Turkcell Pasaj’ın fırsatlarla dolu dünyasına hoş geldiniz!
Turkcell Pasaj’da fırsatlar bitmez! İhtiyacınız olan bir çok ürüne, güvenli ve esnek ödeme seçenekleri ile hem de kredi kartı limitinize takılmadan sahip olabilirsiniz.
Favorilediğiniz ürünler için bilgilendirmelerden, siparişlerinizle ilgili tüm işlemlere ve daha da fazlasına kolaylıkla erişim sağlayabilirsiniz.
Giriş
Size özel ödeme avantajları ve size özel tekliflerden faydalanmak için Giriş Yap/Üye Ol seçeneği ile devam edebilirsiniz.
Dijital ürün kodlarıyla birlikte diğer ürünler aynı anda sepete eklenememektedir. Sepetinizdeki ürün için siparişinizi tamamladıktan sonra bu ürünü sepetinize ekleyerek satın alabilirsiniz.
Digital ürün alışverişlerinize devam etmek için giriş yapmanız / üye olmanız gerekmektedir.
Aynı anda sepete birden fazla Epintower satıcısına ait ürün eklenemez
Sepete aynı anda destek ürünü ve normal ürün eklenemez.
Neden Akıllım Güvende Sigortasına Sahip Olmalısın?
Akıllım Güvende Cihaz Koruma Sigortası telefon, tablet ya da diz üstü bilgisayarın için 1 yıl süreli cihaz koruma güvencesi sunar. Turkcell Pasaj'dan aldığın akıllı cihazını, günlük hayatta başına gelebilecek kırılma, sıvı teması ve elektriksel/mekanik arızalar gibi istenmeyen durumlara karşı sigortalatabilir, olası hasarlara karşı önlem alabilirsin. Yalnızca %30 katılım payı ödeyerek yılda iki defa yararlanabileceğin onarım veya değişim imkânı sağlayan Akıllım Güvende Sigortası ile cihazını güvenle kullanmaya devam edebilirsin. Cihazının onarıma ihtiyacı olan durumlarda tüm tamirat işlemleri yetkili servis ve orijinal yedek parça kullanım güvencesi verilerek yapılarak cihazının orijinal üretici garantisi korunur ve böylece cihazını uzun süre güvenle kullanabilirsin.
Beklenmedik Kazalara Karşı Koruma
Cihaz Koruma Teminatı ile cihazınızın onarıma ya da değişime ihtiyacı olduğu durumlarda yalnızca katılım payı ödeyerek onarım ya da değişim hizmeti alabilir, cihazınızı ilk günkü gibi kullanmaya devam edebilirsiniz. Cihazın değiştirilmesi halinde, cihazın ilk satın alma anındaki herhangi bir indirime konu edilmemiş satış fiyatının %30’una (KDV dahil) karşılık gelen kısmı kadar; cihazın onarımı halinde ise cihazın onarım ve işçilik bedelinin %30’una (KDV dahil) karşılık gelen kısmı kadar tazminata katılım payı uygulanır.
Akıllım Güvende Ürününde Hangi Teminatlar Var?
Akıllım Güvende cihaz koruma sigortasının teminatları; Kırılma, sıvı teması, elektrik ve mekanik arızalarıdır. Akıllım Güvende ile telefonunun bir yıl boyunca en fazla 2 hasar talebi (1 onarım+1 değişim, 2 onarım veya 2 değişim olmak üzere) karşılanır.
Teminatlar, cihazın sigortalının iradesi ve kusuru dışında ani, öngörülemeyen, dışarıdan bir etki ile meydana gelen kaza nedeniyle kısmen veya tamamen hasar görmesini; elektrik tesisatı kaynaklı kısa devre, voltaj sebebiyle meydana gelen elektrik veya mekanik arızaları; su veya diğer bir sıvıyla temasın sebep olduğu zararları kapsar.
Cihaz Kırılması: Ani ve beklenmedik bir kaza sonucunda cihazda oluşan kırılma ve arızaları kapsar.
Sıvı Teması: Kullanıcının kasıt veya hatası olmaksızın cihazda sıvı teması sonucu meydana gelen arızaları kapsar.
Elektriksel/Mekanik Arızalar: Tesisattan kaynaklanan voltaj değişimi, kısa devre gibi nedenlerle cihazda ortaya çıkan elektriksel arızalar ile kullanıcı veya üretici kusuru hariç olmak üzere cihazda gerçekleşen mekanik arızaları kapsar.
Cihaz Kırılması, Sıvı Teması, Elektriksel ve Mekanik Arızalar teminatları sigorta alındığı günden itibaren 1 yıl süreyle geçerlidir.
Sigortamdan Kaç Defa Yararlanabilirim?
Teminatlar kapsamında hasarın sigorta süresinde gerçekleşmesi şartıyla aynı takvim ayı içerisinde 1 kez ve toplam sigorta süresi boyunca 2 kez olumlu sonuçlanan hasar talepleri karşılanabilir. Söz konusu 2 adet olumlu sonuçlanan hasar talebi kapsamında, sigorta süresi içerisinde olmak koşuluyla, aynı poliçe için sadece 1 onarım ve 1 değişim veya 2 onarım ya da 2 değişim işlemi yapılabilir.
Satıcıya sorulacak soruların aşağıdaki kriterlere uygun olması gerekmektedir, aksi taktirde yazmış olduğunuz sorularınız yayına alınamayacaktır.
- Seçilen ürün ile alakalı olmalıdır.
- Genel ahlak kurallarına uygun olmalı, siyasi/yasal bir içerik olmamalıdır.
- Reklam içerikli bir soru olmamalıdır.
Anlaşmalı olduğumuz bankalarla alışverişini kredi kartına taksit seçeneği ile hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde tamamlayabilirsin.
• Ödeme esnasında seçilen taksitlerde vade farkından dolayı tutar farklılıkları görülebilir. • Taksit üst sınırı bireysel kredi kartları ile yapılan elektronik eşya alımlarında (Video, kamera, ses sistemleri, fiyatı 5.000 Türk lirasının üzerinde olan televizyon vb) 4 ay, tablet alımlarında 6 ay, elektrikli eşya (Buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, elektrikli ev aletleri vb.) alımlarında ve fiyatı 5.000 Türk Lirasına kadar olan televizyon alımlarında 9 ay, bilgisayar alımlarında 12 ay, “yenileme merkezi” veya “yetkili satıcı” niteliğindeki iş yerlerinden alınan yenilenmiş ürün niteliğinde olan cep telefonu alımlarında 12 ay olarak olarak uygulanır. Bireysel kredi kartlarıyla gerçekleştirilecek telekomünikasyon, hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında taksit uygulanamaz.
Sepetini hemen oluşturup Alışveriş Kredisi seçeneği ile ödeme adımında taksitlendirebilir, hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde işlemlerini gerçekleştirebilirsin.
Paycell Alışveriş Limiti ürününde kredi Turkcell Finansman A.Ş. (Financell) tarafından tahsis edilmektedir. Krediye ilişkin vade, taksit tutarı, taksit adedi ve faiz oranı Financell tarafından belirlenir. Vade ve taksit tutarları tek bir ürün üzerinden hesaplanmış olup sepetteki tutar üzerinden değişiklik gösterebilir. Maksimum vade bilgisayarlarda 12, tabletlerde 6 aydır. 12.000 TL ve altındaki cep telefonlarında maksimum vade 12 ay, 12.000 TL üzerindeki cep telefonlarında 3 aydır. Örneğin, sepetinizde 12.600 TL ve 11.500 TL değerinde iki ayrı telefon varsa kullanabileceğiniz maksimum vade 3 aydır. Bu kategoriler haricinde kalan ve 50.001 TL – 100.000 TL arasında açılacak krediler için vade üst sınırı 24 aydır.
Dikkat edilmesi gerekenler •İade edilecek ürünün orijinal kutusu bozulmamış olmalı, ürünlerde çizik veya herhangi bir hasar olmamalıdır. İade edilen ürün tüm yan ürün ve aksesuarlarıyla birlikte gönderilmelidir. Ürünlerin 14 günde iade koşullarına uygun bir şekilde iade edilmesi gerekmektedir. •Büyük desili ürünlerde (Beyaz eşya, TV vb.) ambalajın teknik servis tarafından açılmadığı durumlar veya hasarlı ambalajlarda tutanak tutulmaması durumunda cayma hakkı geçerli değildir. •İlgili yasa gereği faturasız iade ve değişim yapılamamaktadır.
İade yapılamayan ürünler: •Dijital ürün kodlarında iade bulunmamaktadır. Elektronik ortamda anında iletilen hizmetler veya teslim edilen ürünlerde iade bulunmamaktadır. •Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ve kullanımla beraber sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünlerin iadesi/değişimi yapılamamaktadır. (Tüm Kişisel Bakım Ürünleri, Kulak içi /kulak üstü kulaklık, saat, akıllı bileklik vb.)
1
Ürünün teslim tarihinden itibaren 14 gün geçmediğine emin olun.