Katılım Koşulları
- Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
- Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
- Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.
- Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için geçerli limit puan bilgisi aşağıdaki kampanyada yer almaktadır. (Detaylı bilgiler için sıkça sorulan sorular bölümünde yer almaktadır).
Daha Fazla Bilgi
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paket fiyatlarına %20 KDV, ses ve SMS için %25 ÖİV, internet için %5 ÖİV dâhildir.
- Arıza/İade: Kampanya kapsamındaki cep telefonunda oluşacak arızalar ve/veya herhangi başka bir sebeple ürün iadesi, arızalanması, değiştirilmesi vb. talepler durumunda sorumluluk satışın yapıldığı mağazaya, üretici ve ithalatçı firmaya aittir; Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.nin bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
- Detaylı bilgiler Sıkça Sorulan Sorular bölümünde yer almaktadır.
- 13.12.2015 Tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- Rahat 4GB paketini seçildiğinde, paket dahilinde sunulan mobil internet kotasının dolması durumunda paket yenilenene kadar geçecek süre içerisinde internet kullanımı yapılamayacağını ve paket aşımı bedeli yansıtılmayacaktır.
- Esnaf tarifelerinin mevcut müşteri tekliflerinden 30 gün ve üzeri Esnaf Paketi, Esnaf Paketi 300dk, Esnaf 400, Esnaf 1400, Esnaf 2000, Esnaf 4000, Esnaf 6000, Esnaf Mini + 1GB, Esnaf Mini+ 2GB, Esnaf Maksi + 2GB, Esnaf 2, Esnaf 4, Esnaf 6 veya Esnaf 8 tarifelerinde olan müşteriler faydalanabilir. Aynı kural müşteri memnuniyeti ekranları için de geçerlidir.
- Kurumsal Tam Gaz tarife paketlerinden son 90 gün içerisinde 5 veya daha fazla hattını diğer operatörlerden Turkcell’ e taşımış ve 60 günden daha az süre içinde Turkcell'den port out etmemiş aboneler faydalanacaktır.
Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
-
Kimler Yararlanabilir?
- Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Kurumsal İnternet Paketli Telefon kampanyası kapsamında sunulan cihazlar için belirlenen limit puanlar “Katılım Koşulları” bölümünde yer almaktadır.
- Limit puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir.
- Limit puanınız ile detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.
- Aynı NCST ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 20’dir. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır. Kurumsal abonenin katılabileceği maksimum kampanya sayısı, abonenin 3 aydan eski faturalı hatların sayısının 2 katı ile de sınırlanır.
-
Kampanya ücreti faturama hangi detayda yansır?
Kampanya kapsamında faturanıza, paket seçiminizdoğrultusunda seçtiğiniz paketlerin aylık indirimli bedeli ve buna ek olarak aylık cihaz taksiti yansıyacaktır.
-
Kampanya kapsamında seçtiğim tarife faturama ne zaman yansır?
- Tarifeye ek teklifler için: Kampanya kapsamındaki her bir cihazla sunulan paketler tarife bağımlı paketler olup, paket içerikleri kullanımı fatura kesim tarihi ile birlikte başlayacaktır. Eğer müşteri mevcutta kontratlı olarak bu tarifelerden birinde ise ve aynı tarife ile kampanyadan faydalanmak istiyorsa kampanya sözleşmesi sisteme tanımlanınca bu tarifelerin kampanyalı haline geçirilecektir.
- İnternet paketine ek teklifler için: Kampanya kapsamında seçilen aylık cihaz taksidi, kampanya sözleşmesi sisteme tanımlanınca aktif edilecektir. Abone internet paketi almak istediği zaman paket anında aktif edilecektir ve paket ücreti “(paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) “paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanarak ilk faturasına yansıtılacaktır.Paketin alındığı ilk fatura dönemi sonrasında paket fatura kesim tarihi dikkate alınarak yenilenecektir ve faturasına paketin tam ücreti yansıtılacaktır.
-
Kampanya kapsamında seçtiğim tarife paketi/ internet paketi paket aşım ücreti nasıl olur?
Tarifelerin paket aşım ücretleri abonelerin güncel tarife paket aşım ücretleri ile aynı olacaktır. Aşım ücretlerine dair güncel bilgiler tarife/paketin sayfasında yer almaktadır.
-
Kampanya kapsamında kullandığım tarife/sms/internet paketinde kullanmadığım haklar bir sonraki aya devredilir mi?
Paket dahilinde sunulan Turkcell servisleri (ses/SMS/data) bir fatura dönemi için geçerlidir. Bir sonraki aya devrolmaz.
-
Aldığım pakette bahsedilen hıza her zaman ulaşabilir miyim?
Turbo İnternet Paketlerinde abonenin ulaşabileceği üst bağlantı hızı 43.2 Mbps’dir. Üst bağlantı hızları kapsama alanına, coğrafi koşullara, şebeke yoğunluğuna, kullanılan cihaza ve bağlanılan siteye göre değişebilir. Turbo İnternetin hızını daha iyi deneyimleyebilmek için “Dual Carrier” (Çift Taşıyıcılı) cihazlarla bağlanmanızı tavsiye ederiz. Bu hızlardan faydalanabilmek için 3G abonesi olmanız gerekmektedir. 3G yazıp 7777’ye göndererek 3G’nin avantajlı dünyasından yararlanabilirsiniz.
-
Üst pakete geçtim (2 GB’tan 5 GB’a). Aynı anda hem 2 GB’ın hem 5GB’ın fiyatı faturama yansıtılır mı?
İnternet paketindeki değişiklik talebi sisteme tanımlandığı anda geçilmek istenilen paket olan 4 GB'lık paket hatta tanımlanır ve paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket (2GB) hem de geçilen yeni paket (5GB) kapsamındaki toplam mobil internet faydası kullanılabilir. Eski paketin tam ücreti ile yeni paketin “(yeni paketin bir fatura dönemlik ücreti/ilgili ayın gün sayısı X Yeni paketin Hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı)” şeklindehesaplanarak bulunacak ücreti paket değişikliği yapıldıktan sonraki ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına yansıtılacaktır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yapılan paket ilgili hatta tanımlanmaya devam eder ve ilgili dönem faturasına paketin tam ücreti yansır.
-
Alt pakete geçtim (5 GB'tan 2 GB’a) Aynı anda hem 5 GB’ın hem 2 GB’ın fiyatı faturama yansıtılır mı?
İnternet paketindeki değişiklik talebi sisteme tanımlandığı anda geçilmek istenilen paket (1 GB) hatta tanımlanır ve paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket (5 GB) hem de geçilen yeni paket (2 GB) kapsamındaki toplam mobil internet faydası kullanılabilir. Eski paketin tam ücreti ile yeni paketin “(yeni paketin bir fatura dönemlik ücreti/ilgili ayın gün sayısı X Yeni paketin Hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı)” şeklinde hesaplanarak bulunacak ücreti paket değişikliği yapıldıktan sonraki ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına yansıtılacaktır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yapılan paket ilgili hatta tanımlanmaya devam eder ve ilgili dönem faturasına paketin tam ücreti yansır.
-
Kalan bakiyemi nasıl öğrenirim?
KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.
-
Paket kullanımım %80’e ulaştığında ve paket bitiminde bilgilendirilecek miyim?
Evet. Paketinizin %80’ini kullandığınızda ve paketiniz bittiğinde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.
-
Kampanya kapsamında kullandığım tarife/internet paketimi yurt dışında da kullanabilir miyim?
Kampanya kapsamında sunulan İşte Platin Prestij tarife içeriğinde yer alan yurt dışı faydaları yurt dışında veya yurt dışı yönünde doğru kullanılabilir. Bunun dışındaki paketlerde yurt dışı dolaşımı sırasında yapılan kullanımlar, güncel Turkcell Dünya Tarifesi ile ücretlendirilecektir.
-
Kampanya kapsamında paket değişikliği yapabilir miyim?
- Kampanya taahhüt süresi boyunca paket değişikliği yapılabilecektir. İşte tarifeler kendi arasında, Esnaf tarifeleri kendi aralarında, internet paketleri kendi arasında (rahat paketler hariç), Tam Gaz Teklifleri sadece kendi arasında değiştirilebilecektir. 1 defa bir alt içeriğe sahip pakete, istenildiği kadar daha geniş içeriğe sahip olan pakete geçiş yapılabilecektir. Bu kapsamda taahhüt süresi boyunca tarife ya da internet paketi seçeneğinden biri 1 kez alt içeriğe sahip pakete geçirilebilecektir. Aynı ay içerisinde 1’den fazla kez tarife ya da 1’den fazla kez data paketi değiştirilebilir.
- Rahat paketler seçildiği durumda paket değişikliği yapılamaz.
- Kampanya kapsamında devam eden paketlerde değişiklik yapılabilir. Taahhütnamenin imza tarihinde Kampanya kapsamında yer almasına rağmen Paket Değişikliği talep tarihinde veya öncesinde Kampanya’dan çıkarılmış veya kapatılmış paketlere geçiş yapılamayacaktır.
- Tarifeye ek alınan opsiyonel data paketleri abone alımına kapatıldığı için bu paketler arası geçişler de kapatılmıştır.
- Esnaf paketlerinde abonelerimiz kontrat süresi içerisinde bir kereye mahsus olmak üzere bir alt pakete mevcut müşteri fiyatıyla geçiş yapabilirler.
-
Kampanya taahhüt süresi sonunda veya iptalinde tarifem değişecek mi?
Kampanya kapsamında sunulan cihazlardan herhangi birisiyle seçilen paketlerden herhangi birinin 24/12 aylık kontrat bitiminde veya kampanya iptalinde, aboneler, kontratta seçtikleri tarifelerinin/internet paketlerinin güncel kontratsız tarife fiyatları ile ücretlendirilmeye devam ederler.
-
Hangi koşullarda erken iptal ücreti yansır?
Abonenin kampanya koşullarına aykırı davranması ve/veya faturasını ödememesi, kampanya iptali, varsa internet paketini iptal etmek istemesi, hattın iptali, devri ve hattını devretmesi/başka bir operatöre taşıması, tarife değişikliği durumlarında faturasına erken iptal ücreti yansır.
-
Kampanya erken iptal ücreti nasıl hesaplanır?
- Cihaz için erken iptal ücreti: Kampanya kapsamında sağlanan vergiler dâhil cihaz taksit tutarının, sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar tahsil edilmeyen kısmı ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
- Tarife/Data/SMS paketi için erken iptal ücreti: Paketin tanımlandığı tarihten sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen ses-sms-data faydaları için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken ses-sms-data faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak ilgili her bir Hattımızın Kampanyanın iptalinden sonraki ilk Mobil İletişim ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
-
Kampanyadan nasıl yararlanırım?
Turkcell Mağazalarına, Kurumsal Çözüm Merkezlerine giderek ya da müşteri yöneticiniz ile görüşerek talepte bulunmalısınız.
-
Numara değişikliğinde kampanyanın durumu ne olur?
Numara değişikliğinde kampanya devam eder.
-
Kampanyayı başka bir hatta devredebilir miyim ?
Kampanya katılım koşullarını sağlayan başka bir kurumsal faturalı hatta devredilebilir.
-
Kampanya bitiminde bilgilendirilecek miyim?
Evet. Kampanya bitiminde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.
-
Tarife değiştirme/ paket değiştirme işlemini nereden yapabilirim?
Müşteri hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz.
-
Almak istediğim bir cihaz için ne kadarlık bir kredi kullanmalıyım?
Kredinin tutarı cihaz bedeline eşittir. Diğer bir deyişle, Turkcell’in belirlediği satış bedeli kadardır.
-
Başvurumun olumlu sonuçlandığına dair SMS aldım. Şimdi ne yapmalıyım?
Kredinizin ön onayı size SMS olarak bildirilir. SMS metininde başvurunuzun geçerlilik tarihi yer alır. Ön onayı takip eden en geç 7 gün içerisinde ise, başvuru işlemlerinizi belirtilen Turkcell bayilerinden bizzat giderek veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nden kurumsal satış temsilciniz ile tamamlayabilirsiniz. (Başvuru günü dahil olmak üzere onay almış başvurular 7 gün geçerlidir. Krediniz, başvuru gününü takip eden 6 gün geçerli olmaktadır. )
-
Ödemeleri ne şekilde yapacağım?
Hayatınızı kolaylaştıran bir çözüm olarak, taksit ödemeleriniz faturalarınızı ödediğinizde yapılmış olur. Mevcutta faturanızı nasıl ödemeyi tercih ediyorsanız aynı şekilde ödemeye devam edebilirsiniz.
-
Özel Servis Numaralari ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.