Turkcell Mağaza Satış Sonrası Müşteri Deneyimi Bilgilendirmeleri
Bu sayfada yer alan bilgilendirmeler ve süreçler yalnızca Turkcell Mağazaları üzerinden fiziksel olarak alınan ürünler için geçerlidir.
Akıllı Telefon, Tablet ve PC Grubu
Cihazım arızalandı nasıl destek alabilirim?
Satın aldığı üründe arıza yaşayan müşterilerimiz satış sonrası hizmetleri almak üzere dilerlerse 81 ilde bulunan Turkcell mağazalarımızı ziyaret edebilir ya da üreticilerden ve hizmet alınan teknik servislerden kendileri bireysel olarak destek talebinde bulunabilirler.
Turkcell mağazaları teknik servis sürecinde nasıl destek olmaktadır?
Cihazlarında sorun yaşayan müşterilerimiz Turkcell mağaza üzerinden satış sonrası hizmetleri almak istediğinde garanti kapsamı dahilinde olsun/olmasın cihazlarını mağazalarımız aracılığıyla üreticilerin belirlediği yetkili teknik servislere ücretsiz gönderebilirler.
Cihazımı Turkcell mağazalarına getirdikten sonra süreç nasıl ilerlemektedir?
- Cihazınız mağazalarımız aracılığıyla üreticilerin belirlediği yetkili teknik servislere ücretsiz gönderilir.
- Yetkili serviste yapılan gerekli kontrollerin ardından cihazla ilgili alınacak aksiyon konusunda teknik servis müşteriyle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmede bulunur.
- Garanti kapsamı dışında olan durumlarda onarıma dair ücretlendirme ve ödeme bilgileri yetkili teknik servis ve müşteri arasında gerçekleşir.
- Cihaz, müşteri bilgisi dahilinde yetkili teknik serviste gerçekleşen işlemlerinin ardından tekrar ilgili mağazaya gönderilir ve müşterimiz mağazayı ziyaret ederek cihazını teslim alır.
- Bu sürecin yönetmeliklerle belirlenen şekilde 20 iş gününü aşmaması için azami özen gösterilir. Müşterilerimiz cihazını mağazaya teslim etmesinin ardından cihazını tekrar teslim alana kadar geçen sürede durum güncellemelerini uçtan uca takip edebilir.
“Akıllım Güvende”/"Akıllım Güvende Plus" cihaz koruma sigortam var. Nasıl ilerlemeliyim?
Akıllım Güvende cihaz koruma sigortası paketlerinden birine sahip olan müşterilerimizin, cihazlarını mağazaya getirmeden önce 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak hasar bildiriminde bulunmaları ve hasar takip numarası almaları gerekmektedir. Sonrasında cihazlarını istedikleri Turkcell mağazasına hasar takip numarasını ileterek teslim etmeleri yeterlidir. Süreçle ilgili Wiyo tarafından müşterilerimize SMS gönderilerek bilgilendirme sağlanacaktır.
Cihazımı teknik servise kendim götürebilir miyim?
Cihazlarında sorun yaşayan müşterilerimiz ilgili üretici ve teknik servisler üzerinden bireysel olarak hizmet almayı istedikleri takdirde aşağıda iletişim bilgileri verilen teknik servislerden destek alabilir ve süreci bireysel olarak takip edebilirler.
MARKA | TEKNİK SERVİS |
ALCATEL | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon |
APPLE | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon BAŞARI - http://www.basariservis.com/servis-agimiz/ |
ASUS | SMS INFOCOMM -https://www.asus.com/tr/Terms_of_Use_Notice_Privacy_Policy/Employment/ |
CASPER | CASPER - https://www.casper.com.tr/servis-noktalari |
GENERAL MOBILE | TELPA - http://telpa.com/Servis/ |
HOMETECH | HOMETECH - https://destek.hometech.com.tr/iletisim/ |
HONOR | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis FIXSMART - https://fixsmart.com.tr/Iletisim |
HP | HP BDH - https://www.bdh.com.tr/hp-onarim-hizmetleri |
HUAWEI | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis FIXSMART - https://fixsmart.com.tr/Iletisim |
LENOVO | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis |
LG | LG - https://www.lg.com/tr/destek/teknik-servis-arama |
NOKIA | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon |
OPPO | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon |
REALME | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon |
REEDER | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis REEDER - https://reeder.com.tr/teknikservisler |
SAMSUNG | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis BDH - https://www.bdh.com.tr/samsung-onarim-hizmetleri-yedek BAŞARI - http://www.basariservis.com/servis-agimiz/ SAMSUNG - https://www.samsung.com/tr/support/service-center/ |
TCL | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon |
VESTEL | VESTEL - http://venusdestek.vestel.com.tr/venus-yetkili-servisleri |
VIVO | KVK - https://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon |
XIAOMI | GENPA - https://www.genpateknikservis.com.tr/teknik-servis-lokasyon EVOFONE - https://www.evofone.com/teknik-servis1 |
Yeni Nesil Teknolojiler ve Aksesuar Grubu
Cihazım arızalandı nasıl destek alabilirim?
Satın aldığı üründe arıza yaşayan müşterilerimiz satış sonrası hizmetleri almak üzere dilerlerse 81 ilde bulunan Turkcell mağazalarımızı ziyaret edebilir ya da üreticilerden ve hizmet alınan teknik servislerden kendileri bireysel olarak destek talebinde bulunabilirler.
Turkcell mağazaları teknik servis sürecinde nasıl destek olmaktadır?
Cihazlarında sorun yaşayan müşterilerimiz Turkcell mağaza üzerinden satış sonrası hizmetleri almak istediğinde garanti kapsamı dahilinde olsun/olmasın cihazlarını mağazalarımız aracılığıyla üreticilerin belirlediği yetkili teknik servislere ücretsiz gönderebilirler.
Cihazımı Turkcell mağazalarına getirdikten sonra süreç nasıl ilerlemektedir?
- Cihazınız mağazalarımız aracılığıyla üreticilerin belirlediği yetkili teknik servislere ücretsiz gönderilir.
- Yetkili serviste yapılan gerekli kontrollerin ardından cihazla ilgili alınacak aksiyon konusunda teknik servis müşteriyle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmede bulunur.
- Garanti kapsamı dışında olan durumlarda onarıma dair ücretlendirme ve ödeme bilgileri yetkili teknik servis ve müşteri arasında gerçekleşir.
- Cihaz, müşteri bilgisi dahilinde yetkili teknik serviste gerçekleşen işlemlerinin ardından tekrar ilgili mağazaya gönderilir ve müşterimiz mağazayı ziyaret ederek cihazını teslim alır.
- Bu sürecin yönetmeliklerle belirlenen şekilde 20 iş gününü aşmaması için azami özen gösterilir
Ev & Yaşam Ürünleri (Küçük Ev Aletleri Grubu)
Cihazım arızalandı nasıl destek alabilirim?
Satın aldığı üründe arıza yaşayan müşterilerimiz satış sonrası hizmetleri almak üzere ilgili üretici tarafından belirlenen kendisine en yakın adresteki teknik servise bireysel başvuruda bulunabilir.
Cihazımı yetkili servise teslim ettim. Süreç nasıl ilerleyecek?
- Yetkili serviste yapılan gerekli kontrollerin ardından cihazla ilgili alınacak aksiyon konusunda teknik servis müşteriyle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmede bulunur.
- Garanti kapsamı dışında olan durumlarda onarıma dair ücretlendirme ve ödeme bilgileri yetkili teknik servis ve müşteri arasında gerçekleşir.
- Cihaz, müşteri bilgisi dahilinde yetkili teknik serviste gerçekleşen işlemlerinin ardından müşteriye teslim edilir.
Müşterilerimiz teknik servisle ilgili kötü deneyim yaşarsa sorunlarıyla ilgili Turkcell mağazasına gelerek şikayet ve önerilerini iletebilir. Turkcell ilgili ekipleri müşterinin yaşadığı deneyimi takip ederek iyileştirmek adına gerekli aksiyonları alır ve müşterilerine anlık bilgilendirmede bulunur. Bu sürecin yönetmeliklerle belirlenen şekilde 20 iş gününü aşmaması için azami özen gösterilir.
Hangi teknik servisten destek alabilirim?
Müşterilerimizin satış sonrası hizmetlerini alabileceği yetkili teknik servisler ve iletişim bilgileri aşağıdaki gibidir.
MARKA | TEKNİK SERVİS |
ARZUM | https://destek.arzum.com.tr/yetkili-servisler |
BRAUN | https://www.service.braun.com/tr/tr/service.html |
BRITA | https://www.brita.com.tr/yetkili-servis-istasyonlari |
DELONGHI | https://www.delonghi.com/tr-tr/muteri-hizmetleri/servis-bulucu |
FAKIR | http://fakir.com.tr/p/service |
ORAL B | https://www.service.braun.com/tr/tr/service.html |
PHILIPS | https://www.philips.com.tr/c-w/tuketici-urunleri-destek/yetkili-servisler.html |
ROWENTA | https://www.rowenta.com.tr/yetkili-servisler |
TEFAL | https://www.tefal.com.tr/yetkili-servisler |
XIAOMI | https://www.evofone.com/teknik-servis1 |
Turkcell Superbox
Cihazım arızalandı nasıl destek alabilirim?
Satın aldığı üründe arıza yaşayan müşterilerimiz satış sonrası hizmetleri almak üzere Turkcell Çağrı Merkezi’ni arayarak gerekli kontrollerin yapılmasını sağlamalıdır.
Cihazım için gerekli kontroller yapıldı. Arıza tespit edildi. Ne yapmalıyım?
- Yapılan kontroller sonrası cihazda bir arıza tespit edildiği durumlarda müşterimize yetkili teknik servis bilgisiyle birlikte bir kargo kodu gönderilir.
- Müşterimiz bu kargo koduyla birlikte cihazını bilgileri verilen yetkili servise ücretsiz olarak gönderir.
- Yetkili serviste yapılan gerekli kontrollerin ardından cihazla ilgili alınacak aksiyon konusunda teknik servis müşteriyle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmede bulunur.
- Garanti kapsamı dışında olan durumlarda onarıma dair ücretlendirme ve ödeme bilgileri yetkili teknik servis ve müşteri arasında gerçekleşir.
- Cihaz, müşteri bilgisi dahilinde yetkili teknik serviste gerçekleşen işlemlerinin ardından kargo ile müşterimizin adresine gönderilir.
- Bu sürecin yönetmeliklerle belirlenen şekilde 20 iş gününü aşmaması için azami özen gösterilir.
- Müşterilerimiz cihazını mağazaya teslim etmesinin ardından cihazını tekrar teslim alana kadar geçen sürede durum güncellemelerini uçtan uca takip edebilir.
Turkcell TV+ Ready
Cihazım arızalandı nasıl destek alabilirim?
- Satın aldığı üründe arıza yaşayan müşterilerimiz satış sonrası hizmetleri almak üzere Turkcell Çağrı Merkezi’ni arayarak gerekli kontrollerin yapılmasını sağlamalıdır.
- Yapılan kontroller sonrası cihazda bir arıza tespit edildiği durumlarda müşterilerimiz dilerlerse 81 ilde bulunan Turkcell mağazalarımızı ziyaret edebilir ya da üreticilerden ve hizmet alınan teknik servislerden kendileri bireysel olarak destek talebinde bulunabilirler.
Cihazımı Turkcell mağazalarına getirdikten sonra süreç nasıl ilerlemektedir?
Cihazlarında sorun yaşayan müşterilerimiz Turkcell mağaza üzerinden satış sonrası hizmetleri almak istediğinde garanti kapsamı dahilinde olsun/olmasın cihazlarını mağazalarımız aracılığıyla üreticilerin belirlediği yetkili teknik servislere ücretsiz gönderebilirler.
Cihazımı Turkcell mağazalarına getirdikten sonra süreç nasıl ilerlemektedir?
- Yetkili serviste yapılan gerekli kontrollerin ardından cihazla ilgili alınacak aksiyon konusunda teknik servis müşteriyle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmede bulunur.
- Garanti kapsamı dışında olan durumlarda onarıma dair ücretlendirme ve ödeme bilgileri yetkili teknik servis ve müşteri arasında gerçekleşir.
- Cihaz, müşteri bilgisi dahilinde yetkili teknik serviste gerçekleşen işlemlerinin ardından tekrar ilgili mağazaya gönderilir ve müşterimiz mağazayı ziyaret ederek cihazını teslim alır.
- Bu sürecin yönetmeliklerle belirlenen şekilde 20 iş gününü aşmaması için azami özen gösterilir.
- Müşterilerimiz cihazını mağazaya teslim etmesinin ardından cihazını tekrar teslim alana kadar geçen sürede durum güncellemelerini uçtan uca takip edebilir.