Süreçlerimizi sürekli iyileştiriyor ve etkin bir kalite yönetim sistemi uyguluyoruz.
Kalite Politikası
- İlk ve lider dijital operatör olarak yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi dijital müşteri deneyimini yaşatmayı taahhüt ederiz.
- Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak iyileştiririz.
- Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılarız.
- Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.
- Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına uygun olarak belirler, duyurur ve gelişime açık alanlarını tespit ederiz, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştiririz,
- Yasalarda belirtilen şartlara uyar, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutarız.
- Uygulanabilir gereklilikleri yerine getiririz.
- Yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi dijital müşteri deneyimini yaşatmayı,
- Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak iyileştirmeyi,
- Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılamayı,
- Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlamayı,
- Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına uygun olarak belirlemeyi, duyurmayı ve gelişime açık alanlarını tespit etmeyi, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirmeyi, raporlamayı ve sürekli iyileştirmeyi,
- Yasalarda belirtilen şartlara uymayı, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutmayı,
- Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmeyi
Taahhüt ediyoruz
- Yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi dijital müşteri deneyimini yaşatmayı,
- Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak iyileştirmeyi,
- Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılamayı,
- Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlamayı,
- Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına uygun olarak belirlemeyi, duyurmayı ve gelişime açık alanlarını tespit etmeyi, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirmeyi, raporlamayı ve sürekli iyileştirmeyi,
- Yasalarda belirtilen şartlara uymayı, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutmayı,
- Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmeyi
- Yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi dijital müşteri deneyimini yaşatmayı,
- Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak iyileştirmeyi,
- Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılamayı,
- Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlamayı,
- Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına uygun olarak belirlemeyi, duyurmayı ve gelişime açık alanlarını tespit etmeyi, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirmeyi, raporlamayı ve sürekli iyileştirmeyi,
- Yasalarda belirtilen şartlara uymayı, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutmayı,
- Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmeyi
BENZER İÇERİKLER
-
Üstün Ses Kalitesi
Üstün ses kalitesi ile müşterilerimizin görüşmelerini gerçekleştirebilmesi için altyapımızda farklı telefon modellerine uygun teknolojinin sunduğu en son teknikleri kullanırız.Devamı -
İştiraklerimiz ve Bağlı Ortaklıklarımız
DevamıTurkcell, yurt içi ve yurt dışı iştirakleri ve bağlı ortaklıkları ile geniş bir coğrafyada iletişim faaliyetlerini sürdürüyor.
-
Kurumsal Yönetim
DevamıŞirket'in iş ilişkileri, Şirket'in pay sahiplerini temsil eden ve pay sahiplerine karşı sorumlu olan Yönetim Kurulu'nun talimatı altında yönetilir.
-
Hizmet Yönetim Politikamız
DevamıHizmet Yönetim Politikamız ile bireysel ve kurumsal müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için çalışıyoruz.
-
Bilgi Güvenliği Politikası
Devamı
Bu politika, Turkcell’in bilgi güvenliği ihtiyaçlarını yönetmek için üst yönetimin onayı ile oluşturulan bilgi güvenliği yönetim sistemini ve bu sistemin en önemli unsurları olan bilgi güvenliği politikalarının nasıl yapılandırıldığını tarif etmektir.
-
Yönetim Takımı
DevamıTurkcell üst yönetimine ilişkin detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.
-
Müşteri Memnuniyeti Politikası
DevamıMüşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, ve müşteri odaklı bir şekilde çözüyoruz.
-
Turkcell İş Sağlığı Güvenliği ve Çevre Politikası
DevamıTurkcell değerlerimizin ve İK uygulamalarımızın temelinde, insana, dolayısıyla çalışanlarımıza verdiğimiz değer yer alır.