Turkcell Pasaj
Turkcell.com.tr'den nasıl alışveriş yapabileceğinizi öğrenebilir, ödeme, teslimat, sipariş ve iade süreçleri hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Turkcell Pasaj Nedir?
İşlem Rehberi
Satıcıdan alınan ürünler orijinal midir?
Satıcıdan alınan ürünler garantili midir?
Neden aynı ürün için birden fazla fiyat var?
İncelediğim üründe hatalı/farklı bilgi olması durumunda ne yapmalıyım?
Satın aldığım ürün bana ne zaman ulaşır?
Satın aldığım ürünlerin tedarik süreleri birbirinden farklı ise ne olur?
Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Herhangi bir kampanyadan yararlanarak verdiğim bir siparişte iptal/iade talep etmem durumunda kampanya iptal olur mu?
Sipariş verdiğim üründe değişim yapabilir miyim?
Diğer satıcılardan alınan ürünler için hangi ödeme yöntemleri sunuluyor?
Turkcell Pasaj'da satıcı olmak istiyorum. Nereye başvurabilirim?
Turkcell.com.tr’de nasıl alışveriş yapabilirim?
Kampanya/hediye indirim kodumu nasıl alabilirim?
Turkcell.com.tr’de İşlem Merkezi'ne giriş yapmadan alışveriş yapabilir miyim?
Alışveriş sepetimdeki ürünleri nasıl görüntüleyebilirim?
Ürünün stok bilgisi hakkında nasıl bilgi sahibi olabilirim?
Ürünlerin garanti süresi ne kadardır?
Cihaz sayfasında yer alan “Haberdar Et” ifadesi ne anlama geliyor?
Ürün stoklara girince haberdar edilmek istediğim tarihteki ürünün fiyatı geçerli olur mu?
Ödeme seçeneklerim nelerdir?
Kurumsal faturalandırma yapabilir miyim?
Fiyatlarınıza KDV dahil mi?
Debit kartla ödeme yapabiliyor muyum?
Faturama Yansıt Ödeme Seçeneği Nedir?
Paycell Dijital Para İle Ödeme Seçeneği Nedir?
Siparişimin faturası e-posta ile gönderilir mi?
Fatura bilgilerimi değiştirebilir miyim?
Turkcell Express nedir?
Tüm Türkiye'ye 24 saatte teslimat yapıyor musunuz?
Satın aldığım ürün bana ne zaman ulaşır?
Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Teslimat anında veya sonrasında bir bedel ödeyecek miyim?
Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Pazar günü teslimat yapılıyor mu?
Teslimat saat kaç aralığında yapılmaktadır ?
Kargo müşterilere teslimattan önce bilgilendirme yapıyor mu ?
Turkcell uygulaması üzerinden takip ediliyor mu ?
Peşine kontratlı nedir?
Peşine kontratlıdan kimler faydalanabilir?
Peşine kontratlı aldığım ürünü iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?
Peşine kontratlı aldığım ürünü mağazadan teslim alabilir miyim?
Almış olduğum ürün arızalı çıktı ne yapmalıyım?
Peşine kontratlı teklifler her tarifede geçerli midir?
Peşine kontrattan kaç hattım için faydalanabilirim?
Alışveriş Kredili Ödeme Nedir?
Alışveriş Kredili ödemelerden kimler faydalanabilir?
Alışveriş Kredisi hangi ürünlerde geçerlidir?
Alışveriş kredisine nasıl başvurabilirim?
Alışveriş kredili aldığım ürünü iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?
Alışveriş kredili aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Alışveriş Kredili aldığım ürünün ödemesini nasıl gerçekleştirebilirim?
Fibabanka Alışveriş Kredisi
Mağazada Hemen Teslim nedir?
Hangi mağazalarda geçerli?
Aldığım üründe mağazada hemen teslim seçeneğini göremiyorum ne yapmalıyım?
Mağazada hemen teslim siparişimi ne zaman teslim alabilirim?
Ürünü mağazada hemen teslim seçeneği ile talep ettim ama sonra vazgeçtim ne yapmam lazım?
Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
Turkcell Pasaj üzerinden talepte bulunarak mağazada hemen teslim seçeneği ile aldığım üründe teknik bir sorun yaşadım, ne yapmam lazım?
Seçtiğim mağazayı değiştirebilir miyim?
Sipariş oluştururken mavi renk seçtim, teslim alırken siyah renk ürün alabilir miyim?
Sipariş oluştururken 12 ay taksit seçeneği seçtim, teslim alırken 6 ay olarak düzenleyebilir miyim?
Ürün hasarlı çıktı, ne yapmam gerekir?
Ürünümü bir yakınım teslim alabilir mi?
Teknik servis hizmetinden nasıl yararlanabilirim?
Kurulum hizmeti hangi kurum tarafından verilmekte?
Satın aldığım ürünü iade edebilir veya değiştirebilir miyim?
Satın aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Cayma hakkının geçerli olmadığı durumlar (iade/değişim koşulları)
Kargo gönderi koduma nereden ulaşabilirim?
İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?
Kurye / kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?
Satın aldığım ürün arızalandığında ne yapmalıyım?
Aldığım ürünü yanlış seçmişim, nasıl değiştirebilirim? (renk, model..vb.)
İade ödemem ne zaman ve hangi yöntemle gerçekleşir?
Param hesabıma ne zaman geçer?
İade ödemem neden yapılmadı?
Satın aldığım ürün bana ne zaman ulaşır?
Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Anlaşmalı kargo şirketleriniz hangileridir?
Kargo/Kurye takibini nereden yapabilirim?
Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?
Teslimat anında veya sonrasında bir bedel ödeyecek miyim?
Dağıtım ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu?
Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
- Hakkımızda
- Ürün ve Hizmetler
- Popüler Marka ve Kategoriler
- Cep Telefonları ve Markalar
- İşlem Merkezi
- Destek
- Özel Günler
- Tüketici Şikayetleri