Daha Fazla Bilgi
- OLM limit güncellemesi her ayın 1’inde ve 15’inde yapılmaktadır. Geçişi yapılan müşterilerin taşınan OLM puanı en yakın limit güncelleme tarihine kadar geçerli olacaktır.
- Örnek: Ayın 10’unda geçiş işlemi yapılan bir müşteriye ayın 14’ü 23:59’a kadar bireyseldeki OLM puanı üzerinden cihaz verilebilecektir.
- Bireyselde birden fazla hattı olan müşterilerin tüm hatlarının kurumsala geçişi yapılmalıdır. Bireyselde aynı TCKN üzerinde hattı kalan müşterilerin OLM puanı taşınmayacaktır.
- Müşterilerimiz, TFŞ başvurusunun yapılmasının ardından gelen SMS ile bireysel OLM puanını öğrenebilirler.
- İlgili müşterinin OLM’ sinin taşınması, geçiş işlemleri tamamlandıktan sonra gerçekleşecektir
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Özet Bilgiler
Kampanya kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
OLM puan limiti kapsamında cihaz satın alınabilir.
Kampanya hangi yönlere geçerlidir?
Tüm yönlere geçerlidir.
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım? Aktiflendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Devir işlemi sonrası OLM puanı yeterliyse. Hayır, SMS gelmemektedir.
Kampanya her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Hayır, yenilenmemektedir.
Hangi ülkelerde geçerlidir?
Türkiye’de geçerlidir.
-
Nedir?
Bireysel tüm hatlarını kurumsala devreden esnaflar bireysel OLM puanlarını artık kurumsalda da görebilecekleri için 3 ay beklemeden cihaz satın alabilecekler.
-
Kimler yararlanabilir?
Bireysel hatta sahip olup esnaf kategorisinde yer alan hat sahipleri yararlanabilirler.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
TIM ve KÇM’lere giderek devir işlemini başlatıp OLM puanını öğrenebilirler.
-
Kampanya içeriği ve özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
- Bireysel hatta sahip olup esnaf kategorisinde yer alan hat sahiplerin tüm hatlarını kurumsala geçirmeleri gerekmektedir.
- Her ayın 1’i ve 15’inde OLM puanı yeniden hesaplandığı için bu tarihlerden önce yapılması gerekir, bu tarihlerde OLM puanı sıfırlanabilir ve 3 ay sonra yeniden hesaplanır.
- Bireysel hatta sahip olup esnaf kategorisinde yer alan hat sahiplerin tüm hatlarını kurumsala geçirmeleri gerekmektedir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Tüm hatların devredilmesi zorunludur.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Esnaf sayılabilmesi için en az 1 en fazla 8 hattı olmalıdır.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Evet.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Kampanya kapsamında kazandığım faydaları başka bir hatta transfer edilebilir miyim?
Hayır.
-
Tarife/paket değişikliği yapıldığında devam eder mi?
Evet.
-
Kampanyadan birden fazla kez yararlanabilir miyim?
OLM puanı yettiği ölçüde her hatta 1 cihaz alınabilir.
-
Kampanyayı birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Hayır.
-
Yurt dışında geçerli mi?
Evet.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır.
-
Kampanyanın iptal edilmesi durumunda ya da süresi dolması durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet.
-
Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Hayır.
-
Taahhüt bitiminde bilgilendirme SMS’i gönderilir mi?
Hayır, gönderilmemektedir.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
OLM puanı yettiği ölçüde her hatta 1 cihaz, toplamda en az 1 en fazla 8 cihaz alınabilir.