Sepet 0

Akıllım Güvende Pasaj

Henüz yorum yok Yorum Yaz
Çok Yakında Turkcell Pasaj' da

 

Diğer Satıcılar

DİĞER TEKLİFLER

Neden Akıllım Güvende Sigortasına Sahip Olmalısın?

Akıllım Güvende Cihaz Koruma Sigortası telefon, tablet ya da diz üstü bilgisayarın için 1 yıl süreli cihaz koruma güvencesi sunar. Turkcell Pasaj'dan aldığın akıllı cihazını, günlük hayatta başına gelebilecek kırılma, sıvı teması ve elektriksel/mekanik arızalar gibi istenmeyen durumlara karşı sigortalatabilir, olası hasarlara karşı önlem alabilirsin. Yalnızca %30 katılım payı ödeyerek yılda iki defa yararlanabileceğin onarım veya değişim imkânı sağlayan Akıllım Güvende Sigortası ile cihazını güvenle kullanmaya devam edebilirsin.
Cihazının onarıma ihtiyacı olan durumlarda tüm tamirat işlemleri yetkili servis ve orijinal yedek parça kullanım güvencesi verilerek yapılarak cihazının orijinal üretici garantisi korunur ve böylece cihazını uzun süre güvenle kullanabilirsin.

Beklenmedik Kazalara Karşı Koruma

Cihaz Koruma Teminatı ile cihazınızın onarıma ya da değişime ihtiyacı olduğu durumlarda yalnızca katılım payı ödeyerek onarım ya da değişim hizmeti alabilir, cihazınızı ilk günkü gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.
Cihazın değiştirilmesi halinde, cihazın ilk satın alma anındaki herhangi bir indirime konu edilmemiş satış fiyatının %30’una (KDV dahil) karşılık gelen kısmı kadar; cihazın onarımı halinde ise cihazın onarım ve işçilik bedelinin %30’una (KDV dahil) karşılık gelen kısmı kadar tazminata katılım payı uygulanır.

Akıllım Güvende Ürününde Hangi Teminatlar Var?

  • Akıllım Güvende cihaz koruma sigortasının teminatları; Kırılma, sıvı teması, elektrik ve mekanik arızalarıdır. Akıllım Güvende ile telefonunun bir yıl boyunca en fazla 2 hasar talebi (1 onarım+1 değişim, 2 onarım veya 2 değişim olmak üzere) karşılanır. 
  • Teminatlar, cihazın sigortalının iradesi ve kusuru dışında ani, öngörülemeyen, dışarıdan bir etki ile meydana gelen kaza nedeniyle kısmen veya tamamen hasar görmesini; elektrik tesisatı kaynaklı kısa devre, voltaj sebebiyle meydana gelen elektrik veya mekanik arızaları; su veya diğer bir sıvıyla temasın sebep olduğu zararları kapsar.
  • Cihaz Kırılması: Ani ve beklenmedik bir kaza sonucunda cihazda oluşan kırılma ve arızaları kapsar.
  • Sıvı Teması: Kullanıcının kasıt veya hatası olmaksızın cihazda sıvı teması sonucu meydana gelen arızaları kapsar.
  • Elektriksel/Mekanik Arızalar: Tesisattan kaynaklanan voltaj değişimi, kısa devre gibi nedenlerle cihazda ortaya çıkan elektriksel arızalar ile kullanıcı veya üretici kusuru hariç olmak üzere cihazda gerçekleşen mekanik arızaları kapsar.
  • Cihaz Kırılması, Sıvı Teması, Elektriksel ve Mekanik Arızalar teminatları sigorta alındığı günden itibaren 1 yıl süreyle geçerlidir.

Sigortamdan Kaç Defa Yararlanabilirim?

Teminatlar kapsamında hasarın sigorta süresinde gerçekleşmesi şartıyla aynı takvim ayı içerisinde 1 kez ve toplam sigorta süresi boyunca 2 kez olumlu sonuçlanan hasar talepleri karşılanabilir. Söz konusu 2 adet olumlu sonuçlanan hasar talebi kapsamında, sigorta süresi içerisinde olmak koşuluyla, aynı poliçe için sadece 1 onarım ve 1 değişim veya 2 onarım ya da 2 değişim işlemi yapılabilir.

Henüz yorum yok

Bu ürün için henüz soru sorulmamıştır.

Anlaşmalı olduğumuz bankalarla alışverişini kredi kartına taksit seçeneği ile hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde tamamlayabilirsin.

Sepetini hemen oluşturup Alışveriş Kredisi seçeneği ile ödeme adımında taksitlendirebilir, hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde işlemlerini gerçekleştirebilirsin.

Pasaj’da ödeme kolaylığı sağlayan kredi kartı kampanyalarımızı kaçırmayın!

Campaign Img
Faturasıyla Ödeyen Kazanıyor

Pasaj alışverişinizi Turkcell faturanızla ödeyin, %50'sini geri alın!

Devamı

Dikkat edilmesi gerekenler
•İade edilecek ürünün orijinal kutusu bozulmamış olmalı, ürünlerde çizik veya herhangi bir hasar olmamalıdır. İade edilen ürün tüm yan ürün ve aksesuarlarıyla birlikte gönderilmelidir. Ürünlerin 14 günde iade koşullarına uygun bir şekilde iade edilmesi gerekmektedir.
•Büyük desili ürünlerde (Beyaz eşya, TV vb.) ambalajın teknik servis tarafından açılmadığı durumlar veya hasarlı ambalajlarda tutanak tutulmaması durumunda cayma hakkı geçerli değildir.
•İlgili yasa gereği faturasız iade ve değişim yapılamamaktadır.

İade yapılamayan ürünler:
•Dijital ürün kodlarında iade bulunmamaktadır. Elektronik ortamda anında iletilen hizmetler veya teslim edilen ürünlerde iade bulunmamaktadır.
•Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ve kullanımla beraber sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünlerin iadesi/değişimi yapılamamaktadır. (Tüm Kişisel Bakım Ürünleri, Kulak içi /kulak üstü kulaklık, saat, akıllı bileklik vb.)

1

Ürünün teslim tarihinden itibaren
14 gün geçmediğine emin olun.

2

Pasaj üzerinde
“Siparişlerim” sekmesine girin

3

İade nedeninizi seçerek “İade Talebi OIuştur” butonuna tıklayın.

4

SMS ile gelecek
kargo kodunu
not alın.

5

Ürünü eksiksiz bir şekilde paketleyerek faturası ile birlikte Yurtiçi Kargo’ya 7 iş günü içinde teslim edin.

6

Ürün bize ulaştıktan sonra maksimum 5 gün içinde kontrol edilir, iade talebiniz onaylandığında paranız otomatik olarak bankanıza aktarılır.