Daha Fazla Bilgi
- 3 Ay boyunca ücretsiz.
- Turkcell’den Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihazlarını taahhütlü ve kontratlı alan postpaid müşteriler faydalanabilir.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
04.05.2018 itibarıyla Turkcell’den Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihazlarını taahhütlü ve kontratlı alan faturalı müşterilere otomatik olarak bu fayda tanımlanır.
-
Başvuru SMS'i ücretli midir?
Hayır, başvuru SMS’i ücretsizdir.
-
Kimler yararlanabilir?
04.05.2018 itibarıyla Turkcell’den Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihazlarını taahhütlü ve kontratlı alan postpaid müşteriler faydalanabilir.
-
Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
Turkcell’den kontralı ve taahhütlü olarak Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihaz alan müşteriler, 3 ay boyunca kullanabilecekleri lifebox 100GB saklama alanı hediyesinden faydalanabilecektir.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus taahhütlü alımlarınızın kontratı aktiflendiğinde faydanız hattınıza otomatik olarak tanımlanacaktır. Hattınıza ait GSM numaranızla lifebox’a giriş yapıp kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, bilgilendirme yapılmaktadır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
lifebox uygulamasından hediye verilen saklama alanın bilgisine ulaşılabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Kampanyanın tanımlı olduğu hatta ait lifebox hesabında faydayı kullanmaya devam edebilirisiniz.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamaktadır.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
“IPTAL LIFEBOX 100GB SAMSUNG” yazarak 2200’a kısa mesaj göndererek iptal edilebilir.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
- lifebox aboneliği iptal edilmediği sürece lifebox servisi kullanılabilir.
- Numara değişikliği durumunda abonenin lifebox uygulaması içeresinden bilgilerini güncellemesi gerekebilir.
- lifebox aboneliği iptal edilmediği sürece lifebox servisi kullanılabilir.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Evet, devam etmektedir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Hayır, değişmemektedir.