İşte Star Hoşgeldin 60,03TL
- İşte Ultra Hoşgeldin80,49TL
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kimler yararlanabilir?
Turkcell'den en fazla 90 gündür yeni kurumsal faturalı hat alarak, numarasını diğer operatörlerden Turkcell'e taşıyarak gelen veya hattını Turkcell bireyselden Turkcell kurumsala devrederek gelen ve 12 ay taahhüt veren abonelerimiz kampanyadan yararlanabilirler
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Müşteri yöneticiniz üzerinden ya da 532’yi arayarak paketten faydalanabilirsiniz.
-
Tarife değişikliği yapabilir miyim?
Tarife/paket değiştirilebilir.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamaktadır.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Hayır, alınamamaktadır.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
FCT cihazlarına takılan hatlar bu paketten yararlanamazlar.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmamaktadır.
-
Nasıl İptal ederim?
Turkcell İletişim Merkezleri veya Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleriz aracılığı ile iptal başvurusunda bulunulması yeterlidir.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Hayır, devam etmez. İptal SMS’i gelir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, bilgilendirme yapılmaktadır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Turkcell Uygulaması üzerinden veya ‘KALAN’ yazıp 2200’ SMS göndererek öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, transfer edilememektedir.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda etmez.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Hayır, bildirilmemektedir.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, kullanılamamaktadır.
-
Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Hayır, kalkmamaktadır.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet, yararlanabilirsiniz.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet, yararlanabilirsiniz.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Evet, alabilirsiniz.
Önemli Not: 23 Ekim (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi) 2020 tarihi itibariyle kontratı devam eden müşterilerimiz Fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerini kendi istekleriyle iptal ettikleri takdirde tekrar aynı ürünü tanımlamak isterlerse ücretsiz alamayacaklardır.
-
Turkcell Europe yönüne yapılan aramalarda ücretlendirme nasıl olur?
Uluslararası paketler için geçerlidir.
-
Diğer yurt dışı paketleri ile aynı anda kullanabilir miyim?
Evet, kullanabilirsiniz.
-
Önemli Not:
Kontratsız (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi olmayan) müşterilerimiz ve yine 30 Ekim 2020 tarihi’nden itibaren kontratı sona erecek (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi sona erecek olan) müşterilerimizin; paketlerinde bulunan ve Fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerinin ücretsiz/promosyon olarak sunulduğu servislerin kullanımı sona erecektir. Bu servislere ilişkin sunulan Fizy ve Lifebox servislerine ait 5GB data faydası ilgili paket devam ettiği sürece kullanılabilecektir.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketinizi talebinize göre ilk fatura kesim tarihinizden itibaren veya başvuru ani itibarıyla kullanabilirsiniz. Paketiniz iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.