Turkcell Mobil İmza ön başvuru sonrası (abonelik öncesi) dikkat edilecek noktalar nelerdir?
- Abonelik öncesi Turkcell Mobil İmzanın kullanılacağı hat sim kartının 128K 4G LTE olması gerekmektedir. Sim kartınız Mobil İmza uyumlu değilse bireysel hatlar için hat sahibi başvurusuyla, kurumsal hatlar için şirket yetkilisi üzerinden sim kart değişiklik talebini iletebilirsiniz.
- Sim kartınız uyumlu hale geldikten sonra abonelik adımına geçebilirsiniz. Abonelik işlemi hat tipine göre 3 farklı kanaldan gerçekleştirilebilir;
- Herhangi bir Turkcell İletişim Merkezi üzerinden tüm hat tipleri Mobil İmza abonelik işlemini gerçekleştirebilir, bu kanalda işlemler dijital olarak gerçekleştirilmektedir.
- Kurumsal hat kullanıcıları tercihe göre şirket yetkilisi üzerinden Mobil İmza abonelik talebini iletebilir, bu kanalda abonelik işlemi fiziksel evraklarla gerçekleştirilmektedir (Başvuru yapan kişinin evrak tesliminde hazır bulunması gerekmektedir).
- Kontrol kriterlerine takılmayan bireysel faturalı hat sahipleri Turkcell Web / Turkcell Uygulaması Mobil İmza servisler sayfası üzerinden anında mobil imza başvurusunu gerçekleştirebilir.
- KamuSM sertifikası isteniyorsa ön başvurunun KamuSM üzerinden yapılması gerekmektedir, KamuSM başvuru süreci için; http://www.kamusm.gov.tr/basvurular/mnes/