
Afet veya acil durumlara karşı hazırlıklı olmak için çalışıyoruz.
Afet veya acil durumlara karşı hazırlıklı olmak için çalışıyoruz.
Afet ve acil durumlarda birinci öncelik olarak can güvenliğini sağlamayı hedefliyoruz.
İş sürekliliği kapasitemizi, ISO 22301 uluslararası standardına uygun olarak sürekli iyileştiriyoruz.
Grup şirketlerimizle birlikte güvenilir, itibarlı ve sağlam iletişim operatörü imajını koruyarak, çalışmalarımıza devam ediyoruz.
Konuşma, mesajlaşma, internet ve toplumsal güvenlik hizmetlerimizin sürekliliğini sağlamayı hedefliyoruz.
Müşteri beklentilerini, kurum politikalarını ve yasal yükümlülükleri dikkate alarak iş sürekliliği planlarımızı hazırlıyoruz. Planlarımızın acil durumlarda çalışmasını garanti altına almak üzere düzenli tatbikatlar gerçekleştiriyoruz.
BİP İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE DİJİTAL SERVİSLER ANONİM ŞİRKETİ
İş Sürekliliği Politikası
Turkcell, yurt içi ve yurt dışı iştirakleri ve bağlı ortaklıkları ile geniş bir coğrafyada iletişim faaliyetlerini sürdürüyor.
Şirket'in iş ilişkileri, Şirket'in pay sahiplerini temsil eden ve pay sahiplerine karşı sorumlu olan Yönetim Kurulu'nun talimatı altında yönetilir.
Hizmet Yönetim Politikamız ile bireysel ve kurumsal müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için çalışıyoruz.
Bu politika, Turkcell’in bilgi güvenliği ihtiyaçlarını yönetmek için üst yönetimin onayı ile oluşturulan bilgi güvenliği yönetim sistemini ve bu sistemin en önemli unsurları olan bilgi güvenliği politikalarının nasıl yapılandırıldığını tarif etmektir.Süreçlerimizi sürekli iyileştiriyor ve etkin bir kalite yönetim sistemi uyguluyoruz.
Turkcell üst yönetimine ilişkin detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.
Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, ve müşteri odaklı bir şekilde çözüyoruz.
Turkcell değerlerimizin ve İK uygulamalarımızın temelinde, insana, dolayısıyla çalışanlarımıza verdiğimiz değer yer alır.